نبینم وبلاگ تعطیل شده!!!

سلام به همه ی دوستان گل


متأسفانه مدتی شده که دوستان سر به وبلاگ نمیزنن و دیگه پیامی نمیدن.


از همه می خوام که کمک کنید این وبلاگ سرپا بمونه ، هر کسی که می تونه فعالیت کنه بیاد و در وبلاگ مدیریت کنه ، واقعا تعجب می کنم که با 11 تا نویسنده و 5 مدیر وبلاگ چرا چند وقته که هیچ پستی نداشته!!!


از بچه های جدید رشته ی کامپیوتر دانشگاه هم دعوت می کنم بیان مدیریت وبلاگ رو بعهده بگیرن


نظرات 6 + ارسال نظر
علی 1391/09/17 ساعت 07:47 ب.ظ

چقدر دنبال این بودم که بازدید به 100،000 تا برسه
چشممان روشن که رسیده


آقا باور کن من هم هرروز سر می‌زنم، بخش مدیریت هم میام ....

حمید 1391/09/17 ساعت 09:17 ب.ظ

اگه پایه هستید منم هستم ;)
هفته ای چند تا پست می تونم بزارم - البته اگه کسی ناراحت نمیشه از بودنم ;)

سرحدی 1391/09/18 ساعت 12:05 ق.ظ

سلام پیشنهادتون خیلی خوب من خیلی سر میزنم اما از اینکه مطلب جدیدی نمیدیدم ناراحت بودم اگه راضی باشیدمنم براتون مطلب می فرستم

هنرخواه 1391/09/18 ساعت 11:32 ب.ظ http://honarkhah.com

سلام
ممنون از همتون ، علی جون چشم ما هم روشن ، 100371 :دی
حمید خودت بیا پست بزار ، فکرم نمیکنم کسی بخواد ناراحت بشه ، هر کی هم شد نا رو بر میداره راحت میشه :دی

خانم سرحدی اگر تمایل به نوشتن مطلب دارید براتون دعوتنامه مدیریت ارسال کنم ، خودتون بیاید به اسم خودتون بنویسید

بنیامین 1391/09/25 ساعت 04:10 ب.ظ

سلام به دوستان خوبم (مخصوصا محمد عزیز )

اگه دوست داشته باشین منم می تونم کمک کنم

محمدرضا :
ممنون بنیامین جان
خوشحال میشیم بیای و وبلاگ رو بگردونی

رضا 1391/11/01 ساعت 05:17 ب.ظ http://www.elmblog.mihanblog.com

سلام از همه نظر عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید
واقعا خوبه اگه خواستید به وبلاگ من هم یه سر بزنید اگه نیای خیلی ازت ناراحت می شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد