منابع امتحان سیستم عامل شبکه

سلام به همه ی دوستان گلم 

همتون خسته نباشید


این آخرین پستی هست که برای جزوه میذارم .

سوالای درس سیستم عامل شبکه رو تا جایی که تونستم با جواب جمع کردم . البته آقای اکبری قبلا زحمت کشیده بودن همه ی اسلاید ها رو به صورت یک جا زیپشون کرده بودن . اما همه ی تلاش من این بود که جواب ها هم در کنارشون باشه . فقط یه گروه به زبان اصلی با دو تا سوال بدون جواب اسلاید گذاشته بودن که آخر هم نفهمیدیم کی بودن . ازشون خواهش میکنیم هرچه زودتر بیان خودشون رو معرفی کنن !!!نمی دونم شایدم اون اسلاید مال خود استاد بوده ؟!

از خانم سرحدی هم تشکر میکنم که زحمت کشیدن چکیده ای از پروژه شون رو به زبان فارسی به همراه سوال ها و جواباشون برای من فرستادن تا بذارم رو وبلاگ . همینطور از سایر دوستان که لطف کردن و سوال ها و جواب هاشون رو در اختیار ما گذاشتن .

خیلی از دوستان راجع به منابع دقیق امتحان از من سوال کردن . باید خدمتتون عرض کنم من هم مثل شما بی اطلاع هستم .

من به استاد میل زدم و منابع دقیق امتحان رو ازشون پرسیدم . و این که اگر همین سوالا رو بخونیم کافی هست یا نه ؟ البته ایشون هنوز جواب ندادن . به محض اینکه جواب دادن حتما بهتون اطلاع میدم .

پیشنهاد من اینه که هر چی رو سایت خودشون گذاشتن بخونیم .

(اکثر لینک های زیر فقط سوال جواب هستن . اسلاید ها رو ندارن)


ماشین مجازی (هاشمی-فهیمیان)

  محیط متنی لینوکس (عکسی - یادبره-بهرامی نژاد)

مقایسه سیستم عامل های شبکه (جلیلوند -اصغری - حسین زاده)

مروری بر سیستم عامل لینوکس (جلیل لو - اصلانی - خلیل فر)

امنیت در لینوکس (سرحدی-فولادی - کشفی)

 سرویس های لینوکس(؟) 


پ ن : بهرامی نژاد : در مورد فایل آخر ...
تا اونجا که یادم هست، ارایه یکی از بچه‌ها تو جلسه‌های آخر بود، چیزی که بچه‌ها ارایه دادن، مهترینش دستور iptable بود که استاد گفتند تو امتحان میاد و ازمون می‌خوان که با داده‌های سوال اون رو کامل کنیم.
البته فکر کنم، این فایل، فایل خود استاد باشه نه بچه‌ها!
در مورد iptable هم، دستورهاش از اسلاید شماره 42 فایل «سرویس‌های لینوکس» شروع میشه.


برای همتون آرزوی موفقیت میکنم .

دلتون خوش . لبتون خندون . ایام به کام .


نظرات 9 + ارسال نظر
کشفی 1391/03/27 ساعت 09:57 ب.ظ

سلام مژگان جان/یک دنیا ممنونت/این سرویسهای لینوکس برای خود استاد هست تا اونجا که خاطرمه ،کلا ۲ تا سوالام بیشتر نیست تو پاورپوینت راحت پیدا میشه کرد.

خواهش میکنم عزیزم . کاری نکردم . ممنون از راهنماییت .

بهرامی‌نژاد 1391/03/27 ساعت 10:45 ب.ظ

سلام،
خیلی ممنون.

در مورد فایل آخر ...
تا اونجا که یادم هست، ارایه یکی از بچه‌ها تو جلسه‌های آخر بود، چیزی که بچه‌ها ارایه دادن، مهترینش دستور iptable بود که استاد گفتند تو امتحان میاد و ازمون می‌خوان که با داده‌های سوال اون رو کامل کنیم.

البته فکر کنم، این فایل، فایل خود استاد باشه نه بچه‌ها!

در مورد iptable هم، دستورهاش از اسلاید شماره 42 فایل «سرویس‌های لینوکس» شروع میشه.

سلام ،
خواهش میکنم .
اون یه اشتباه بود که اصلاح شد .فایل دیگه ای لینک شده بود که درستش کردم . ممنون از توجه و دقتتون .
بابت راهنمایی هم متشکرم .

سلام و ممنون بابته همه جزوه ها
خانم جباری ، بسیار عالی و کامل درست مثل همیشه ...

خواهش میکنم . انجام وظیفه بوده . شما لطف دارید .

[ بدون نام ] 1391/03/28 ساعت 12:25 ق.ظ

مرسی مژگان جان.فقط یه سوالی:اون یکی دو جلسه اول استاد درس داد،اونا چی؟مهم نیستن؟

خواهش میکنم . . . من منتظر جواب استادم . راجع به اهمیت اون یکی دو جلسه هم چیزی نمیدونم . اگر جزوه اش رو داری بخون برای من هم بفرست تا اگر استاد گفت مهمه بذارم رو وبلاگ . چون ما هم جزوه ی اون یکی دو جلسه رو نداریم .

بهزادی 1391/03/28 ساعت 08:49 ق.ظ

سلام مژگان جان یک دنیا ممنونم عزیز دلم. مژگان جان فقط همین ۶ تا فایل رو دیگه بخونیم؟

سلام عزیزم . خواهش میکنم . عرض کردم که . جواب این سوال رو باید استاد بده و من نمیدونم سوال ها کافیه یا اسلاید ها و جزوه های چند جلسه ی اول ترم و یا . . . هم لازمه یا نه . استاد جواب میل رو نداده .

جمشید 1391/03/28 ساعت 09:47 ق.ظ

با سلام...
با تشکر از زحمات خانم جباری و همه ی دوستان.

علیک سلام .
خواهش میکنیم

اکبری 1391/03/28 ساعت 11:07 ق.ظ

خانم جباری طبق معمول مارو شرمنده خودت کردی

خواهش میکنم . این چه حرفیه . دشمنتون شرمنده .

شریعت 1391/03/28 ساعت 04:05 ب.ظ

سلام مژگان جان.بازم مثل همیشه
ممنون
به عوامل پشت صحنه هم خسته نباشید میگم

سلام . از شما هم ممنونیم

دائمی 1391/03/28 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام.دوستان همگی خسته نباشید.
اگه میشه لینک سایت استاد مقیمی هم بزارید.
ممنونم.

http://ghiasodin.ir/~moghimi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد