قرار دادن پروژه ها بر روی وبلاگ جهت استفاده همه بچه ها

از همه دوستانی که دوست دارند پروژه پایانیشون رو در اختیار دوستان دیگه قرار بدهند تقاضا دارم فایل های پروژه ی خود را به آدرس m.honar@gmail.com  ارسال کنند تا بنده همه آنها را بر روی یک سرور قرار داده و به همراه رمز عبور برای تک تک دوستان ارسال کنم.

اگر هم دوستان موافق باشند بدون رمز و در اختیار عموم.

هر کدوم از دوستان که مایل هست بگه که فایل اش رو بدون رمز بزاریم. اگر همه دوستان موافق باشند که چه بهتر;)



به همه تبریک میگم که با موفقیت توانستید کارشناسی رو تموم کنید.

امیدوارم همیشه و در همه مراحل عمرتون موفق باشید و همچنین شما رو در مدارج بالاتر ببینم


نظرات 7 + ارسال نظر
علی 1391/04/12 ساعت 10:39 ب.ظ

حاجی من روم نمیشه پروژم رو نشون بدم :دی
از بچگی انشا هم می‌نوشتم حس خوندنش نبود :دی


ولی خواستی بگو جیک ثانیه ایمیل کنم.
فکر خوبیه

ایمیل کن علی جان
پروژه ی تو خیلی خوب بود

عکسی 1391/04/13 ساعت 09:54 ق.ظ

چشم محمد جان حتما ایمیل می کنم

اکبری 1391/04/13 ساعت 11:17 ق.ظ

فونتت 72 زدی؟

یعنی محمدرضا باورم نمیشه !!! این فکر من بود میخواستم تو وبلاگ بزارم :)) ولی در کل فرقی نداره ...

هنرخواه 1391/04/13 ساعت 09:56 ب.ظ http://honarkhah.com

گذاشتم که همه ببنین :دی
چه خوب که فکرامون مثل هم هست.
امیدوارم همه بچه ها بیان و فایل هاشون رو بفرستن

[ بدون نام ] 1391/04/26 ساعت 03:58 ب.ظ

chera bacheha bayad porozhashoon ro befrestan? ke chi beshe? yeki mano roshan kone

چون اگه کسی دوست داشت و خواست مطالعه کنه بتونه از اینجا دانلود کنه !!!
-----------------------------------------------------------
هنرخواه :
دوست عزیز شما دوست نداری پروژه ات رو به بقیه بدی نده ، من گفتم اونایی که دوست دارند پروژه خودشون رو در اختیار دیگران بزارن ، مطمئنا شما رو شامل نمیشه.
کسی هم اینجا نگفته باید!!!
شما دوست نداری پروژه ات رو به دیگران بدی ، دیگران هم دوست ندارند پروژشون رو به شما بدن

[ بدون نام ] 1391/04/27 ساعت 06:21 ب.ظ

bacheha chera daneshgah baramoon bedehi zadeh.?ma ke har terme shahriyamoono dade boodim.pas chera baz 78 toman bedehi zadeh?in faghat vase man nista az chand nafar porsidam intori bood .kasi midooneh chera

بهرامی‌نژاد:
اولش که همین 78 تومن هم نبود. نزدیک یا بیش از 150 بود که بیشتر شبیه شهریه تابستون بود.

بعید می‌دونم بدهی مونده باشه که باید بدیم، اما به نظر مربوط به شهریه تابستون باشه.

نمی‌دونم این سامانه سیدا چک نمی‌کنه فرق فارغ التحصیل و کسی که 0 واحد براش مونده رو با کسی که هنوز واحد داره بفهمه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد