نمونه سؤالات طراحی وب

سلام

جلسه آخر استاد رضائیان چند تا مورد رو گفت که تو امتحان از اونا سؤال میده، من یادداشت نکردم ولی بعضیاشو یادمه:


- یه صفحه میده میگه کد های Html شو بنویسین (یا با Table یا Division)

- انواع state ها و تفاوت هاشون (همون موضوعی که یه نیمچه کوئیز گرفت)

- validation ها + اون کاراکتر ها

- ارتباط برنامه با دیتا بیس (نمیدونم کوئری نوشتن هم شامل میشه یا نه)

- تا جایی که یادمه استاد گفت کد نویسی زیاد نمیده و بیشتر تعریفی میده ولی ممکنه یه کد بده بپرسه این کد چیکار میکنه


اگه کسی اطلاعات بیشتری داره بگه که این پست رو ویرایش کنم


راستی بارم بندی رو هم اگه کسی یادشه بگه، فکر میکنم 10 نمره پروژه (ترجمه یا طراحی وب) داشت، 2 نمره هم تمرین، احتمالا 8 نمره هم کتبی باشه (اگه خدا بخواد 2و3 نمره هم ارفاق )



نظرات 4 + ارسال نظر
علی 1391/03/19 ساعت 04:15 ب.ظ

فکر کنم Query شامل امتحان نباشه ...
نحوه ارتباط و کلاس‌های ADO.net تو امتحان میاد.

مرسی علی ،

[ بدون نام ] 1391/03/19 ساعت 04:26 ب.ظ

ممنون که اطلاع دادید.آقای اکبری استاد برای ترجمه مقالات بچه هایی که وب دارند بیشتر زمان نمیده؟تحویلش تا قبل امتحان هست

چندین بار تاکید کرد که تا روز امتحان وقت دارید،
حالا بازم میتونی به استاد ایمیل بزنی شاید وقت بده

حمید 1391/03/19 ساعت 06:38 ب.ظ

ممنون ابوالفضل جان
من 2-3 هفته آخر رو نبودم خبر ندارم چه چیزایی میاد
ولی تا اونجا که می دونم کد نویسی احتمالش کمه که بیاد
بیشتر فصل 7 مهمه

خواهش میکنم، آره فصل 7 از همه مهمتره

عکسی 1391/03/20 ساعت 04:32 ب.ظ

ابوالفضل جان پس چرا استاد تو پست قبلی که حمید گذاشته بود نوشته بودن که تا قبل از 1 تیر وقت هست که ترجمه ها رو تحویل بدیم

اونجا استاد گفت اونایی که طراحی وب دارن تا 1 تیر وقت دارن
تو کلاس گفته بود ترجمه رو تا روز امتحان وقت دارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد