20 تومن بابت فارغ التحصیلی

سلام به همه دوستان 

طاعات و عباداتتون قبول باشه 

امروز بلاخره قسمت شد برم دانشگاه و کارای فارغ التحصیلی رو انجام بدم، خدارو شکر که انجام شد، فکر کنم تو بچه های خودمون اولین نفر باشم رفتم سراغش :D

البته کاری ندارم که چقدر به خاطر یه برگه وقتم تلف شد... 

ولی واقعا این آخر کاری نفهمیدم 20 هزار تومنی که بابت فارغ التحصیلی میگیرن برای چیه؟ من که از مسئول مالی و فارغ التحصیلان پرسیدم و با جواب برای فارغ التحصیلی مواجه شدم، گفتم اگه شما اطلاعات بیشتری کسب کردید منم در جریان بذارید

البته بیشتر برای این گفتم که اگه رفتید دانشگاه یه مقدار بیشتر پول ببرید تا مثل من با 3 هزار و هفتصد-هشتصد تومن بر نگردید خونه و یه مقدار پول ته جیبتون بمونه بعد از تسویه.  

اگه خواستید برید قبلش با فارغ التحصیلان تماس بگیرید هماهنگ کنید، کارت ملی هم یادتون نره ببرید. 

یه چیز دیگه اینکه واقعا بدون همکلاسی ها دانشگاه مزه نداره، یاد خاطرات کردم... :(

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1391/05/24 ساعت 05:48 ب.ظ

آقای زنگنه این 20هزار تومان مربوط به بخش زورگیری هست که هر دانشگاهی زمان فارغ التحصیلی از دانشجوها می گیره

دقیقا... کاش حداقل مسئولین با همین صداقت میگفتن

[ بدون نام ] 1391/05/24 ساعت 07:01 ب.ظ http://csc-thu.blogfa.com

سلام هم رشته ای
خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنید

[ بدون نام ] 1391/05/24 ساعت 07:58 ب.ظ

کاردانی که کسی پول زور نگرفت :دی

مرسی جواد جان بابته پست مفیدت ، ایشالا بعد ماه رمضون

ممنون سید، انشالله...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد