گزارش تحویل پروژه پایانی

سلام

امروز تحویل پروژه استاد مقیمی بود


- من اولین نفری بودم که ارائه دادم، با درخواست خودم استاد قبول کرد همه اسلاید ها رو خودم ارائه بدم(البته هم گروهیم تقریبا آماده بود)


- حدود 30 دقیقه ارائه طول کشید و 15 دقیقه بعدش هم سوال و جواب بود


- استاد بسته نوع پروژه می خواست که توی مدل های مشابه راه حل یا Solution بدیم ، مثلا گفت اگه بخوایم یه دیتا سنتر برای دانشگاه بسازیم باید چی کار کنیم (یه شرح کامل توی لایه های مختلف می خواست)


- توی ارائه های بعدی وقتی سوال می پرسید به بچه های دیگه هم اجازه میداد اگه بلدن کمک کنن


- نمره من رو اعلام نکرد و موکول کرد به روزی که صحافی رو میارم ( تا شنبه یا یکشنبه هفته بعد وقت داد)


- در مورد نمره های سیستم عامل هم ازش پرسیدم که گفت تعداد سوال ها زیاد بوده و هنوز وقت نکرده به طور کامل تصحیح کنه، ( به شوخی گفت ایشالا تا ترم بعد اعلام می کنه)


- استاد الهام کریمی هم امروز تحویل پروژه داشتن که ظاهرا ایشون هم بعد از ارائه سوالاتی رو از بچه ها می پرسید.


نظرات 7 + ارسال نظر
عکسی 1391/04/11 ساعت 05:16 ب.ظ

آقا تبریک می گم به سلامتی تموم شد
انشاالله واسه ارشد دفاع کنی

بهترین ها رو واست آرزو دارم چون لیاقتشو داری

موفق باشی

مرسی بنیامین جون
هر چی هم که باشیم به پای شما که نمی رسیم

کشته مرده ی این اسپماتم ولی جدی آفرین پسر غیور و کاردرست

اسپم؟ مگه اسپم داشتم؟
مرسی سید جون به پای شما که نمیرسیم

کشفی 1391/04/11 ساعت 10:38 ب.ظ

سلام.آقای اکبری فارغ التحصیلیتون تبریک میگم. ایشا.. ارشد و دکترا.امیدوارم همیشه موفق و سلامت باشید

سلام خانم کشفی، ممنون ایشالا ارشد و دکترا در کنار دوستان خوبی مثل شما

یوسف 1391/04/12 ساعت 01:52 ب.ظ

چقد منفی خوردی

نمیدونم

محمد 1391/04/12 ساعت 03:05 ب.ظ

سلام دوست عزیز موفق باشی
من این ترم پروژه database دارم با sqlserver
اولین باره با اسکیوال کار میکنم
در متد drivermanager.getconnection
ارور میگیره
لازم به ذکره با jdbc کار میکنم
در جاوا
لطفا راهنماییم کنید

علی:
حداقل شماره خطا و توضیحات خطا رو هم می‌نوشتی دوست عزیز!

علی 1391/04/12 ساعت 05:45 ب.ظ

همکلاسی خوب که می‌گن همینه‌ها ...
میاد منفی می‌زنه

من یه + زدم که 7/7 مساوی شه :|

علی جون همکلاسی ها رو با همه منفی و مثبتاشون دوست دارم

محمد 1391/04/13 ساعت 03:40 ب.ظ

at com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerException.makeFromDatabaseError(SQLServerException.java:216)
at com.microsoft.sqlserver.jdbc.TDSTokenHandler.onEOF(tdsparser.java:254)
at com.microsoft.sqlserver.jdbc.TDSParser.parse(tdsparser.java:84)
at com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerConnection.sendLogon(SQLServerConnection.java:2908)
at com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerConnection.logon(SQLServerConnection.java:2234)
at com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerConnection.access$000(SQLServerConnection.java:41)
at com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerConnection$LogonCommand.doExecute(SQLServerConnection.java:2220)
at com.microsoft.sqlserver.jdbc.TDSCommand.execute(IOBuffer.java:5696)
at com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerConnection.executeCommand(SQLServerConnection.java:1715)
at com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerConnection.connectHelper(SQLServerConnection.java:1326)
at com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerConnection.login(SQLServerConnection.java:991)
at com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerConnection.connect(SQLServerConnection.java:827)
at com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerDriver.connect(SQLServerDriver.java:1012)
at java.sql.DriverManager.getConnection(Unknown Source)
at java.sql.DriverManager.getConnection(Unknown Source)
at connectt.main(connectt.java:28)

این لیست ارور هاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد