یه پیشنهاد خیلی ساده ...!

درود به همگی ...
امیدورام حال همتون خوب باشه

همش صحبت این هست که چرا وبلاگ بروز نمیشه و چرا هیچکدوم از بچه‌ها از جمله خودم دست به قلم ( کیبورد ) نمی‌بریم، واقعا دلیلی به غیر از تنبلی نداشته فکر کنم 


خوب بریم سر اصل مطلب؛

نمی‌دونم ایده‌ی خوبی هست یا نه، میشه یا نمیشه اما ارزش فکر کردن رو داره


به فکر یه فضایی هستم که همگی اونجا بتونیم جمع بشیم و هر نوع دانش/اطلاعات و توانایی که داریم رو باهم به اشتراک بذاریم.


از چیزای روز، از تجربه‌ها  ...


می‌تونیم بصورت تخصصی یا غیر تخصصی روی موارد مختلف کار/تحقیق کنیم و در اختیار خودمون و دیگران قرار بدیم 


یه گروه با توانایی‌های خاص ...


بازدید که خیلی کم شده، خیلی از بچه‌ها دیگه سر نمی‌زنند اما امیدارم همه ببیند و نظرشون رو بگن

نظرات 9 + ارسال نظر
سولمازشیخی 1391/10/08 ساعت 09:38 ب.ظ

سلام
این ایده ایده ساده و جالبی ک گفتید همیشه تو ذهن من بوده منتها ن درباره هم دانشگاهیام وقتی خوندم فک کردم آدم حتی گاهی فکراشونم شبیه همه و ممکن مثل هم فکرکنن.من خوشحالم ک هنوزم هستید و چند روز یکبار حتما مابین کارام سر میزنم اما نویسنده وبلاگ نیستم .ب نظر من بهتره این فکر اگه بتونب رو وبلاگم بیاری تا اوناییم ک از شما دورن بتونن باشما همهنگ بشن و حتی مطالب براتون بفرستن و اینجوری تجربه هامونو ب هم انتقال بدیم دنیا دنیا اطلاعات و سرعت انتقال اطلاعات پراز منابع اطلاعاتی و روز ب روز جدیدتر .سرعت ما کم شده.همیشه انگار یکی باید پیش قدم بشه تا بقیه حرکتی کنن
اینبار شما زحمتشو بکش تا ماهم هم قدم شیم

علی. ب 1391/10/08 ساعت 09:42 ب.ظ

ممنون خانم شیخی،
مطمئنا اگه دوستان باشن نقل مکان می‌کنیم به یه سایت

ب. عکسی 1391/10/10 ساعت 09:07 ق.ظ

سلام
خیلی خوشحال شدم دیدم پست گذاشتی علی جان
خانم شیخی از شما هم ممنون که وبلاگمون رو فراموش نکردین
اگه دوست داشته باشین می تونم کمک کنم

علی سایتو خیلی پایه ام

فعلا 3 نفر

سلام علی جان
امیدوارم حال شما و دوستان دیگه هم خوب باشه
ما یه چنین کاری رو شروع کردیم، اولین خروجی هاش هم ان شاء الله به زودی میاد بیرون، اولین پست رو هم تو این زمینه امروز رو وبلاگ گذاشتم، امیدوارم با اتحاد بتونیم این کار رو پیش ببریم، محل این گردهمایی و دفتر هم "واحد پژوهشگاه نرم افزار دانشگاه غیاث الدین" هستش. هر کسی که تشریف بیاره رو قدمش رو روی چشم میذاریم ...

سلام به همه
من خیلی گرفتارم ولی سعی میکنم بیام

سلام
دوستان ما که یادتون باشه خواستیم نقل مکان کنیم به سایت منتها اون زمان همت نکردیم ، به هر حال الان برای راه اندازی سایت هم امکانات به اندازه کافی فراهم هست و سرور دانشگاه هست ، براتون آرزوی موفقیت میکنم ، هر کمکی از بنده بر میاد بگید

morteza khademi 1391/10/13 ساعت 01:06 ق.ظ

agha man ke chizi balad nistam vali age fotbal bod manam hastama :D
vali jedi nazare khobiyeha ma ham yechiz yad migirim

morteza khademi 1391/10/13 ساعت 01:08 ق.ظ

bacheha rasti man chand vaght pish rafte bodam uni fahmidam baradare aghaye nabesamani fot shode kheili narahat shodam age paye bodid ye roz gharar bezarid berim bebinimesh

آتنا بهرام 1392/03/17 ساعت 09:44 ب.ظ http://poetry.qrosh.com/pe

خیلی عاااالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد