نمره های درس کارگاه سیستم عامل

سلام

نمره های موقت درس کارگاه سیستم عامل روی سایت

استاد جعفری  (www.ali-jafari.net) قرار گرفت.

تا روز 25 خرداد مهلت اعتراض دارید .توضیح کامل رو در پیام استاد بخونید .


برای دیدن نمره ها اینجا کلیک کنید


نظرات 19 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1391/03/21 ساعت 12:56 ب.ظ

باحاله

[ بدون نام ] 1391/03/21 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام.استاد ترجمه یه سری از اون 2 نمره ها رو اشتباه نمره داده.بهتره بگیم اونایی که 2 نمره بودن دوباره ترجمه هاشونو بررسی کنه.

اکبری 1391/03/21 ساعت 06:07 ب.ظ

یه توضیحی تو یه فابل داده در مورد ترجمه ها
اونایی که بعد از عید ترجمه گرفتن رو از 2 نمره حساب کرده به جای 4 نمره

اکبری 1391/03/21 ساعت 06:46 ب.ظ

دوستانی که نمرشون کم شده خیلی نگران نباشن
توی سایت هم استاد توضیح دادن که نمرات موقت هست، بعضی از بچه ها از قول استاد می گن قرار بوده 2و3 نمره به همه ارفاق بشه ولی هنوز نشده، من هم چند شب پیش با استاد چت می کردم گفت نمره ها موقته و موقعی که توی پرتال ثبت بشه ارفاق میکنه

جعفری 1391/03/21 ساعت 07:30 ب.ظ

آقای اکبری عزیز
ارتباطات و اطلاعاتی که خارج از مجاری معمول بدست میارید رو نباید با دوستانتون به اشتراک بگذارید که ....
نه همه ی نمرات
ولی تعدادی از نمره ها اضافه خواهند شد

به به چه نمره ای گرفتم شاهکار این ترمه :دی
استاد قرار بوده کسی نیفته که !!! چرا بعضی ها افتادن !!!

اکبری 1391/03/21 ساعت 08:44 ب.ظ

چشم
من نمیدونم کی آدرس وبلاگ رو به استادا میده؟
یعنی ما نباید یه جا داشته باشیم دور از چشم اساتید یکم غیبت کنیم؟
چشم استاد دیگه به بچه ها دلداری نمیدم :|

علی 1391/03/21 ساعت 08:46 ب.ظ

بابا رعایت کنید دیگه :دی

جعفری 1391/03/21 ساعت 10:18 ب.ظ

بحث ِ دلداری نیست، خب اطلاعات ِ اشتباه میدی
من نگفتم به همه، گفتم بعضی ها

آقای سیدی، بجز یه نفر، بقیه ی دوستان پاس میشن

آدرس وبلاگ رو هم اگه بگم کی داده که میندازینش بیرون
راحت باشید و به غیبتتون ادامه بدید
منم سعی میکنم که نخونم دیگه ;)

اکبری 1391/03/21 ساعت 11:07 ب.ظ

من کی باشم که کسی رو بندازم بیرون؟
بخونین بخونین، که دارین خوب میخونین

بهرامی‌نژاد 1391/03/21 ساعت 11:57 ب.ظ

اینجا تاحالا مگه غیبت هم شده؟!

معمولا از خوبی استادا گفتیم ...!

اینجا دموکراسی برقراره استاد، کسی بیرون انداخته نمیشه :دی

اکبری 1391/03/22 ساعت 12:10 ق.ظ

غیبت که نه، ولی انتقاد بدون توهین بلا مانع است...

ممنون استاد بابته پیگیری خسته نباشید

جعفری 1391/03/22 ساعت 12:23 ب.ظ

چرا اینجا لایک نداره خب ؟
بعضی نظرها جواب ندارن، فقط لایک باید کرد ;)

عکسی 1391/03/22 ساعت 02:20 ب.ظ

با عرض پوزش از استاد گرامی
بهترین درسی که ازشما گرفتم تو طول این ترم این بود که باید تو زندگی نظم داشت و کارها رو به موقع انجام داد فکر کنم زمانی که به یه سری از ترجمه ها نصف نمره رو دادین می خواستین این موضوع رو به ما بفهمونین
ولی یه انتقاد کوچولو داشتم چرا شما مثل بعضی از اساتید (اسمشون رو نمی خوام بیارم )نسبت به دیدی که از بچه ها تو طول ترم به دست میارین ارزشیابی بهتری نمی کنید و یه کلیشه مشخص دارین؟

مثلا گروه ما تو طول ترم تقریبا تمام مباحث رو به راحتی انجام می داد ولی روز امتحان به خاطر یه سری مسائل خوب کار نکردیم (ابر و باد و مه و خورشید و فلک و خودباوری کاذب )، خیلی از بچه های دیگه هم حتما همین وضعیت رو داشتن.

از دوستان معذرت می خوام که گروه خودمون رو گفتم فقط واسه نمونه بود

جعفری 1391/03/22 ساعت 04:01 ب.ظ

اگر واقعا تونسته باشم که برای انجام ِ به موقع ِ کارهاتون یه تاثیر ِ خیلی خیلی کوچیک داشته باشم، واقعا خوشحال هستم

همین که شاید به چیزی به عنوان ِ خودباوری ِ کاذب اعتقاد دارید خیلی خوبه ;)

اول اینکه بخاطر ِ یه سری مشکلات، ممکنه بعضی از دوستان نتونن بیان سر ِ کلاس ها. بنابراین من نمیتونم که فقط براساس ِ کار ِ کلاسی نمره بدم یا نمره ی کلاسی رو مد ِ نظر قرار بدم
خیلی از دوستان سر ِ کلاس ها حاضر بودن ولی هیچ کاری نمیکردن و مطمئنا توی امتحان پایان ترم هم نتیجه نگرفتن و مطمئنا هم تو انتخاب ِ سوال ِ امتحان ِ عملی پایان ترم و هم تو نحوه ی نمره دادن ِ امتحان ِ عملی کاملا این مسئله مد نظرم بوده
گروه های زیادی بودن که امتحان ِ عملیشون رو درست و کامل انجام ندادن ولی نمره های امتحانشون با هم متفاوت بود ...

من هم آدمم، مطمئنا برخورد ِ دانشجوهام، نحوه ی رفتارشون و نحوه ی عملکردشون سر ِ کلاس خود به خود و بدون ِ اراده روی تصمیم گیری های من تاثیر میزاره
پس اینجوری نیست که بی تاثیر بوده باشه آقای عکسی عزیز

ضمنا
همونطور که آقای اکبری متاسفانه افشا کردن، این نمره ها نمره های نهایی نیستن
تا اینجاشو شما گرفتید ( البته از 25 نمره ) از اینجا به بعدش میشه اونی که شما خواستید و انتظار داشتید

عکسی 1391/03/22 ساعت 07:20 ب.ظ

در مورد من واقعا همین طور بوده مطمئن باشین به چند تا از بچه ها هم گفته بودم کاش همه ی اساتید رو این یه مورد سختگیری می کردند تا ما از اول عادت می کردیم با نظم زندگی کنیم

کاملا درسته نمی شه فقط فعالیت کلاسی رو لحاظ کرد چون واقعا شناخت آدم ها از روی کارهاشون خیلی سخته
من منظورم این بود که این مورد رو هم به گزینه ها اضافه کنین که البته عجله کردم شما خودتون این مورد رو هم مدنظر داشتین

خیلی از وقت و حوصله ای که گذاشتین ممنونم

کاش یاد می گرفتم که برای رسیدن به چیزی که تا حالا نداشتم باید آدمی بشم که تا حالا نبودم

مرسی



جعفری 1391/03/22 ساعت 09:22 ب.ظ

خواهش میکنم
موفق باشید

[ بدون نام ] 1391/03/24 ساعت 05:57 ب.ظ

میخواستم از استاد جعفری یک تشکر مخصوص کنم. چون واقعا توی شبکه چیزهای خیلی زیادی از ایشون یادگرفتم.هم تو درس و هم توزندگیم.
امیدوارم هرجا که هستند موفق وشاد باشند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد