تاریخ تحویل پروژه طراحی وب (پیاده سازی)

 سلام به همه دوستان


دوستانی که برای پروژه طراحی وب استاد رضائیان پیاده سازی (طراحی سایت) برداشتن, تاریخ تحویل پروژه پیاده سازی ها، پنجشنبه 91/04/01 هستش. تو برگه امتحان تاریخ 8 تیر زده شده که تو اون تاریخ تو دانشگاه کنکور برگزار میشه.


این ایمیلی بود که استاد رضائیان تو جواب سوال من که تاریخ تحویل پروژه رو سوال کرده بودم فرستادن.

Salam, 1 Tir, In ro hatman be bache ha begid, roo barge zadam 8 tir, amma 8om mesl e inke konkooor e , vase hamin 1 tir tahvil projast. ghablesh ham tahvil bedid moshkeli nadare.


توجه!!!

استاد رضائیان :

سلام
ترجمه ها رو هم سعی کنید قبل از این تاریخ ارسال کنید.
موفق باشید.


نظرات 3 + ارسال نظر
جدی 1391/03/16 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام
آقای ارنجی جواب نمونه سوالهای ریاضی مهندسی رو اگر دارید ممنون میشم بزارید تو وبلاگ.

سلام
شرمنده من خودم تازه شروع کردم به خوندن
اگه تونستم از کسی بگیرم حتما میزارم
البته شاید تو وبلاگ ورودی 90 باشه
http://jamtech.rozblog.com

محسن رضاییان 1391/03/17 ساعت 08:52 ق.ظ

سلام
ترجمه هارو هم سعی کنید قبل از این تاریخ ارسال کنید.

موفق باشید.

جباری 1391/03/18 ساعت 12:17 ب.ظ

آقای ارنجی امیدوارم منو ببخشید که پستتون رو تغییر دادم. دوستان درخواست کرده بودن پیام استاد رو تو پست و جلوی چشم بذارم .

ممنون - کار خوبی کردید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد