جشن فارغ التحصیلی

با همه تلخی و شیرینی زمان می گذرد  

عشق ها می میرند،رنگ ها رنگ دگر می گیرند

و فقط خاطره هاست که چه شیرین و چه تلخ دست ناخورده به جا می مانـــد

فارغ التحصیلان عزیز

از شما فارغ التحصیلان گرامی ورودی 89 دعوت میگردد در جشن فارغ التحصیلی روز پنجشنبه مورخ 11/8/91 ساعت ۸:۳۰ صبح حضور بهم رسانید.جهت تهیه لباس کارت ملی همراه داشته باشید و قبل از ساعت 9 صبح به واحد مدیریت دانشجویی فرهنگی مراجعه فرمائید.(سامان)

معاونت دانشجویی و فرهنگی

مدیریت فوق برنامه

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1391/08/06 ساعت 06:56 ب.ظ

برای من پیامک اومده که جشن فارغ التحصیلی 5 شنبه است!تاریخش عوض شده مثل اینکه:)

[ بدون نام ] 1391/08/07 ساعت 05:18 ب.ظ

خوش بحالت!!!برای من که اصلا اس مس نیمد!فکر کنم منو یادشون رفته!!بخدا منم فارغ التحصیل شدم

[ بدون نام ] 1391/08/07 ساعت 09:11 ب.ظ

من 3 روزه که وبلاگ رو بدون قالبش میبینم!!!چرا؟

علی.ب :

سلام
مشکل از سروری هست که CSSها و عکس‌های قالب رو روش گذاشته بودم، باید فردا درست بشه.

دانا 1391/08/08 ساعت 03:33 ب.ظ

بچه ها همه میاین دیگه؟!!!

ایشالله که میان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد