جشن پایان دوره کارشناسی ...

سلام به همه همکلاسی ها و دوستان عزیزم ...

اول اینکه یه خسته نباشید بزرگ به همه نویسنده های وبلاگ میگم که واقعا زحمت کشیدند ( به غیر از خودم ) ...

دوم اینکه بالاخره ترم آخر داره تموم میشه و کم کم داریم میشیم آقا و خانم مهندس ...

راستش این پست رو زدم که با هم هماهنگ بشیم برای جشن پایان دوره کارشناسی که اگه دوست داشته باشید میتونیم خودمون برگزار کنیم چون بعید میدونم دانشگاه ما همچین کاری رو انجام بده !!!

حالا اینکه جشن کجا باشه یا کی باشه یا اصلا باشه یا نباشه رو با توجه به نظرات شما دوستان عزیز و همکلاسی های خوبم بحث کنیم ...

منتظر نظرات همه ی شما هستیم ... 

نظرات 19 + ارسال نظر
علی 1391/03/26 ساعت 03:17 ب.ظ

فکر خوبیه،
دانشگاه بعید می‌دونم کاری کنه، اما یادم هست، سال پیش بچه‌های الکترونیک که فارغ شدن، با یسری هماهنگی با امور فرهنگی یه جشنی گرفتن.


سرحدی 1391/03/26 ساعت 03:26 ب.ظ

سلام آقای سیدی فکر خوبیه
من موافق , بنظر من هم دانشگاه میگره حالا اگه نشد خودمون میگریم

آره منم یادمه ، بازم بقیه بچه ها بیان همه نظراتشون رو بگن ...
من خودم پایه هستم فرق نداره هرجا باشه میام ...

شریعت 1391/03/26 ساعت 04:57 ب.ظ

سلام
موافقم آقای سیدی-حتما روز خوبی میشه

سلام
ممنون خانم شریعت ، منم امیدوارم روز خوبی بشه ...

[ بدون نام ] 1391/03/26 ساعت 05:18 ب.ظ

حوصله داریدشما هم

[ بدون نام ] 1391/03/26 ساعت 05:32 ب.ظ

این دوره همکلاسیام بدترین هم کلاسی هایی بودن که تو عمرم داشتم وتوشون یکی دوتا باحال به زور پیدا می شد خداحافظ

یوسف 1391/03/26 ساعت 06:18 ب.ظ

شرمنده که سوالم ربطی به این پست نداره
تو اون پسته خودش سوال کردم کسی جواب نداد.پست قبلیه هم که تو فازه کل کل بودن بچه ها
یه سوال:
همین 4 تا فایلی که واسه سیستم عامل شبکه آپلود کردینو بخونیم واسه امتحان کافیه؟
یا بازم هست؟

خواهش میکنم یوسف جان ... تو پست بعدی خانم جباری زحمت کشیدند گذاشتن فایل های که باید بخونی ، توضیح هم دادند ...

جدی 1391/03/27 ساعت 02:26 ق.ظ

منم موافقم با جشن فارغ التحصیلی.ولی برای گرفتن جشن نیاز به برنامه ریزی و همکاری همه بچه ها داره والا موافق بودن نطرات فقط کافی نیست
و اینکه کاش یکم زودتر مطرح می کردین...

بله خانم جدی دقیقا حق با شماست ...
ولی هیچوقت هم دیر نیست کاش نظر خودتون راجب زمان و مکان اجرا هم میگفتین ...

لیاقت 1391/03/27 ساعت 11:48 ق.ظ

سلام به همگی فکر خوبیه منم موافقم حتما جورش کنید فقط جمعه نباشه بهتره

خانم لیاقت ای کاش نظرتون راجب محل برگزاری جشن هم میگفتین

[ بدون نام ] 1391/03/27 ساعت 12:32 ب.ظ

خیلی از بجه ها میان اول از همه نظر می دن که ما هستیما بعدش یهو غیبشون میزنه آقای سیدی شما که این خودتون می دونید /اگر دانشگاه بذاره خوبه

میدونم خیلی از بچه ها شاید بگن میایم ولی نیان ولی خوب بازم از هیچی بهتره حداقل یکم هماهنگ باشیم ...

mostafa 1391/03/27 ساعت 03:26 ب.ظ

سلام من فعلاً نظری ندارم اگر جور شد سعی میکنم بیام

[ بدون نام ] 1391/03/27 ساعت 04:58 ب.ظ

شاید برای بچه هایی که میان میگن ما هستیم و بعدش نمی یاد کاری پیش می یاد که نمی تونن بیان
خوب نیست آدم بد قضاوت کنه

درسته ولی کسی بد قضاوت نکرد دوست عزیز فقط اون دوستمون میخواست بگه که بچه ها زیاد جدی نمیگیرن قول ها و قرارهای خودشون رو ...

جمشید 1391/03/28 ساعت 09:49 ق.ظ

خداییش من که خسته شدم از این برنامه ریزیا...

آخرش هم سر از چیتگر درمیاریم...!

اکبری 1391/03/28 ساعت 11:15 ق.ظ

بازم داستان 20 - 2 من تکرار میشه من میـــــــــــــــدونم...

morteza khademi 1391/03/28 ساعت 12:08 ب.ظ

are kheili khobe age begirim koli khatere mishee
faghat man nemidonam chi beposham :D

جمشید و ابولفضل اینقدر نا امید نباشید
مرتضی کت مشکی بود همونی که باهاش عکس انداختی اونو بپوش

فولادی 1391/03/29 ساعت 03:58 ب.ظ

ایده ی بسیار خوبیه ، اگر دانشگاه نشد به نظر من یه رستوران رزرو کنیم یه چند ساعتی دوره هم باشیم و چیزی بخوریم و عکس بگیریم ، جون با این هوای گرم توی فضای باز نمی شه قرار گذاشت.

فهیمیان 1391/03/31 ساعت 10:41 ق.ظ

اگه کلاه و روپوش فارغ تحصیلی نباشه من نمیام
دانا جونم راست میگه گرمه
ولی فکر کنم دارآباد خنک باشه
ما که آخرش هرجا باشه میایم بخاطر اینکه دور هم باشیم

حامد 1391/04/06 ساعت 09:12 ق.ظ

هرجا باشه اطلاع بدین منم بیام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد