درد دلهای نمره ای ...

سلام به همه دوستان و همکلاسی های عزیز ...

اول عذرخواهی میکنم چون گفته بودم که پروژه گروه خودمون رو تو وبلاگ میزارم که دیگران هم از ایده‌هاش و ... استفاده کنند ولی متاسفانه پروژه دچار تغییرات اساسی شد و به موقع آماده نشد و احتمالا تغییرات طول میکشه ولی اگه زودتر آماده شد براتون اینجا میزاشتم ... لطفا عذرخواهی رسمی و صمیمانه مرا بپذیرید ...

خوب حالا یه سری از دوستان از بعضی از نمرات خودشون دلخوشی نداشتن ، میخوان درد دل کنن و یا اعتراض به زبان دانشجویی داشته باشند با توجه به اینکه بعضی از اساتید گرامی به این وبلاگ لطف دارن و سر میزنند ، این دوستان عزیز میتونند در قسمت نظرات درد دل های خودشون رو بنویسند ...

موفق و پیروز باشید ...

نظرات 9 + ارسال نظر
مینو 1390/04/11 ساعت 08:09 ب.ظ

سلام به همه.
میدونم که همه حسابی درگیر پروژه هاتونید.خسته نباشید.

من یه سوال دارم:کسی می دونه که واسه فردا سرویس هست یا نه؟

شاید باشه ، شاید نه فعلا میگن نیست !!!

من تو دو تا درسام فکر میکردم نمره 20 میشه تو جفتشون شدم 16 البته نه اینکه خودم 20 بشم نه ... فکر میکردم 19 بشم با ارفاق بهم 20 بدن ولی خوب فعلا که اینجوریه ...
آز معماری 16
معماری 16
مهندسی اینترنت 19.25
ریاضی مهندسی 10
برنامه سازی سیستم 18.75
طراحی الگوریتم 17.50
تفسیر موضوعی قرآن 20
.... بعدا ادامه دارد ...

علی . ب 1390/04/12 ساعت 01:10 ق.ظ

کدوم استاد ها!؟ :دی

دوست 1390/04/12 ساعت 10:00 ق.ظ

سلام دوستان کسی ایمیلی ُ شماره تماسی از این خانم طالبی نداره
تو رو خدا کمکم کنید
و واسم پیداش کنید

همکلاسی 1390/04/12 ساعت 04:39 ب.ظ

بعضی هاشون که کاملا بی انصافی به خرج دادن دیگه از درسی که مطمئنی ۲۰ می شی بدن ۱۶ خیلی بده

ممنظور همون آز معماری هست دیگه!؟

-------------------------------------------------------
سید علی :
ممنون بابته همدردی

[ بدون نام ] 1390/04/12 ساعت 04:50 ب.ظ

salam.ostad talebi too face book safe dare mitooni peydash koni ,vali bahaltar az hame in agha ahmadiye man azmayeshgah shodam 20-fekr konid man az ebrahimi natoonesam 20 begiram yani 20 ke pish kesh bezoor 11 rad kar nomramo,damesh garm;taze khanoom talebiyam damesh garm

همکلاسی 1390/04/12 ساعت 05:00 ب.ظ

بله خود مهندسشه راستی معدل من ۱۷.۰۸ شده بقیه معدلاشون چطورند

آز مهندسی نرم افزار 18.75 تو همین مایه ها دقیق یادم نیست !
مهندسی نرم افزار 20
معدل : 17.66
موفق و پیروز باشید

[ بدون نام ] 1390/04/13 ساعت 04:26 ب.ظ

سلام به همه دوستان.
استاد آقا احمدی خوب نمره داد،دستش درد نکنه.
ولی بین همه استادا فقط استاد طالبی هم خوب درس داد هم خوب امتحان گرفت هم خوب نمره داد.دست گلش درد نکنه.
امیدوارم تعطیلات به همتون خوش بگذره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد