نکاتی درباره فارغ التحصیلی ...

سلام به همه دوستان گلم ...

چند تا نکته است که میخوام خدمت شماها عرض کنم ، امیدوارم ازش لذت ببرید ...


1- جشن فارغ التحصیلی رو خود موسسه برگزار میکنه و احتمالا مهرماه هست ( اینجور که من اطلاعات گرفتم از خانم امامی ایشون بهم گفتن که با بچه ها تماس میگیرند . )


2- برای انجام کارهای فارغ التحصیلی باید تقریبا 20 تا امضا و مهر بگیرید ... که راهنماییتون میکنم، برگه ای رو از خانم مرادی که گرفتید رو باید به چه کسانی بدید تا امضا کنند :

1- مسئول کتابخانه - مشخصه !!!

2- صندوق قرض الحسنه - - امور فرهنگی - خانم امامی 

3- آزمایشگاه - - امور اساتید - خانم خیل نژاد

4- حراست - - آقای رسول پور

5- معاونت دانشجویی و فرهنگی - - امور فرهنگی - خانم امامی

6- مرکز رایانه - - امور رایانه - آقای فلاح (سامان)

7-  رفاه دانشجویان - - امور فرهنگی - خانم امامی

8 - کارشناس آموزش - - آموزش - خانم محمدی

9- مسئول امور مالی - -  امور مالی - آقای امینی

10 - اداره فارغ التحصیلان - - امور فارغ التحصیلان - خانم مرادی


دانشجویانی که وام دارند ( چه کاردانی و چه کارشناسی ) باید یا تسویه حساب کنند با دانشگاه که از اونجا وام دریافت کردند یا دفترچه اقساط رو از دانشگاهشون بگیرند تا مدرکشون داده بشه ...


دانشجویانی که مثل من 9 واحد اضافه بهشون خورده بود ترم یک به دلیل نامعلوم !!! فعلا باید منتظر کمیسیون باشند تا ببیند آیا این 9 واحد در معدلشون تاثیر داشته باشد یا خیر !!!

خانم محمدی از قسمت آموزش گفتند که احتمالا تا آخر این هفته کمیسیون تشکیل میشود ولی شما قبل از اومدن تماس بگیرید !!!


ظاهرا یه مبلغ در حدود 20 هزار تومان هم به عنوان انجام امور فارغ التحصیلی دریافت می شود !!!


امیدوارم به اندازه کافی تونسته باشم کمکی کرده باشم به کسانی که در این مورد سوالاتی داشتند ... موفق و پیروز باشید ...

دوستدار شما ...

نظرات 8 + ارسال نظر

سلام به دوست عزیزی که نمونه سوال هوش مصنوعی میخواستی ببخشید متاسفانه پیدا نکردم براتون قرار بدم ببخشید ...

[ بدون نام ] 1391/06/03 ساعت 12:47 ب.ظ

79 واحدیا کی قراره برن؟به ما هم خبر بدن

بعضی ها که رفتن بقیه هم فعلا که معلوم نیست ولی چشم ... همین پست میگم ...

[ بدون نام ] 1391/06/11 ساعت 12:42 ب.ظ

سلام,بچه ها خبری از 79 واحدیا نشد؟

سلام ، هنوز که نه !!!

سلام به همه ی دوستان عزیز ...
اینجور که من فهمیدم و با یکی از دوستان عزیزم حرف زدم (حمیدرضا) فعلا فارغ التحصیلی میکنن بچه ها رو تا جواب وزارت علوم بیاد که این 9 واحد اضافه رو باید چیکار کنن × تا معدل نهایی ما حساب بشه !!!

[ بدون نام ] 1391/06/18 ساعت 01:31 ب.ظ

salam,iani berim daneshgah karemouno rah mindazam?ia felan mitounim montazer bemounim?

فرشاد شاهمرادی 1391/06/19 ساعت 03:54 ب.ظ

سلام
وبلاگ خیلی زیبایی داری قالبش منو کشته دمت گرم عجب چیزی بالا اوردی خیلی خوشم اومد با فیس بوک مو نمی زنه دمت گرم
من فرشاد هستم فارق شده از اموزشکده شهید بهشتی کرج رشته نرم افزار کامپیوتر
برای ورود به کارشناسی در کنکور 91 اولویت اول را غیاث الدین جمشید کاشانی انتخاب کردم و امید دارم که اینجا قبول بشم
به نظرتون با رتبه 5000 میشود غیاث قبول شد
خود شماها از کدام اموزشکده یا دانشگاه رفتین غیاث و با چه رتبه ای؟؟؟
با تشکر از شما
منتظر پاسخ تون هستم

سلام
لطف داری

چه جالب، منم کاردانی شهید بهشتی کرج بودم!

5000 شاید قبول شی

والا ما اینجا از رتبه‌های 500،800، 2500 و ... داشتیم.

شیخی 1391/06/24 ساعت 10:56 ق.ظ

از جشن فارغ التحصیلی خبری نشد دوستان؟

سید علی سیدی کیانور 1391/06/27 ساعت 04:54 ب.ظ

سلام خانم شیخی ... گفتن که تماس میگیرن
ولی احتمالا 14 مهرماه هست ، هنوز مطمئن نیستم وگرنه حتما اعلام میکردم ...
موفق باشید ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد