بیانیه استاد جعفری

سلام

امیدوارم از نمرات کارگاه سیستم عامل شبکه تون راضی باشین، به نظر میرسه ارفاق خوبی شده به همه، اما متاسفانه استاد یه بیانیه نه چندان خوشایند دادن که به شخصه دلگیر شدم


متن بیانیه استاد رو PDF کردم که از اینجا می تونید دانلود کنید



جا داره همینجا از استاد جعفری بابت همه زحمات و مطالب بسیار کاربردی که به ما یاد دادن تشکر کنم.


نظرات 13 + ارسال نظر
سرحدی 1391/03/26 ساعت 01:43 ق.ظ

اخی چقدر دلشون پر بوده واقعا متاسفم
به نظر من وقتی چنین اتفاق هایی می افته که باعث میشه حتی یه استاد دیگه نخواد درس بده همه ما ها مقصر بودیم , شاید کم تر و بیشتر
بنظرم جز اینکه بگم ببخشیدمون چیز دیگه ای نمیشه گفت

استاد واقعا بابته همه زحماتی که کشیدید ممنون ...
مطمئن هستم همکلاسی های دیگه هم از کار خودشون خجالت کشیدند و کار زشت خودشون رو درک کردن ...
من خودم شخصا با این که کم شده بودم ولی از نمره ام راضی بودم چون مسولیت کارهای که انجام میدم رو همیشه به عهده میگیرم و سعی میکنم هیچوقت گردن دیگران نندازم و امیدوارم بقیه همه اینجوری فکر و عمل کنند ...
هر چند که دیگه درس ما تقریبا تموم شده ولی استاد امیدوارم در تصمیمتون تجدید نظر کنید ...
تجربه کلاس شما خیلی تجربه جالبی بود ...

[ بدون نام ] 1391/03/26 ساعت 03:18 ق.ظ

akheyyyyyyyy

همکلاسی 1391/03/26 ساعت 10:33 ق.ظ

سلام
دوباره از این تریبون هم میگم که واقعا متاسفم از اینکه دوره کارشناسیمو توی این دانشگاه ببخشید مؤؤؤؤؤسسسسسسه با همچین افراد کوته فکر و نادانی گذروندم.... البته بلانسبت بقیه دوستان و دانشجویان محترم....
.
.
اون از ترم پیش (با استاد رضائیان) این هم از این ترم (با استاد جعفری)....الان متوجه شدم که برخی اسانید چرا سختگیری نمی کردن ....امثال آقای رشتیان که شرمم میاد بگم استاد...
.
.
آخه آقا یا خانومی که اسم خودت رو گذاشتی دانشجو، خجالت بکش، بس کن، بزرگ شدی دیگه، خیرسرت داری لیسانس میگیری... به قول استاد جعفری منبعد بهت میگن ××مهندس××...!!!!!!!!!!
.
.
برو خدات رو شکر کن 4تا استاد امثال استاد جعفری و استاد رضائیان و.... داشته باشی که بدون هیج منتی مطالب به روز رو دارن بهت آموزش میدن و از هیچ کمکی هم دریغ نمی کنند....
.
.
ازهمه اساتید و دانشجویان محترم عذرخواهی میکنم ....ولی این نهایت بی فرهنگی و ادب و مرام و معرفت و اخلاق و منش و فهم و شعور پائین این افراد کج فهم رو می رسونه...
.
.
در نهایت باز هم ابراز تاسف میکنم، که باعث شدیم اساتیدی که در آغاز راه هستند و اهدافی را برای خودشون داشتند رو دلگیر و آزرده خاطر کنیم.
.
.
از همینجا جا داره که از اساتیدی همچون رضائیان، جعفری، معزز و ... بابت آموزشهایی که در طول این دوره تحصیلی به داده اند تشکر کنم.
.
.
باتشکر

alikazemi 1391/03/26 ساعت 12:52 ب.ظ http://sabzafarin.blogsky.com/

سلام از استاد خوبم مهندس جعفری ممنونم نه به خاطر نمره به خاطر تدریس و حسن نیت در کارش . دوم اینکه بعضی ها در زندگی نمی دونند که برای چیه زندگی می کنند ما باید به هم نوع خود احترام بگذاریم و انسانها را به خاطر موقعیتشان نخواهیم .شخصیت اسناد برای من دوستاشتنی بوده امیدوارم که ایشان در تمام مراحل زندگی مثل امروز که از خود گذشت نشان دادن باشه .
پیروز و موفق باشید

[ بدون نام ] 1391/03/26 ساعت 01:36 ب.ظ

منم واقعا به استاد حق میدم.بعضی از بچه ها حرمت استاد رو رعایت نکردند. و تو روی استاد وایسادن و بی احترامی کردن.خودم به چشم خودم دیدم که میگم.واقعا متاسفم.

[ بدون نام ] 1391/03/26 ساعت 02:08 ب.ظ

چقد بد.ماکه نمیدونیم چه اتفاقاتی پشت پرده افتاده.اما استاد جعفری انصافا خوب درس میدادند و توی نمره دادنشون نهایت ارفاق رو کردن.و انشااله به تدریسشون ادامه بدن.همیشه در هر کاری یه سری ادم هستند که با کارهاشون مارو از ادامه راه منصرف کنند.اما بهتره به هیچ کدوم توجهی نکنیمو و به راهمون ادامه بدیم.

[ بدون نام ] 1391/03/26 ساعت 02:17 ب.ظ

اییییییییی بابا
شما ها چرا انقدر جو گیرین!!!!
استادی که بخواد با حرف دانشجو تددریسشو بزاره کنار معلومه که با عشق سر تدریس نبوده
از این اتفاقات خیلی ُخیلی و خیلی پیش میاد
اونی که با تجربه هست نباید خیلی به این چیزا اهمیت بده
به نظرتون چرا سر استاد مهری یا اسکندری این حرف و حدیث ها پیش نیامد ؟؟؟
چون ....
پس با عرض شرمندگی از خدمت استادانی که همه چی زود بهشون بر میخوره خیلی هم نباید خود استادا شلوغش کنن
دوستان عزیز شما ها هم با پاچه خواری کم به این اوضاع دامن بزنید

امیدوارم اجازه ثبت داده بشه چون ظاهرا فقط پاچه خواری ها و خاله زنک بازی های یکسری خواص اجازه ثبت داره

بهرامی‌نژاد 1391/03/26 ساعت 02:38 ب.ظ

ببین دوست عزیز، 99.9% معمولا تایید میشه ...
اون 0.1% که نمیشه یا ادبیات جالبی نداشته یا توهین کرده.


داوری دیدگاهت هم می‌مونه با خود دوستان.

آقا / خانم محترم که میای اینجا به بقیه توهین میکنی که پاچه خواری میکنند حداقل اینقدر بفهم که اینجور کارا به درد کسی که نمره اش رو گرفته نمیخوره !!!
اگر یکم شخصیت و جرائت داشتی نمیومدی تو پست بدون نام حرفت رو بزنی میومدی رو در رو با همه بچه های که بهشون توهین میکنی بحث میکردی ...
اگر هم نظری تایید نشه دقیقا به خاطر دلیلی هست که علی بهرامی نژاد گفت و ما همه نظرات حتی منفی هم باشه رو تایید میکنم ...
اگه به استاد اسکندری و دکتر مهری هم توهین میشد اونا هم آدم هستند و ناراحت میشدند ...
در آخر فقط میتونم بگم متاسفم برای خودم که با آدمی با طرز فکر شما بحث میکنم . امیدوارم کمی هم فکر کنید بعد حرف بزنید ...

[ بدون نام ] 1391/03/26 ساعت 05:28 ب.ظ

چرا انقدرجو می دی آقای سیدی .قبول کن فقط دارید پاچه خواری می کنید

آخه آقا / خانم محترم شما پاچه خواری رو تعریف کن ؟؟؟
شاید منظورتون احترام به استاده !!!
--------
به نظر من پاچه خواری یعنی کاری کنی یا چیزی بگی که خودتو شیرین کنی برای گرفتن نمره یا پول یا هر چیزی ...
------
استاد که همه نمره هارو داده دیگه عوض هم نمیشه دلیل حرفتون رو نمیتونم درک کنم !؟

عکسی 1391/03/27 ساعت 02:58 ب.ظ

بزا جواب این دوستمون رو اینجوری بدم که اینقدر زده تو جاده خاکی :

همیشه آدم ها مسئول حرفهایی هستند که می زنند نه مسئول برداشتهایی که از حرف ها شون میشه

حالا شما در مورد حرفهای ما اینجوری فکر کن ، فکر کردی واسه ما مهمه

قربانی 1391/03/29 ساعت 07:50 ب.ظ

خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد