آخرین نمره

نمره های کلاسای کارآفرینی (پروژه یا کارآموزیمون) وارد پرتال شد، راضی کننده (حداقل برای من )

ورود به پرتال  

بلاخره مهندس شدیم  

جا داره تو این پست از دوستایی که زحمت عکس فارغ التحصیلی بالای صفحه رو کشیدن تشکر کنم، زیبا شده. امیدوارم این وبلاگ جایی بشه که باهاش یاد همدیگه و خاطرات کنیم و همیشه سر پا باشه. (با حضور شما دوستان)

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1391/04/30 ساعت 12:42 ق.ظ

به به آفرین به همه تبریک میگم ان شاء الله که همه کار خوب هم داشته باشیم

[ بدون نام ] 1391/04/30 ساعت 10:52 ب.ظ

بچه هایی که از طرف شرکت تکسا به همکاری دعوت شدن فردا ساعت 11 صبح شرکت باشن.فکرکنم همه این چند نفر همزمان با مهندس قرار دارن.

تبریک میگم به همه و تشکر میکنم به خاطر عکس
-----
راستی جواد من پروژه دادم 20 شدم تو چند شدی ؟؟؟

جواد- z 1391/05/04 ساعت 02:33 ق.ظ

منم هم پروژه دادم هم کلاس رفتم هم امتحان دادم :دی
یه چیز تو همون مایه ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد