کمک

سلام

پس از انتظار بسیار و ناامیدی از جواب استاد مقیمی،بالاخره با ایشون تماس گرفتیم و منابع رو ازشون پرسیدیم . خوندن سوال ها و جواب ها از اسلاید ها کافیه . اما مشکل اینجاست که استاد گفتن 2 جلسه اول + نصف جلسه سوم هم تو امتحان میاد . حالا هرکی جزوه ی پاکنویس شده و کامل این سه جلسه رو داره عکس با کیفیت بگیره برای من (Mozhgan_jabbari@yahoo.com) بفرسته تا بذارم رو وبلاگ .


(تا حالا اینجوری دچار فقدان جزوه نشده بودم . همیشه حداقل یه چکنویس داشتم )


نظرات 3 + ارسال نظر
کشفی 1391/03/28 ساعت 10:38 ق.ظ

سلام مژگان جان.۳جلسه اول کامل دارم اگر کسی داوطلب نشد بگو واست می فرستم

شما زود تر بفرست . باید با کیفیت ، خوانا و کامل باشه . دست گلت درد نکنه .

اکبری 1391/03/28 ساعت 11:09 ق.ظ

ممنون از این همه پیگری
جلسه اول که فقط مفاهیم شبکه بود که همتون بلدین
ولی جلسه دوم و سوم من نبودم، اگه کسی سرفصل هاش رو میدونه بگه

انجام وظیفه ست . به قول آقای ارنجی جای دوری نمیره . جزوه هم که تو راهه . . .

کشفی 1391/03/28 ساعت 11:15 ق.ظ

خواهش می کنم.چشم می فرستم

بی نهایت تشکر .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد