...

عرض سلام و احترام خدمت عزیزانی که یاد همراهی شان در سفری از مسیر زندگی باعث شد تا این پست رو بذارم

این پست رو در حالی دارم میذارم که فضای امروز دانشگاه بوی غربت رو اون هم با داغی خداحافظی ها و عکس های یادگاری حداقل برای من به مشام آورد

علی پاک سیرت صاحب حوض کوثر کسی رو جزء عاجزترین مردم میدونه که نتونه برای خودش رفیقی بدست بیاره  و عاجزتر از اونو کسی میدونه که رفیقی که بدست آورده رو از دست بده


جا داره از دوست عزیزم هم دوره ای کوشایمان جناب علی آقای بهرامی نژاد که من به عنوان برادر ایشونو در دلم نگه میدارم تشکر بسزایی کنم که هر چند هر چقدر کلام رونده بشه سزاوار ارزش این فضای گرم ایجاد شده توسط ایشون نیست

و اما شما به عزیزانی که با پست های خودتون باعث گرم شدن فضایی که کسی تصور نمیکرد اینچنین گرم شود شدید یه خدا قوت جانانه بگم و از تمام کسایی که حضورتون علتی بود تا عزیزان در پست گذاشتن و بروز نگه داشتن این وبلاگ کوشا باشن هم تشکر بس فراوانی کنم ...


و اما ما ...

به شکر خدای پاکی ها دوره ای که سپری شد سرشار از رفاقت های پاک و صمیمانه بود که امید اونن دارم که با حفظ این دوستی ها و تلاش در بهتر و متعالی کردن این دوستی ها باعث بشه جزء زمره عاجزترین مردم قرار نگیریم ...


واما یک پیشنهاد ...

با توجه به فضای گرم بوجود اومده تو فضای وبلاگ که محصول دل پاک و دست سبک عزیز دل هممون علی آقای بهرامی نژاد بود هم ایشون سبب ایجاد وبلاگ دیگه ای با جو فارغ التحصیلی و ارتباطات متعالی و گرم بعد از دانشگاهی بشن و باعث ادامه این مسیر بشن و خود این وبلاگ جو دانشگاهی خودشو حفظ کنه و مرجعی باشه برای آیندگان و درسی برای همکاری ...


اما کام دل ...

حقیقتا هر چه از ابتدای این دوره تحصیلی فاصله گرفتیم آرزوم برای تعالی دوستان اوج میگرفت تا امروز رو فرصتی مناسب پیدا کردم تا با پیروی از دستور رسول بزرگ که به اظهار محبت به کسانی که دوستشان دارید دستور میفرمودند این خواسته دلم رو برای شما هویدا کنم ...

 

خیلی ضرر کرده کسی که دوره ای را با کسانی سپری کنه و از آینه وجود اونها استفاده نکرده باشه تا شخصیت خودش رو ببینه و معایبش رو برطرف کنه تا به زیبایی برسه ...

لذا خواهش دارم، خدای بزرگ ناظرم گواهه، خواهش دارم، تا با گفتن ایراداتتون و انتقاداتتون بنده رو از آینه ضمیر پاکتون بی بهره نذارید ...

اگر کسی هم دینی بر گردن من داره یا بداخلاقی یا کج خلقی ای از من دیده و موجبات آزرده شدن خاطرش را فراهم آورده ازش عاجزانه استدعا دارم به من اطلاع بده تا در حد وسع و توانم از جبران مافات کنم، با توکل به خدا

آدرس ایمیل من برای ارسال ایرادها و انتقاد ها و دین ها .... : butterfly110pro@yahoo.com

از بیان لحن های تند و زننده هم اجتناب نکنید، هر چه میخواهد دل تنگتون بگین ...

جدا منتظر شنیدن حرفای دلتون و نظراتون هستم

 

سینه خواهم شرحه شرحه از فراق، تا بگویم شرح درد اشتیاق ...

دلی پر دارم وحرف زیاد، ولی نه فک توان گفتن داره و نه انگشتان توان نوشتن و قدر مسلم وجود نغزچین شما تحمل این یاوه ها، بنده رو به خاطر این هم روده درازی و فشار آوردن به اعصاب شما ببخشید ...

 

در آخر خداحافظی هرچند غم انگیزه ولی سپردن عزیزان به بهترین حافظ هستی امید بخشه

به خدا میسپرمتون

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1391/04/03 ساعت 03:06 ب.ظ

in posta asabamo behem mirize .narahat misham

عزیز، اگه علت به هم ریختن اعصابت یادآوری جدایی بچه هاست، که درست میفرمایی، اعصاب کیو به هم نمیریزه؟ مگه اینکه دل سنگی داشته باشه! اما هدف از گذاشتن اینا چیزیه که اگه نشه اعصاب آدم بیشتر از این یادآوری به هم میریزه، اونم موندن دین رو گردن آدم و آزرده خاطر کردن کسایی هستش که جدایشون اعصاب آدم رو به هم میریزه!!!

به هر حال از اینکه باعث آزرده شدن خاطر شما شدیم، از طرف خودم و دوستان از شما عذرخواهی میکنم ..

برات آرزوی سلامتی و زیبایی خاطر از خدای متعال میکنم ...

بهرامی‌نژاد 1391/04/03 ساعت 10:36 ب.ظ

آقای کریمی همیشه موفق باشی ...
و ممنون بابت لطفی که نسبت به من داری.

علی جان کار دله ...

بدون کسی که برای گرم کردن فضای بین مردم تلاش میکنه اول تو توجه خدا و دوم تو دل مردم جا میگیره ...

به خدا میسپرمت ...
(در ضمن به اون پیشنهاد ایجاد یه وبلاگ دیگه فکر کن ...)

[ بدون نام ] 1391/04/04 ساعت 09:04 ب.ظ

manzoore manam jodayee az bacheha bood vaella aghaye karimi ma faghat az shoma khoobi didim

جمشید 1391/04/05 ساعت 01:21 ق.ظ

با سلام...

داداش ما همیشه دوستت داشتیمو داریم. خداییش خیلی خیلی خیلی خیلی دوستت داریم، هممون.
من که خیلی چیزا ازت یاد گرفتم، مخصوصا صبور بودنو...
ای کاش خوش اخلاقی رو هم به ما یاد بدی، آقای خوش اخلاق...
در پناه حق برادر، یا علی

آقای کریمی شما مارو حلال کنید اگه اذیت کردیم و جا داره اینجا منم به نوبه خودم آرزوی موفقیت براتون کنم و در آخر هم به خدا میسپرمتون
امیدوارم همیشه سالم و شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد