بیانیه استاد معزز

« تعداد زیادی  از شما دانشجوها، مهندس‌های دوست داشتنی بودین و من از آشنایی با شما واقعا خوشحالم و امیدوارم همیشه موفق باشین و  اون دسته از بچه‌هایی که  فقط کمی کم لطفی کردن، انشالله روزی جای من می‌نشینن و من رو درک می‌کنند. اما این مسائل هم جای خودش خاطره انگیز و شیرین هست.

من تمام تلاشم رو به کار بردم تا تمام دانسته‌هام رو در اختیار شما قرار بدم، اگر کسری دیدید ببخشید

روزی جایی ببینمتون که خوشحال سالم و موفق بوده باشین »



مهسا معزز

1391/03/29

پی‌نوشت :

استاد عید رو هم تبریک گفتن.


نظرات 9 + ارسال نظر
mostafa 1391/03/29 ساعت 04:12 ق.ظ http://mostafaborjali.loxblog.com

سلام یعنی هلاک آپ بودنتم

بگیر بخواب بچه ...
تا ساعت 4:12 صبح بیدار موندی؟

علیزاده 1391/03/29 ساعت 06:09 ب.ظ

سلام کسی ایمیل استاد معزز رو نداره؟ اگه بگین ممنون میشم

اکبری 1391/03/29 ساعت 08:30 ب.ظ

ای بابا چرا این ترم همه استادا شاکین؟
باز کی زیراب زده؟

واقعا استاد با اخلاق و خوبی بود خانم معزز همیشه هم تا آخر کلاس حتی بعضی وقت ها بیشتر به خاطر بچه ها که جواب بگیرن و یه چیزی یاد بگیرن صبر میکرد و بهشون یاد میداد ...
بیاید قدر استادهامون رو بدونیم و احترامشون رو نگه داریم نه اینکه همه رو اینجوری برنجونیم ...

رسولی 1391/03/29 ساعت 10:27 ب.ظ

استاد معزز عزیز،یکی از بهترین و با اخلاق ترین اساتید محترم دانشگاه بودند.به نظر من واقعا" تا اونجایی که تونست تو تدریس کم نذاشت.کلاس بسیار صمیمانه برگزار می کرد وحال و هوای خشک استاد و دانشجویی نداشت.
باعث افتخار منه که شاگردشون بودم.
امیدواریم هرجا که هستند دنیا براشون شیرین باشه،در تمام مراحل زندگی.

[ بدون نام ] 1391/03/30 ساعت 01:06 ق.ظ

moazezm@yahoo.com

شکوری 1391/03/30 ساعت 02:17 ب.ظ

واقعا عاشق استادم
خیلی استاد خوبین، از هر نظر چه اخلاق چه تدریس همه چی
دستشون درد نکنه :)

فهیمیان 1391/03/31 ساعت 10:45 ق.ظ

من عااااشق استاد معززم
خیلی ماهن
امیدوارم از ما راضی باشن

عکسی 1391/03/31 ساعت 11:52 ق.ظ

استاد کلاس ِشما جزء کلاس هایی بود که ازش لذت می بردم و اصلا نمی فهمیدم کی کلاس تموم شد، به خاطر اخلاق بسیار بسبارخوب شما و جو حاکم بر کلاس بود ، البته خیلی چیزا هم یاد گرفتم

خیلی از زحمات شما ممنونم امیدوارم شاد و سربلند باشین و مثل تو کلاس همیشه لبتون خندون باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد