نحوه نگارش پایان نامه

سلام،

ADSL کرج و استان البرز که به سلامتی از دیروز ساعت 9 ...

سایت دانشگاه هم از همون موقع‌ها باز نمیشه.



آقای هنرخواه با اینکه دسترسی به اینترنت نداشت، لطف کرد فایل نحوه نگارش پایان‌ نامه رو آپلود کرد.


از اینجا می‌تونید دریافت کنید


پی‌نوشت:

امیدوارم DialUP قطع نشه که بتونیم حداقل این فایل پروژه رو برای استادهای گرامی بفرستیم.



نظرات 5 + ارسال نظر
اکبری 1391/04/05 ساعت 12:42 ب.ظ

اوه اوه همه این کارا رو باید انجام بدیم؟

کشفی 1391/04/05 ساعت 12:56 ب.ظ

تشکر فراوان از شما و آقای هنرخواه به داد ما رسیدید.ممنونم

هنرخواه :
خواهش می کنم خانم کشفی؛ تو این وضع اینترنت نمی دونم چجوری تونستم این رو آپلود کنم :دی
کل این منطقه فقط چند نفر اینترنتشون وصل بود . رفتم یکی رو پیدا کردم از دایال آپ هم کند تر بود :دی

اکبری 1391/04/05 ساعت 02:31 ب.ظ

باز تو سانسور کردی؟ کامنت به اون باحالی رو چرا تائید نکردی؟

علی 1391/04/05 ساعت 04:26 ب.ظ

کدوم سانسور؟! :دی

-----------------
خانم کشفی:
خواهش می‌کنم

حمیدرضا 1391/04/08 ساعت 06:06 ب.ظ

سلام
کسی میدونه اونایی که مقاله باید بدن دفاعیه دارن یا نه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد