قطعی وب سایت دانشگاه

وب سایت دانشگاه از دیروز قطع شده، دقیقا زمانی این اتفاق افتاده که همه منتظر نمره های طراحی وب هستن، قطعی وب سایت در حساس ترین روزای ترم با وجود این همه مهندس کامپیوتر که تازه درس طراحی وب رو (ایشالا) پاس کردن در نوع خودش جالبه...


اگه کسی خبری داره بگه از نگرانی در بیام، نمره مهم نیست من نگران وب سایت هستم یه وقت اتفاقی واسش نیوفتاده باشه.


------------------------------------------------------------------------------

وب سایت دانشگاه را خدا آزاد کرد

بعد از 32 ساعت بالاخره بازگشایی شد...



نظرات 10 + ارسال نظر
علی 1391/04/05 ساعت 10:46 ق.ظ

اشکال از مخابرات هست

ADSL من هم از دیروز صبح قطع شده، دانشگاه هم از مخابرات سرویس می‌گیره ...

حالا نمره رو می‌بینیم، رفتم نحوه نگارش پایان نامه رو بگیرم ...
سایت هم که باز نمیشه :|

از دوستان کسی فایل نحوه نگارش رو نداره؟

- Via Dialup

نبابا من الان توی مخابراتم همه جا وصله غیر از 2و3 تا قطعی جزئی مشکل دیگه ای نیست، شهر در امن و امان است،

کشفی 1391/04/05 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام.آقای اکبری چرا اینجور ی شده؟؟؟؟من از دیروز می خوام این فایل نگارش پروژه پایانی بگیرم نمیتونم اگر از همکلاسیا کسی داره برای من بفرسته ممنون میشم.razieh.kashfi@gmail.com

سلام خانم کشفی
نمیدونم چه مشکلی داره ولی فعلا که قطع شده،
این فایل نگارش پروژه داستانش چیه؟ آقای فلاح یه فایلی گذاشته بود، همونو میگین؟

جعفری 1391/04/05 ساعت 12:01 ب.ظ

حالا که دیدن ما قبول شدیم دبه درآوردن نمره هارو نمیدن ، سایت هم باز نمیکنن ببینیم واسه پروژه چیکار باید کنیم...!!
می خوان هممونو زوری یه ترم دیگه اضاف کنن...

کدوم جعفری؟ استادی یا دانشجو؟

جعفری 1391/04/05 ساعت 12:11 ب.ظ

سوالای تکراری...
دکترم ،گیره نمره پروژه کارشناسی ام!

کشفی 1391/04/05 ساعت 12:54 ب.ظ

بله همون که تو وبلاگ هست نمیشه برداشت.خانم جعفری همه چی در مورد پروژه کاملا تو اون فایل نگارش باید نوشته شده باشه

[ بدون نام ] 1391/04/05 ساعت 01:59 ب.ظ

خیلی باحالید بخدا. چه جوری دوری دوستای بامزه ای مثل شما رو تحمل کنم...

وب سایت دانشگاه قطع شده شما می خندی؟
عیب نداره بخند تا دنیا به روت بخنده
تحمل دوری دوستان غریبه ولی آشنا واسه ما هم سخته
باحالی از خودتونه

فلاح 1391/04/06 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام.آخه شما که مثلا تویه داده پردازی داری کار میکنی قعطیه اینترنت مخابرات چه ایرادیه که روی سایت دانشگاه میزاری .اگه میخوای یه پست فقط روی وبلاگ بزاری بگو واست مطلب بفرستم.

فلاح 1391/04/06 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام.شما که مثلا تو جایه خوبی کار میکنی نباید قعطیه اینترنت مخابراتو بندازی گردن سایت دانشگاه اگه مطلب نداری بزاری روی وبلاگ بگو برات بفرستم.

مگه وقتی وب سایت باز نمیشه مینویسه مشکل قطعی اینترنته یا وب سایت؟
اطلاع رسانی در مورد قطعی وب سایت چه ایردی داره؟ چرا به خودت میگری؟

عکسی 1391/04/06 ساعت 11:52 ق.ظ

سلام آقای فلاح چرا ناراحت می شی
می خوای بگیم یه کشتی تجاری زمان عبور از کانال شهدای بحرین لنگرش به کابل عبوری گیر کرد و باعث قطعی سایت دانشگاه کاشانی گردید. البته با تلاش های مستمر و شبانه روزی کادر فنی دانشگاه مشکل سریعا برطرف گردید
با تشکر

انصافا خودم حال کردم از این متن بزن لایکو

لایک

هنرخواه 1391/04/06 ساعت 01:34 ب.ظ http://honarkhah.com

سلام
فلاح تو چرا خودت رو ناراحت می کنی !!!
ولی اگه مطلب داری بده من ، خیلی وقت پست نزاشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد