21شهریور؛ اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه ساعت ۸ صبح سه شنبه ۲۱ شهریور منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ما؛ دکتر ناصر اقبالی گفت: این نتایج در پایگاه اطلاع رسانی این دانشگاه به نشانی www.azmoon.com قابل مشاهده است.

وی با بیان این که در این آزمون حدود شصت و سه هزار نفر پذیرفته شده‌اند؛ افزود:۴۶ درصد پذیرفته شدگان زن و ۵۴ درصد مرد هستند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: اول تا سوم مهر زمان ثبت نام پذیرفته شدگان است.

آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی اردیبهشت گذشته با شرکت پانصد هزار داوطلب برگزار شده بود.



نظرات 4 + ارسال نظر
Morteza 1391/06/20 ساعت 12:36 ب.ظ http://www.sokhanfars.ir

ممنون از اطلاع رسانی تون-با تشکر.
به وب سایت بنده هم سر بزنید.

hadi 1391/06/22 ساعت 03:57 ق.ظ http://WWW.SOKOOTE1.BLOGFA.COM

سلام من دیپلم کامپیوتر دارم و واسه ادمه تحصیل دانشگاه ازاد رشته نرم افزار قبول شدم.میخواستم بدونم ک چند سال طول میکشه که من کاردانی و کارشناسی رو بگذرونم ولیسانس بگیرم اگه درسمم خوب باشه معدل الفی بشم چند سالی طول میکشه.مرسی

جمشید 1391/06/23 ساعت 02:07 ق.ظ

هادی جان:

اگه بتونی 8 ترمه تموم کنی (که البته سخته و شاید معدل الفی نشی)، 2 سال طول میکشه.

موفق باشی

[ بدون نام ] 1391/06/27 ساعت 01:03 ب.ظ

سلام
من جزوه شبیه سازی دکتر اسکندری رو میخواستم . رولینکها ی سمت راست کلیک میکنم چیزی نشون نمیده ممنون میشم کمکم کنید هرچه زودتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد