تابستان . . .

سلام

وقت همگی بخیر . امیدوارم تعطیلات خوبی رو شروع کرده باشید . دوتا سایت معرفی میکنم که اطلاعاتش برای کسایی که روزها رو بیرون از خونه میگذرونن یا تفریحاتشون بیرون از خونه ست  ،میتونه مفید باشه . اولی مربوط به آفتاب و اشعه های مضره که این روزا واقعا آزاردهنده شده . با توجه به افزایش میزان تشعشعات بسیار خطرناک ماورا بنفش به این سایت برید و اسم شهر رو وارد کنیدتا از میزان تشعشعات در ساعات مختلف روز با خبر بشید .


www.uvawareness.com


دومین سایت هم نقشه است برای آدرس هایی که نمی شناسید . با استفاده از تصاویر ماهواره ای با دوبار کلیک رو نقشه میتونید تا حدی زوم کنید که کوچه و خونتون رو هم ببینید .با استفاده از این نقشه پیدا کردن آدرس هایی که نمی شناسید خیلی راحته .


World Map

نظرات 8 + ارسال نظر
علی . ب 1390/04/18 ساعت 02:55 ب.ظ

اه اه ...

فکر کنم ترم تابستونی تو آبیک ... نابود شیم ...

ممنون خانم جباری ... خیلی جالب بود ... ولی دومی همون گوگل مپ خودمونه :)
راستی علی مگه ترم تابستونی برداشتی !!!؟؟؟

علی . ب 1390/04/18 ساعت 07:30 ب.ظ

علی دقیقا گوگل مپس نیست !
از Google Map API استفاده می کنه و فکر کنم لیست جاهای معروف رو داره ...


آره ، 6 واحد برداشتم ... البته نمی دونم ظرفیت تکمیل شده یا نه ...

حوش مثنوعی با شبیح ثاظی برداشتم .

میدونم ... حق با توئه
باید دیکطه حم برمیداشطی :دی !!!

جباری 1390/04/19 ساعت 10:21 ق.ظ

البطه اگه دیکطه رو طابصطون اراعه ندادن میطونید اذ کطاب حای بخانیم و بنویصیم اصطفاده کنید مال نحزط سواد آموزیه . خیلی خوبه. منم دارم اصطفاده میکنم تا الان که واغعن مفید بوده .

علی . ب 1390/04/19 ساعت 11:17 ق.ظ

مشخث حصط که عین کطاب حا بثیار مفید بوده !

راثطی یه چیزی .... من طو کامنط اول نوشطم «اه اه» منزورم اُه اُه بود !

جواد-z 1390/04/20 ساعت 01:12 ق.ظ

حس پست دادن نبود گفتم تو بخش نظرات منم یه سایت معرفی کنم
http://www.flightradar24.com
این سایت همه پروازای هواپیما ها رو به صورت آنلاین روی نقشه نشون میده٬ هر چند لحظه هم رفرشت میده و میتونی مسیر حرکت هواپما ها رو ببینی٬ اگه روی عکس هواپیما هم کلیک کنی اسم شرکت هواپیمایی٬ مبدا و مقصدهواپیما٬ سرعت هواپیما و کلی اطلاعات دیگه رو نشون میده
البته پروازای ایران و چند تا دیگه از کشور ها رو نشون نمیده ولی پروازای خارجی ورودی به ایران رو نشون میده٬ اگه فکر میکنید الان که تو خونتون نشستید تو آسمون هیچ رفت و آمدی نیست حتما به این سایت برید مخصوصا روی نقشه اروپا
برای سرگرمی بد نیست

yOu3eF iR 1390/04/22 ساعت 05:51 ب.ظ

ببک ببک ببک .................. .
کرم ضد آفتاب ببک.
تازه توصیه میکنم از ماسک صورت گردو هیمالیا هم استفاده کنید خیلی واسه پوست خوبه

سید علی :
یوسف جان متخصص پوست شدیا شیطون تبلیغات میکنی پول تبلیغات رو به حساب وبلاگ وارد کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد