بدون شرح...

بدون شرح...


برای دیدن تصویر بزرگتر روی عکس کلیک کنید.

نظرات 13 + ارسال نظر
حمید 1391/03/21 ساعت 11:36 ب.ظ

خدارو شکر من این درس رو قبلا پاس کردم چون راضی به زحمت نبودیم کسی زیرآب مارو بزنه
جا داره یه خسته نباشید بگیم به این دوستان فعال و زحمت کش

عکسی 1391/03/21 ساعت 11:41 ب.ظ

درود به شرفت علی جون زدی تو خال
نمره اصلا ملاک برای ارزش یابی نیست

بهرامی‌نژاد :

....
مرسی بنیامین ...
....

بهرامی‌نژاد 1391/03/21 ساعت 11:41 ب.ظ

میشه گمان برد چطور زیراب زدن :دی

«استاد، من این همه فعال بودم، همه کلاسا رو بودم ... اون وقت چرا فلانی نمرش از من بیشتر شده!؟»

یا مثلا :
«فلانی اصلا سر کلاس نمیومده، چرا نمره اون از من بیشتر شده؟»


ولی دوست گرامی، نمره اصلا مهم نیست ...
مهم چیز دیگه‌ای بود که ثابتش کردی ...!

در آخر :
به حق خودمون راضی باشیم ...

بهرامی‌نژاد 1391/03/21 ساعت 11:45 ب.ظ

واقعیت همینه دیگه بنیامین ...
اگه همه به حق خودشون راضی باشن، این مشکل‌ها پیش نمیاد.


مثلا که چی؟
یعنی کسی نمرش بیشتر شه حق من خورده شده؟
بیشتر زحمت کشیده، نمره بهتری گرفته ...

[ بدون نام ] 1391/03/21 ساعت 11:58 ب.ظ


[ بدون نام ] 1391/03/22 ساعت 12:02 ق.ظ

چه میشه گفت

[ بدون نام ] 1391/03/22 ساعت 12:08 ق.ظ

آقای بهرامی نژاد چقدر جملات زیر آب زنی رو درست گفتید
نکنه خودتون هم بودید
هر چند محض شوخی بود

بهرامی‌نژاد :
2 بار دیدگاه گذاشتید، اسمتون رو هم می‌گفتید دیگه!

حداقل زیرآب همه رو نزنید یه تعداد مشخص کنید به همون قدر تلاش کنید :دی
من خودم کم شدم ولی فقط زیرآب 80 نفر رو زدم
امیدوارم دوستان از اینکارشون یکم خجالت بکشن ، آبروی بقیه دانشجوها رو از بین نبرند !!!

اکبری 1391/03/22 ساعت 08:52 ق.ظ

بازم خدارو شکر فقط موضوع زیراب زنی بوده،
پس استاد رضائیان چی بگه که ترم پیش ایمیل های تهدید آمیز دریافت میکرد،
راستی چه خبر از اون دوستمون؟ خبری ازش نیست، قرار بود آخر ترم 20 بشه بعد خودش رو معرفی کنه...

البته جا داره یه انتقاد هم به استاد بکنیم
وقتی نمره ها با اسم بچه ها منتشر بشه حس حسادت یه عده تحریک میشه

یوسف 1391/03/22 ساعت 10:10 ق.ظ

واقعا اصن اینجوری داریم!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا داریم!!!!!!!!!!!!!!!!!
مردم ما واقعا اینجور آدم داریم؟!!!!
واااا !!!!!!!!!!!!!!!!!!

اکبری 1391/03/22 ساعت 10:39 ق.ظ

جا داره یه نکته ای رو با تمام احترامی که برای استاد جعفری قائلم بیان کنم:
ممکنه تعداد انگشت شماری از بچه ها از نمرشون ناراضی باشن و یه زیرابی زده باشن ولی تا امسال خانم جباری، حقایقی، فهیمیان، بهزادی ها، عاقل و همه دوستانی که جزوه های بی نظیرشونو بدون هیچ توقعی در اختیار همه قرار میدن، هستن اون تعداد انگشت شمار به چشم نمیان

ali 1391/03/22 ساعت 11:40 ق.ظ

ajaba har ki zirab bachcheha ro zade kheyli adam ............................................ hastesh
vaghean motassefam

جعفری 1391/03/22 ساعت 12:22 ب.ظ

آقای اکبری عزیز
آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است ؟

همه میدونن که خانم ها لطف کردن و جزوه شون رو دراختیارتون گذاشتن، ولی همه نمیدونن که دوستانی دارن که ...
البته هنوز هم نمیدونم که کار ِ درستی بود او استتوسم یا نه
شاید بهتر بود یه پرایوسی برای بچه های گروه شما میزاشتم
شاید ...


من همیشه نمره هام رو با اسم اعلام میکنم
و تو این چند سال هیچوقت یه همچین چیزی ندیدم

پرایویسی واسه چی؟ استتوس به این خوبی، جنجالی بپا کرد واسه خودش
همه اینا خاطره ست
این اتفاقات باعث میشه شما این کلاس رو تا مدتها فراموش نکنین

و البته شاید باعث بشه دیگه نمرات رو با اسم منتشر نکنین، خداوکیلی به من چه ربطی داره که مثلا علی بهرامی چند شده؟
هر کسی با هر ترفندی نمره گرفته نوش جونش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد