سـلام آخـر

سلام به همه دوستان 

نمی دونم از کجا شروع کنم برای نوشتن این پست ولی چیزی که معلومه همیشه خداحافظی کردن کار آسونی نیست...

امروز بالاخره امتحان آخر رو دادم و بعد کلی مکافات دوره کارشناسی واسه من تموم شد...

دوره ی کارشناسی من سال 88 تو اوج مشغله هام شروع شد، طوری که اصلا برای درس خوندن هیچ وقتی نداشتم و تا جایی رسید که می خواستم انصراف بدم ولی  با کلی مکافات یه ترم مرخصی گرفتم ، رفتم مرخصی برگشتم دیدم که وضعیت  بدتر شده که بهتر نشده ، مثل خر مونده بودم تو گِل (شما بخونید مثل قاشق تو عسل) چون ورودی های 88 ترم 3 رو می خوندن و ورودی های 89 ترم 1 رو، من هم باید درس های ترم 2 رو برمی داشتم و ... ، با هر بدبختی که بود واحد ها رو بر می داشتم ،حالا با هر سختی که داشت گذشت ولی تنها خوبی که داشت آشنایی با بعضی از بچه ها بود و بهترین اتفاق هم برام این بود که تو این وبلاگ فعالیت کردم.

اومدنم تو این وبلاگ فقط بخاطر این بود که گفتم شاید کمکی از دستم بر بیاد و اینکه اگر کاری انجام دادم فقط و فقط و فقط انجام وظیفه بوده و نه چیز دیگه. امیدوارم که تونسته باشم در حد خودم یه کمکی کرده باشم.

جا داره از دوست خوبم علی بهرامی نژاد که این وبلاگ رو ساخت و تا اینجا کلی زحمت کشیده ، خانم جباری که مثل یه خواهر واقعی به فکر تمام بچه ها بود و از همه نویسنده های دیگه که همشون عزیز هستن (و یکی-دو نفر نیستن) و برای سرپا نگه داشتن این وبلاگ کلی زحمت کشیدن و تو این مدت چیزی کم نذاشتن یه تشکر ویژه میکنم.

 می تونم به جرأت بگم که این وبلاگ بین وبلاگ های دانشجویی حرف اول رو می زنه و حتی برای ورودی های سال های بعدی می تونه مثل یه مرجع باشه. خیلی خوشحالم که سهم کوچیکی تو این وبلاگ داشتم.

اگه تو این مدت حرفی زدم یا رفتاری ازم سر زد که باعث ناراحتیِ کسی شد، اگه از نوع ادبیات من خوشتون نیومد ، اگه سوتی دادم ، اگه نوشته هام عامیانه بود و ... همینجا از همه دوستان صمیمانه معذرت خواهی می کنم و از اینکه تو این مدت من رو تحمل کردید از همتون ممنونم و اینکه ما رو حلال کنید.

حرف زیاده برای گفتن و هیچ وقت نمیشه کل حرفها رو تو 4 خط خلاصه کرد ، شرمنده اگه این پست طولانی شد ، بیشتر از این وقتتون رو نمی گیرم و همتون رو به خدای بزرگ میسپُرم و مطمئن باشید تا کسی ما رو فراموش نکنه ما فراموشش نمی کنیم چون دوستی برای ما تاریخ انقضاء نداره. همتون رو دوست دارم و اگه قابل بدونید نوکرتونم هستم.

رفتن رسیدن نیست ، اما برای رسیدن باید رفت.

ارادتمند همه بچه های غیاث الدین

حمید

خدا نگهدار



نظرات 34 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1391/03/23 ساعت 06:20 ب.ظ

امیدوارم واقعی برید باز منت کشی و برگشت نباشه.خوشحال شدیم

انشاا...
بگذارید و بگذرید
چشم بیاندازید و دل نبندید
که دیر یا زود باید گذاشت و گذشت.
خانم .... مثل اینکه دلتون از من بدجور پُر هست
ازتون بخاطر اینکه این مدت من رو تحمل کردید ممنون هستم
بابت هر اتفاقی که افتاده و من در جریان نیستم معذرت می خوام
موفق باشید

[ بدون نام ] 1391/03/23 ساعت 06:51 ب.ظ

حضورتون تو وبلاگ واقعا موثر و مفید بود.
امیدوارم هر جا که هستید موفق باشید.
کارشناسی برای من هم پر از خاطره بود (البته نه به اندازه کاردانی)

ع

ممنون، شما لطف دارید
امیدوارم همیشه خوش باشید

[ بدون نام ] 1391/03/23 ساعت 07:04 ب.ظ

ممنون از همه زحماتتون ایشالا تو بقیه مراحل زندگیتونم همین قدر موثر و پر تلاش باشید...

بای بای...

خواهش می کنم امین جان - لطف داری عزیز
شما هم برای وبلاگ بچه های 90 خیلی زحمت می کشید
موفق باشید

علی بهرامی‌نژاد 1391/03/23 ساعت 07:04 ب.ظ

دقیقا اولین بار کلاس آز معماری بود که باهات آشنا شدم، یادش بخیر ...

با اینکه از ورودی‌های 89 نبودی، اما همیشه به فکر بچه‌ها بودی.


ممنون از همه‌چیز

آره یادمه ، بعد 4 جلسه اومده بودم سر کلاسش :دی

جایِ دوری نرفته ;)

مهم این بود که دوستای خوبی پیدا کردم ، یکیشم خودت هستی

[ بدون نام ] 1391/03/23 ساعت 08:32 ب.ظ

ممنون از اینکه همیشه به ما کمک کردین.موفق باشین..

خواهش می کنم
امیدوارم همیشه سربلند باشید

حمید جان ایشالا که دوباره ببینمت و همیشه در زندگیت موفق و پیروز باشی عزیزم ...
بازم این وبلاگ هست و هر وقت پست بزاری خوشحال میشیم

ممنون علی جان
همیشه خوش باشی
خیلی عزیزی

جباری 1391/03/23 ساعت 09:41 ب.ظ

ای بابا . آقای ارنجی چقدر زود خداحافظی کردید . از شما به خاطر این مدت که برای این وبلاگ بی چشمداشت زحمت کشیدیدصمیمانه تشکر میکنم . میدونیم که خیلی جاها لطفی که کردید فقط برای بچه های 89 بود هرچند که برای خودتون چیزی جز دردسر نداشت. این رو هم بدونید که زحماتتون همیشه موثر بوده . محبتتون از یاد ما نمیره . هر جا هستید همیشه موفق و پیروز باشید .

ممنون خانم جباری - شما لطف دارین
هر کاری کردیم برای دوستان بوده و جایه دوری نرفته
مهم اینه که آدم ها چشم این رو داشته باشن که پیشرفت بقیه رو ببینن
لطف های شما هم هیچ وقت از یاد ما نمیره
شما هم موفق باشید

جدی 1391/03/23 ساعت 09:42 ب.ظ

منم جا داره از همه مطالب و پستهای مفیدی که برای وبلاگ گذاشتین تشکر کنم.
موفق و پیروز باشید.

ممنون خانم جدی
انجام وظیفه بوده
موفق باشید

ورودی 88 1391/03/23 ساعت 10:00 ب.ظ

Dash hamid ishala har ja hasti moafagh bashiii damet garam

قربونت داداش
ما مخلص بچه های 88 هم هستیم

[ بدون نام ] 1391/03/23 ساعت 10:50 ب.ظ

اول از:این اقامامولک روچراگذاشتیدبراخداحافطی!
گلی بلبلی سنبلی میذاشتید.آخه همین که اشک درمیاداونومیبینیم میگورخیم.
میگم امروزازدانشگاه نمی رفتید
درآخرازشماتشکرمیکنم انشا...هرجاکه هستیدهمواره موفق باشید.درپناه حق

ج اول: شرمنده امکانات کم بود ، این مارمولک دَم دست بود :دی

ممنون شما لطف دارید
موفق باشید

یوسف 1391/03/23 ساعت 11:01 ب.ظ

داش حمید ایشاا... بری مکه , هه...

''|'' اینم ماله بد خواهات

انشاا...

بیخیال بدخواه ؛ داداش خودتو عشقه
آدم تا بدخواه نداشته باشه که پیشرفت نمی کنه
باید 2 نفر باشن که بهت انگیزه بدن بخودت یه تکونی بدی
در نگاه کسانی که مفهوم پرواز را نمی فهمند هر چه بیشتر اوج بگیری کوچیکتر میشوی

اکبری 1391/03/24 ساعت 12:25 ق.ظ

حمید جون خسته نباشی، ایشالا همیشه موفق باشی

دمت گرم داداش بابت تمام زحمت هایی که کشیدی واسه وبلاگ
همیشه شاد باشی ;)

[ بدون نام ] 1391/03/24 ساعت 12:47 ق.ظ

موفق باشید

ممنون
شما هم همینطور

سرحدی 1391/03/24 ساعت 01:16 ق.ظ

آقای ارنجی شما همیشه برای ما محترم هستید و مطمئن باشیدکه به خوبی از شما یاد می کنیم .

امیدوارم که در تمام مراحل زندگیتون موفق باشید

ممنون خانم سرحدی
شما لطف دارید
امیدوارم شما هم همیشه سربلند باشید.

mostafa 1391/03/24 ساعت 03:42 ق.ظ

سلام به افتخار خودم که اولین dislike رو زدم به قول لات های دهه ی 40-50 قربون تو تو قلب ما جا داری جایی نمی تونی بری از شوخی گذشته هممون مهمونینم و باید بریم ولی ظاهراً یادمون رفته!
آخرین حرف دوست جون -اگه باشم ! اگه روزی یه بار یادت باشه که باید بری زندگی برات بهشت میشه و به فرعی جات نمی پردازی در پایان صمیمانه ازت میخوام اگه وقت کردی یه نگاهی هم به خدا بنداز ؟!
فکر کنم زیادی حرف زدم
دوست داشتم اهل عمل باشم تا شعار!
چه کنم باشعار شیعه بودن آمدم ام در عمل مثل کافر زیستم
کاش فردا مهدی باور کند این دروغ را که سربازش بوده ام
آقا برو دیگه خسته نشدی اصلاً این جا جای این حرف هاست! ok
my love you
حرف آخر :
از نظر ظرفیت داشتن الگو بودی برام و این رو ازت یاد گرفتم
دوست دار تو برجعلی

سلام داداش
دیوونتم روانی با اون Dislikeت
یکی از بهترین دوستام بودی تو دانشگاه ، هستی و به همین راحتی ولت نمی کنم. خیلی باهات راحت بودم چون خیلی با جنبه بودی.

ما کوچیکتر از این حرفا هستیم که واسه کسی الگو باشیم
همیشه باید سعی کرد حرفارو تو عمل ثابت کرد... بزرگ بودن به قامت نیست به دریادل بودنه...
عاشق بهترین ها مباش بهترین باش تا بهترین ها عاشق تو باشند

[ بدون نام ] 1391/03/24 ساعت 10:17 ق.ظ

سلام داداش
می خواستم تشکر از بابت تمام تلاش هایی که به خاطر ما بچه ها کردید.هیچ وقت زحمت هاتون رو فراموش نمی کنم.خیلی خوشحالم که تونستم توی این شهر غریب همکلاسی ها و دوستای خوبی پیدا کنم که باعث شد تو زندگیم دلگرم بشم.وازشون چیزهای زیادی یاد گرفتم.از ته دلم براتون از خدا آرزوی بهترین چیزها رو دارم. واقعا خداحافظی چقدر سخته.امیدوارم که در پناه خدا موفق و پیروز باشی.
التماس دعا.

سلام... ، شما برای ما همیشه عزیز بودی ، هستی و خواهی بود...
هر کاری کردم فقط و فقط انجام وظیفه بوده و دل گرمی ما هم وجود دوستانی مثل شما بوده
امیدوارم که در کنار خانوادتون بهترین لحظات رو تجربه کنید، همیشه موفق باشید
یا علی

کشفی 1391/03/24 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام.ممنون آقای ارنجی به خاطره همه لطف ها و کمکهایی که برای وبلاگ و بچه ها انجام دادید.هر کجا هستید شاد و سلامت باشید

سلام خانم کشفی
خواهش می کنم
امیدوارم شما هم همیشه خوش باشید

جواد- z 1391/03/24 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام، منم دیروز آخرین امتحانم بود ولی قصد خداحافظی ندارم :دی
حمید جون داداش یعنی انقدر ما بد بودیم که سریع خداحافظی کردی؟ به هر حال من تو فکر این بودم که این وبلاگ به اسم فارغ التحصیلای غیاث تغییر نام بده و فعالیت داشته باشه تا از حال هم با خبر باشیم و شاید بتونیم ماهی، سالی.. یه بار دور هم جمع شیم...
از زحمتتات ممنون.ولی فکر خداحافظی نباش p:

سلام جواد جون - ممنون از لطفت
چند تا برنامه عقب افتاده دارم که باید انجامشون بدم وگرنه ما مخلص همه بچه ها هم هستیم - قبل عید بهت گفته بودم اگه یادت باشه... وبلاگ خودم(www.taskmanager.mihanblog) رو هم حذف کردم ...
انشاا... همینطوری میشه که میگی

فهیمیان 1391/03/24 ساعت 04:27 ب.ظ

آدم دلش میگیره خدافظی نکنیم
تازه همه با هم آشنا شدیم
یعنی شما نمی خواین دارآباد و به ما نشون بدین؟
من با نظر آقای زنگنه موافقم
ادامه بدید.

ما که هر موقع گفتیم - بچه ها شروع کردن به مسخره کردن - تابستون قراره با چند تا از بچه ها بریم خوشحال میشم همه باشن.

من هم با نظرش موافق هستم من هم مشتاق هستم که بچه ها بعد از فارغ التحصیل شدن در ارتباط باشن .

جمشید 1391/03/24 ساعت 04:34 ب.ظ

با سلام خدمت دوستان و مخصوصا حمید جون خودم!
داداش اول اینکه هیشکی از دستت ناراحت نیست، بیخود خیال بد نکن!
دوم اینکه واژه ی تشکر در مقابل زحماتت که بی دریغ بود و خالصانه، خیلی خیلی کوچیکه.
انصافا جزوه هایی که میذاشتی توو وبلاگ (که من آخرش هم نفهمیدم از کجا میاوردی!!!؟؟؟) آخرش بودن و بدون شک واسه همه مفید بوده و هیشکی نمیتونه بگه که اصلا از جزوه ها و پست های قشنگت استفاده نکرده.
به هر حال من که به این زودیا نمی تونم خداحافظی کنم، تو عجب مقاومتی داشتی!
بازم از زحماتت تشکر میکنم و از خدا برات بهترین هارو آرزو میکنم.
ایشالا که موفق و پیروز باشی توو همه ی مراحل زندگیت...

سلام جمشید جون - خیلی لطف داری داداش - اینجوری هام که میگی نیست بابا کار خاصی انجام ندادیم همتون مثل خواهر برادرم بودید و هیچ موقع انتظار نداشتم کسی ازم تشکر کنه - نمی خواستم این پست اینجوری بشه - واقعا بچه ها با لطفشون شرمندم کردن - امیدوارم که تونسته باشم دوست خوبی برای همتون باشم - من اینجا مهمونتون بودم - هرچند غریبه بودم و از ورودی89 نبودم ولی برای بعضی ها هم آشنا بودم
با هر پست بعضی ها استفاده می کردن بعضی ها هم دنبال یه سوژه بودن که آدم رو مسخره کنن ولی چیزی که مهم بود این بود که من فقط بخاطر دوستام اینجا بودم و اصلا ناراحت نمی شدم چون آدم باید ظرفیتش بالا باشه تا به هدفش برسه - الان هم که دیگه دانشگاه تموم شده - این پست رو برای این گذاشتم که کسی ازم ناراحت نباشه - منو میشناسی آدمی نیستم سر کسی منت بزارم . اینجا هم فقط انجام وظیفه کردم، همینو بس - از هیچ کسی ناراحت نیستم همه رو حلال کردم - دوستای خوبی بودید و هستید از همتون بخاطر اینکه نذاشتید تو این مدت تو دانشگاه بعد از فارغ التحصیل شدن ورودی های 88 احساس تنهایی کنم خیلی ممنونم.
دیر باهم آشنا شدیم ولی مهم این بود که آشنا شدیم - آدم خوش سفری هستی - حالا حالاها با همیم
راستی جزوه ها رو از تو لُپ لُپ در میاوردم (به کسی نگو )

[ بدون نام ] 1391/03/24 ساعت 05:14 ب.ظ

سلام آقای ارنجی
خیلی خداحافظیه دلگیری بود!!

بابت تمام لطفی که بهمون داشتی ازت ممنونیم
امیدوارم همیشه موفق باشی

سلام
شرمنده اگه ناراحت شدید
انجام وظیفه بوده
امیدوارم همیشه خوش باشید

[ بدون نام ] 1391/03/24 ساعت 05:50 ب.ظ

ممنونم از لطفتون.شما لطف دارید.
موفق باشید.

خواهش می کنم
همچنین

شریعت 1391/03/24 ساعت 07:12 ب.ظ

سلام
امیدوارم این ویلاگ پابرجابمونه و شما همچنان عضو فعالش باشید
آقای ارنجی بابت زحماتتون خیلی ممنون
موفق وموید باشید.

سلام
خواهش می کنم
شما لطف دارید
همیشه شاد باشید

حمیدرضا 1391/03/24 ساعت 07:35 ب.ظ

حمید جون شما خیلی به گردن ما حق داری هیچوقت فراموشت نمیکنم خیلی گلی خیلی اقایی انشالله زندگی موفق و خوب و یه جیب همیشه پر پول داشته باشی ...

داداش این حرفا چیه شما واسه ما عزیزی
یه جیب پر پول داشتم باهات نصف می کنم
همیشه شاد باشی

[ بدون نام ] 1391/03/24 ساعت 09:45 ب.ظ

ساخته شدیدبرای اینکه به دیگران کمک کنید اینو بی تعارف میگم

شما خیلی لطف دارید
اینجوریا هم که میگید نیست ;)
موفق باشید

مهدی جلیلوند 1391/03/24 ساعت 11:20 ب.ظ

سلام حمید جان ،
از اینکه به من و به همه بچه ها کمک کردی ازت ممنونم
ببخش که من یکی خیلی اذیتت کردم!!!
آرزوی بهترین بهترین ها رو برات دارم که حتما لایقشی!

سلام مهدی جان
هیچ وقت یادم نمیره درس دیفرانسیل که با شما داشتم واسه اولین جلسه که اومدم، وقتی اومدم تو کلاس همه غریبه بودن اومدم ته کلاس پیشت نشستم چون تو نگاه اول باهات حال کردم - از ورودی های 89 اولین کسی بودی که باهاش آشنا شدم
مهدی جان شما واسه ما خیلی عزیزی ، شما در گوش ما هم میزدی باز هم واسه ما عزیز بودی
امیدوارم همیشه خوش باشی

تاجیک 1391/03/24 ساعت 11:21 ب.ظ

سلام حمید جان عزیزم ممنون واسه همه ی زحمت هایی که کشیدی هم از تو هم از تمام بچه هایی که هم تو وبلاگ هم تو دانشگاه به بچه ها کمک کردن همیشه موفق باشی دوستی بچه های کاشانی تازه شروع شده به بچه ها سلام دوباره باید بدی
موفق باشی

ممنون علی جان
شما لطف داری عزیز
موفق باشی

ضرغامی 1391/03/25 ساعت 09:52 ق.ظ

سلام
بابت تمام لطفها و محبتهاتون بسیار تشکر می کنم
و امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشید

سلام
ممنون ، انجام وظیفه بوده
شاد باشید

قربانی 1391/03/25 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام اقای ارنجی
منم جا داره از شما به خاطر تمام زحماتتون تشکر کنم . متاسفانه بعضیا خیلی کم لطفی می کنن ولی شما ناراحت نشید
بازم مرسی موفق باشید

سلام خانم قربانی - خواهش می کنم
من از کسی ناراحت نیستم
موفق باشید

لیاقت 1391/03/25 ساعت 12:52 ب.ظ

سلام
آقای ارنجی منم ممنونم به خاطر تمام زحماتتون در وبلاگ و همینطور اردو هایی که با هم رفتیم
منم با نظر آقای زنگنه موافقم

سلام
خواهش می کنم کار خاصی نکردم
من هم با جواد موافقم ولی چند تا کار عقب مونده دارم که باید انجامشون بدم
موفق باشید

[ بدون نام ] 1391/03/25 ساعت 01:12 ب.ظ

داشتن دوستی همچون تو باعث افتخار منه.بهتر بود که از وبلاگ نری،ولی نظر خودت مهمه!
من همیشه دوست دارم و تا آخر اگه بمونی باهات میمونم.(بیرون از وبلاگ،دو دوست واقعی)
عزیزم نظر شما چیه؟
رسولی

لطف داری محمد جان - همچنین برای ما
دوستی واسه ما تاریخ انقضا نداره داداش
بچه با معرفتی بودی و هستی
به سلامتی اونایی که اگه صد لایه ایزوگامشون هم بکنن بازم معرفت ازشون چیکه میکنه ...

مسعود حسین زاده 1391/03/25 ساعت 01:26 ب.ظ

سلام حمید جان(ووشو کار)
احساساتم رو در این ترانه کوچک تقدیمت می کنم
همین دو خطش به تو مربوط می شه

"خداحافظ تو تا قلبم به تنهایی عادت کنه
خداحافظ تو اشکام به چشمام خیانت کنه"

خداییش کلی احساسات به خرج دادم
سلام برسون

سلام مسعود جان
ممنون عزیز -خیلی قشنگ بودش

اینم از شعر من :دی
چروک رو لباتیم لبخند بزن فنا شیم
همیشه موفق باشی

جهانبخش 1391/03/26 ساعت 10:54 ق.ظ

سلام حمید جون
من از اینکه تو دانشگاه یه دوست خوبی مثل تو داشتم خیلی خوشحالم، از تمام زحماتی که کشیدی تشکر میکنم و امیدوارم در تمام مراحل زندگی با صبروشکیبائی بتونی بر تمام مشکلات و سختی ها پیروز باشی....

دوستی مثل ایستادن رو سیمان خیسه...
هرچی بیشتر بمونی محکمتر میشه...
اگه هم یه روزی رفتی جاپاهات برا همیشه میمونه...

آرزومند آرزوهات
به امید دیدار...

سلام جواد جان
شما برای ما همیشه محترم بودی ، هستی و خواهی بود
من هم به داشتن دوستایی مثل شما افتخار می کنم
همیشه موفق باشی

هنرخواه 1391/03/26 ساعت 05:48 ب.ظ http://honarkhah.com

سلام به داش حمید گل خودم
من که پایه بیرون رفتن هستم ، هر موقع خواستید برید گردش من هم هستم
خوشحال می شم خبر بدی ، دانشگاه تموم شده ، رفاقت که تموم نشده
میبینمت

سلام داداش قربونت
منم پایتم - از این به بعد هر هفته جمعه بالا هستم
هر موقع امر کنی میریم :X
اصلا دسته جمعی میریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد