مهندس....

سلام به دوستان قدیمی

خوبید؟ خوشید؟ مبارک باشه مهندس شدید.

منو یادتون هست اصلا؟ اما شما ها خیلی خوب یادم موندید.

من هنوز میام وبلاگ سر میزنم . دیدم از وقتی که خانوما و آقایون مهندس شدن بسلامتی، دیگه اینورا پیداشون نمیشه. خوب چه میشه کرد. مهندسی هست و ....

میخواستم ببینم اونایی که یادشون هست مبحث مهندسین واقعی رو، چقدر الان خودشونو مهندس میدونن؟

برای همتون آرزوی موفقیت میکنم ( البته بیشتر برای خودم D: )

نظرات 3 + ارسال نظر
علی 1391/09/23 ساعت 03:51 ب.ظ

مگه میشه یادمون بره شمارو ...

بنیامین 1391/09/25 ساعت 04:08 ب.ظ

سلام مهندس خیلی مخلصیم
خیلی خوشحال شدم دیدم پست گذاشتی
همیشه به یادت هستم و خواهم بود

من به خودم از 100 ، 15 میدم

پیروز و سربلند باشی

بازم بیا اینورا

سلام
آقایی بنیامین خان
شکست نفسی میکنی
تو هم همینطور
ما همیشه اینوریم، شما بیا اونور

محمدرضا 1391/09/25 ساعت 11:22 ب.ظ http://honarkhah.com

سلام محمود جان ، امیدوارم همیشه و در همه شرایط زندگی مؤفق باشی ، یه سؤال خودت چقدر خودت رو مهندس میدونی ؟
من که هنوز خیلی راه دارم تا مهندسی

سلام رفیق، ممنونم
اگه راستشو بخوای من معتقدم اگه کسی خودشو مهنس ندونه و سعی و تلاش و امید داشته باشه واسه مهندس واقعی شدن در حقیقت مهندسه.
موفق باشی مهندس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد