تحویل پروژه طراحی وب

سلام

آقای حمید ارنجی زحمت کشیدن یه اطلاع رسانی در مورد پرژه طراحی وب کردن، بعد از اون بچه ها چند تا سوال کردن که لازمه یه توضیح کلی بدم:


- بچه هایی که پروژه طراحی وب داشتن تا 1 تیر وقت دارن تحویل بدن(بر اساس پست  حمید)

- اونایی که ترجمه دارن طبق گفته استاد، تا روز امتحان وقت دارن تحویل بدن، البته اونطوری که استاد گفت باید چکیده یا خلاصه مطلبی رو که ترجمه کردن رو هم تهیه کنن و به استاد بدن


* دلیل اینکه ترجمه ها رو زودتر باید بدیم اینه که استاد وقت داشته باشه بخونه (طبق گفته استاد)

* تا جایی که من خبر دارم خیلی از بچه ها هنوز ترجمشون آماده نشده، با توجه به شناختی که از استاد داریم احتمالا اگر دیر تر هم تحویل بدین قبول میکنه ولی اگر ترجمتون آماده هست زودتر تحویل بدین


در انتها هم یه لینک میزارم براتون که یه وب سایت آموزشی asp.net هست که به تفکیک سر فصل تهیه شده


http://www.how2learnasp.net/archive.aspx


با تشکر از خانم جعفری که این لینک رو در اختیار من گذاشتن


نظرات 2 + ارسال نظر
حسام 1391/03/21 ساعت 10:05 ق.ظ

ابوالفضل نمونه سوالات معماری رو گرفتی !!!

آره ، سعی میکنم تا سه شنبه آپلود کنم

یوسف 1391/03/21 ساعت 10:47 ق.ظ

دمت گرم ابولفضل ,این لینکه خیلی باحال بود

خواهش میکنم، قابلی نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد