جزوه ی شبیه سازی (گروه 1 و 2 )

سلام 

همگی خسته نباشید

براتون جزوه ی شبیه سازی گروه 1 و 2 (استاد شاه بیگ)رو گذاشتم . کل جزوه پیوسته ست . برای همین نمیشد بر اساس جلسات بذارمشون.بنابراین 6 قسمت کردم .

با تشکر از خانوم حقایقی . امیدوارم براتون مفید باشه و این امتحان هم برای همه به خیر بگذره .


جزوه ی شبیه سازی قسمت اول

جزوه ی شبیه سازی قسمت دوم

جزوه ی شبیه سازی قسمت سوم

جزوه ی شبیه سازی قسمت چهارم

جزوه ی شبیه سازی قسمت پنجم

جزوه ی شبیه سازی قسمت ششم



نظرات 13 + ارسال نظر
حمید 1390/09/18 ساعت 05:15 ب.ظ http://taskmanager.mihanblog.com

خیلی ممنون
من یکی که عزا گرفته بودم چه جوری می خوام اینو بخونم

خوندنش مساله ای نیست . برای امتحانش باید عزا داری کنیم که یه باره بعد امتحان عزای عمومی اعلام می کنیم .

yOuSeF_iR 1390/09/18 ساعت 09:33 ب.ظ

وا قعا دستتون درد نکنه خانوم جباری ما شمارو نداشتیم چه میکردیم
و یه دنیا تشکرم از خانوم حقایقی که به این خوبی جزوه می نویسن

خواهش میکنم .

حمیدرضا علیزاده 1390/09/19 ساعت 12:28 ق.ظ

ضمن تشکر از ای همه زحمتی که میکشید کل جزوه همینه ؟ کامله ؟ نمونه سوال یا ضمیمه که نداره ؟ اخه من هیچ جزوه ای از شبیه سازی ندارم همینو فقط بخونم ؟؟؟

جزوه کامله .فقط سوال های فصل۴ ( همون تمرین هایی که دو هفته پیش تحویل دادیم) و آخرین جلسه حل شد توش نیست . البته pdf حل المسائل اون رو اکثر بچه ها داشتن . استاد هم گفت امتحان از فصل های 2 و 3و 4 و9 گرفته میشه . دیگه انتخاب با خودتونه که جزوه رو بخونید یا کتاب من خودم بعد از جزوه یه نگاه به کتاب هم میندازم . . . موفق باشید .

شریعت 1390/09/19 ساعت 10:23 ق.ظ

سلام
خانم جباری از بابت جزوها واقعا ممنون.دست خانم حقایقی هم درد نکنه .منم امیدوارم این امتحان به خوشی بگذره

قابل شما رو نداشت . . . آمین

[ بدون نام ] 1390/09/19 ساعت 01:21 ب.ظ

سلام

چرا هیچ کدوم دانلود نمیشه؟

میشه دقیقا بگید دانلود نمیشه یعنی چی؟ error میده ؟ چه پیغامی میده ؟ یا اینکه دانلود میشه باز نمیشه ؟ یا کلا صفحه ی دانلود بالا نمیاد ؟خلاصه ممنون میشم اگه مشکلش رو دقیقا بگید تا حلش کنم .

[ بدون نام ] 1390/09/19 ساعت 06:39 ب.ظ

یه دنیا تشکر

[ بدون نام ] 1390/09/19 ساعت 06:42 ب.ظ

پی دی اف حل المسائله کتاب رو هم اگه میشه بچه ها هرکدوم که براشون ممکنه بزارن تو وبلاگ
پیشاپیش تشکر

گذاشته شد .

ممنون خانم جباری ... یه سوال از بقیه دوستان کسی جزوه استاد اسنکدری (ساعت سوم) رو نداره ؟؟؟

[ بدون نام ] 1390/09/20 ساعت 05:32 ب.ظ

آقای سیدی بچه ها دارن .دوشنبه ازشون بگیرید.الان دو هفته از کلاس که تشکیل نشده .یه جلسشم آقایون نبودن!!!!!
راستی دوستان عزیز که تابستون شبیه رو پاس کردن (با استاد اسکندری)میشه بگن امتحانشون چه جوری بود اگه سوالاشم بذارن خیلی ممنون می شیم.

هنرخواه 1390/09/22 ساعت 12:48 ب.ظ http://www.honarkhah.com

دستتون درد نکنه خانم جباری

خواهش میکنم .

[ بدون نام ] 1390/09/22 ساعت 03:28 ب.ظ

یه سوال چرا جلسه سوم وچهارم فقط دو تا تمرینه؟

جلسه سه و جهار استاد مثال های فصل2 کتاب رو از رو کتاب توضیح دادن .

[ بدون نام ] 1390/09/23 ساعت 06:36 ب.ظ

ببخشید یه سوال
تعریفی نمیده؟

کُزت 1390/10/12 ساعت 03:38 ق.ظ

دوستان،فایل حل المسائل کجاست؟پیدا نکردم
راستی،من کتاب ندارم؛سوال های تمرینات رو از کجا گیر بیارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد