پیام های استاد رشتیان ...

سلام به همه ...

نمره های کارآموزی استاد رشتیان به زودی در سایت ثبت میشه ...

( نمره های که من دیدم خیلی خوب بود ...)

استاد گفتند که به اطلاع دوستانی که پروژه با ایشون دارند برسونم که مهلت تحویل پروژه تا پنجشنبه است ... کسانی که پروژه خودشون رو تحویل نداند سریع اقدام کنند ...

======================

دانشجویان : آقایان رامین یادبره ، علی کیوان لو ، مصطفی لطفیان و خانم ها الهه بورقی ، مژگان جباری ، سمانه حقایقی سریعا گزارش کارآموزی خودشون رو به دست استاد برسونند چون نمره درس کارآموزی با تحویل گزارش به استاد وارد خواهد شد.

======================

پیام های بود که استاد رشتیان امر فرمودند به اطلاع شما برسونم ... موفق و پیروز باشید ...

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1391/04/19 ساعت 04:19 ب.ظ

aghaye seyedi mamnoon lotf kardin.man ke fekr kardam ostad rashtiyan yadeshoon rafte nomre bezaneh.akhe ta ishioon nazane faregho tahsil nemisham

[ بدون نام ] 1391/04/19 ساعت 06:49 ب.ظ

bishtare nomreha 19 boud 20 ba inke nomre kheiliaro vared karde boud 2 ia 3 ta boud

خواهش میکنم کاری نکردم ...
بله استاد واقعا به همه خوب نمره داده بود فکر میکنم کمترین نمره ای که داده بودند 19 بود البته مطمئن نیستم ... چون فقط یه تعدادی از دوستان رو دیدم
استاد همه نمره ها را وارد کرده بود تو لیست به غیر از اسامی که اینجا گذاشتم ...
---------------
مثلا ابولفضل رو یادمه 20 شده بود

اکبری 1391/04/20 ساعت 11:28 ق.ظ

ایول سید دمت گرم عجب خبر خوبی دادی

جواد- z 1391/04/20 ساعت 03:15 ب.ظ

واسه منم وارد نشده، مسافرت بودم گزارشو چهارشنبه تحویل دادم آموزش بدن به استاد رشتیان ولی مثل اینکه تحویل نشده، کاردانی هم به همین صورت گزارش کارآموزیم گم شد امیدوارم دوباره این اتفاق تکرار نشه

[ بدون نام ] 1391/04/20 ساعت 05:18 ب.ظ

نمره ها هنوز وارد پرتال نشده .ما که دیروز دانشگاه رفتیم دیدیم

جواد اسم تو که نیست !!! حالت خوبه !؟

جواد- z 1391/04/20 ساعت 11:16 ب.ظ

ok
خسته بودم پست رو خوندم فکر کردم نمره ها الان وارد پرتال شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد