بچه 1 سالش شد!

سلام،

نمی‌دونم خبر دارین، یا نه ...

امروز 14ام دی، اولین تولد وبلاگ هست. بچه‌مون 1 ساله شد!


آمار کلی از فعالیت وبلاگ :


تاریخ رسمی شروع : 14 دی 1389 !


تاریخ شروع غیر رسمی : یه هفته بعد از اینکه نتایج کنکور کارشناسی اومد 

( من شرمندم! )


اولین مدیر‌ها : خانم جباری و آقای سیدی کیانور


تعداد نوشتارها : 328 ( میشه 0.898 نوشتار در روز )


بازدید روزانه : +70 نفر در روز ( بازدید کننده، نه بازددید کلی )


فایل‌های آپلود شده در پیکوفایل ( آمار برای هفته قبل ) : 138 فایل


حجم کلی295823 بایت ( 288 مگابایت )، البته اگه فایل‌هایی که محمدرضا و حمید آپلود کردن رو حساب کنیم میشه نزدیک به 400 مگ.

به نظرم برای یه وبلاگ، مثل وبلاگ ما خارق‌العادست. چون بیشتر فایل‌ها جزوه بودن با حجم پایین!


تعداد کل دانلود ( برای هفته قبل )7847 

میانگین میشه 56 بار برای هر فایل


بازدید کل تا به حال : 38533

میانگین، روزی 105 بار


می‌خواستم، یه تاریخچه، نحوه کلید خوردن وبلاگ رو بگم که گفتم شاید دوست نداشته باشین.


ممنون که افتخار دادین به وبلاگ خودتون سر زدید، 

ممنون از مدیر‌ها که بی‌وقفه تلاش کردن ...


بعد از فارغ‌التحصیلی فکر کنم، این وبلاگ یه خاطره خوب باشه برای همه.



پی‌نوشت :

نگید چطور حجم فایل و تعداد دانلود رو حساب کردم، که کلا شاید اعصابتون خورد شه!

روم دیوار، شرمنده یه برنامه نوشتم کل لینک‌های وبلاگ رو داخل DataBase ذخیره کرد. 

بعد یه برنامه دیگه نوشتم که لینک‌های Picofile رو باز می‌کرد رو حجم و تعداد دانلود رو می‌ریخت تو DataBase.

2 تا SQL ساده هم که جمع کل رو حساب می‌کرد.



نظرات 41 + ارسال نظر
منتخبی 1390/10/14 ساعت 04:27 ب.ظ

سلام , مبارک , واقعا جای تشکر و خسته نباشید داره موفق و پایدار باشید.

[ بدون نام ] 1390/10/14 ساعت 04:55 ب.ظ

تبریک میگم
ایشالا همگی همیشه موفق باشید...

جباری 1390/10/14 ساعت 05:14 ب.ظ

۱سال !!!!!!!!! چه قدر زود گذشت . . . تبریک میگم . از شما ممنونیم که بانی این کار بودید . به دیگر دوستان نویسنده هم خسته نباشید میگم .

ضمن تبریک به همه دوستان گلم یه خسته نباشید به همه بچه ها میگم که واقعا زحمت کشیدند ... همگی موفق و پیروز باشید ...

حمید 1390/10/14 ساعت 06:29 ب.ظ

با تشکر از تک تک عزیزانی که زحمت کشیدن
موفق باشید

[ بدون نام ] 1390/10/14 ساعت 07:31 ب.ظ

چه جالب مبارک باشه

غلی عزیز و دیگر دوستان ، امیدواریم روزی ایران به قله های بالاتری از ترفیع برسد به لطف دانشجویان آگاهش ، امیدوارم در طرح دانشگاه های بدون مرز که معرف حظور شما خواهد شد همکاری خوبی با هم داشته باشیم ، اگر مایل به تبادل لینک بودید بفرمایید تا همکاری ها را آغاز کنیم ، با تشکر ، موفق باشید

شیخی شایان 1390/10/14 ساعت 08:14 ب.ظ

تبریک میگم ,از همه دوستان خوب و عزیزم که زحمت کشیدن تشکر میکنم. مطالب همیشه مفید و راه گشا بوده و هست. با آرزوی موفق های روز افزون

حبیب کاری 1390/10/14 ساعت 08:45 ب.ظ

تبریک بابت یکسالگی,از دوستان خوب و عزیزم که زحمت کشیدیدتشکر میکنم.

[ بدون نام ] 1390/10/14 ساعت 08:58 ب.ظ

تبریک میگم ، دست دوستانی که زحمت کشیدند درد نکنه...
آره سایت 1 ساله شد و بزرگ شد
ولی
بعضی از دوستان که 3 ترم هم شدن و بــــزرگ نـــشـــدن...

همه فکر خودشون همه دنبال منافع خودشون همه و همه دارند فقط خرشون و از پل می گذرونند...

تشکر کردن و خسته نباشید گفتن چند کلمه بیشتر نیست...!

شبهای سرد و برفی خوبی هم را با استرس امتحانات داشته باشید.

راوندی 1390/10/14 ساعت 10:43 ب.ظ http://barnamenevisi.blogsky.com

سلام
تولدت وبلاگتون رو تبریک میگم.
موفق باشید.

[ بدون نام ] 1390/10/15 ساعت 10:35 ق.ظ

بعضی ها فکر میکنن هر چی متن سختر باشه یعنی پربار تره
حضور نه حظور
علی نه غلی

یاس 1390/10/15 ساعت 10:48 ق.ظ

بهترین روزا و به یاد موندنی ترین روزا = فقط دوران دانشجویی که بعد از فازغ التحصیل شدن . حسرتشو میخورید.

حمیدرضا حسینعلی زاده 1390/10/15 ساعت 12:18 ب.ظ

علی جون واقعا خدا عمرت بده که بانی خیر شدی از خدا میخوام همه ی بچه هایی که تو این یک سال شبانه روزی به فکر دوستاشون بودن و تنها نزاشتن ماهارو عاقبت بخیر بشن پیر بشی جوون

[ بدون نام ] 1390/10/15 ساعت 01:21 ب.ظ

تبریک میگم و امیدوارم دوستان از این به بعد انقدر گله و شکایت نکنن.

آخه بنده خدا خر کی از پل گذشته، کی فکر منافع خودشه. یا یه حرفی رو نزن یا میزنی درست و حسابی حرف دلت رو بزن.

از همه دوستانی که بدون هیچ چشمداشتی برای این وبلاگ زحمت کشیدن تشکر میکنم. قسمت من که نشد عضو بشم.
همگی موفق باشید.

علی 1390/10/15 ساعت 01:32 ب.ظ

بچه‌ها ببخشید که فقط تو یه جمله تشکر می‌کنم،
واقعا ممنونم.

----------------------------------------------------
قضیه خر و پل و هم نفهمیدم چی شد؟! :دی
----------------------------------------------------

در مورد دیدگاه بالایی، یه بخشیش در مورد این بود که «قسمت نشد من عضو بشم»،
چندین بار خواستیم، که اگه کسی دوست داره بنویسه، یه ایمیل به من بزنه ... اما خوب ایمیلی برام نیومد.
هنوز هم دیر نیست، اگه کسی خواست فقط یک ایمیل به من بزنه.

حمید 1390/10/15 ساعت 02:51 ب.ظ

" همه فکر خودشون همه دنبال منافع خودشون همه و همه دارند فقط خرشون و از پل می گذرونند...."

دوست عزیز ما خرمون از کرگی دم نداره چه برسه بخوایم از پل ردش کنیم و دنبال منافع خودمون باشیم

والا ما هم بیکار نیستیم که بخوایم بیایم اینجا پست بزاریم و هر کسی بیاد یه چیزی بارمون کنه و ....



همکلاسی 1390/10/15 ساعت 07:47 ب.ظ

چرا دعوا میکنید پس
منم تبریک میگم تولد وبلاگو. جا داره از همه کسایی که تو این وبلاگ در طی این یه سال زحمت کشیدن وکمکمون کردن تشکر کنم خیلی بزرگوارید خیلی ..............واقعا نمیدونم از چه کلماتی باید استفاده کرد برای این همه سخاوت دوستان
فقط میتونم بگم واقعا ممنون

این رو از دوستانی بپرسید که طلبکارانه صحبت می‌کنند.

[ بدون نام ] 1390/10/15 ساعت 10:46 ب.ظ

شاید اصلا منظورش شماها نبودید که صد در صد هم همین طوره

[ بدون نام ] 1390/10/15 ساعت 11:17 ب.ظ

شاید خوب نباشه این مطلب رو اینجا بگم، راستش دوست هم نداشتم بگم. ولی چون شما پرسیدید جواب میدم. اگه یادتون باشه من همون اوایل ازتون خواستم که تو وبلاگ عضو بشم ولی یادتون هست چی گفتین؟ حالا نمی خوام اینجا مطرحش کنم.
بگذریم. قسمت نبوده دیگه.

علی 1390/10/15 ساعت 11:44 ب.ظ

دقیقا یادم هست،
بخدا همه اینها سوءتفاهم بود ...

اکبری 1390/10/16 ساعت 12:13 ب.ظ

از همه دوستان چه کسانی که نوشتند و چه کسانی که فقط دانلود کردند و غر زندن تشکر می کنم، من که از انتقاد لذت میبرم، چیز زیادی به پایان این دوره نمونده به قول علی بهرامی تنها دلگرمی این وبلاگ خاطره خوبشه که می مونه...

[ بدون نام ] 1390/10/16 ساعت 03:53 ب.ظ

از : ...
به : آخه بنده خدا
دوست گرامی من میفهمم چی دارم میگم...
تو نمیخواد جوش بزنی...
حرف دلم اینکه حالا حالا ها نمی فهمی...

به: حمید
حمید جان این و گفتم که یعضی ها فکر نکن این کمک و لطفی که دوستان میکنند وظیفه ست...

به : همه
کلا 12 نفر آدم تشکر کردن و تبریک گفتن.
حالا دوست داشتم نمونه سوال های #C و رو بلاگ میذاشتید
بعد تعداد دانلودها رو می دیدید...

در نتیجه : همچنان این جمله باقی ست
آره سایت 1 ساله شد و بزرگ شد
ولی
بعضی از دوستان که 3 ترم هم شدن و بــــزرگ نـــشـــدن...
همه فکر خودشون همه دنبال منافع خودشون همه و همه دارند فقط خرشون و از پل می گذرونند...

شبهای سرد و برفی خوبی هم را با استرس امتحانات داشته باشید.



[ بدون نام ] 1390/10/16 ساعت 04:50 ب.ظ

(از: آخه بنده خدا
به : ...
فقط در مقابل حرف ناپخته ای که زدی سکوت میکنم.و برات متاسفم با این لحن صحبت کردنی که با همون دوست گرامی داری.)

فقط بالا رفتن سطح تحصیلات مهم نیست سطح شعور و فرهنگ و صحبت کردن از خیلی چیزای دیگه مهم تره.چه ترم ۱ یا ۴ یا هرچیز دیگه ای.

علی 1390/10/16 ساعت 05:22 ب.ظ

بچه‌ها بی‌خیال.
ترم آخره، بیایم با هم دوست باشیم

حمید 1390/10/16 ساعت 05:38 ب.ظ

@ "حمید جان این و گفتم که یعضی ها فکر نکن این کمک و لطفی که دوستان میکنند وظیفه ست..."

دوست عزیز کسی اینجا کاری رو برای تشکر انجام نمیده و فقط برای اینه که بچه ها لنگ نمونن

شما هم بهتره به بقیه احترام بزارید حالا نظرشون هرچی هست

دوست بصیری 1390/10/16 ساعت 07:02 ب.ظ

مبارکهههههه!!
منتظر مطالب جالب بعدی هستیم.
ایشالا با انرژی مضاغف.

هنرخواه 1390/10/16 ساعت 07:49 ب.ظ http://www.honarkhah.com

مبارکه 1 سالگی وبلاگ علی جون
این دوستمون هم که میاد انتقاد می کنه چرا بعضی ها رو اسم نمی بره !!!

[ بدون نام ] 1390/10/16 ساعت 09:17 ب.ظ

تو برو ببین من چی گفتم بعدا بیا صحبت از فهم و شعور و فرهنگ بکن...
من نمیتونستم دیگه جز به جز دوستان و شرح بدم... از جمله خود شمارووو....
تو و امثال تو مثل این می مونید :
که بیان تولد ، کوفت کنند و برن، هیچی هم نگن و ندند...
پس همونی که گفتی ساکت شو و چیزی نگو ، چیزی و که نفهمیدی و نمی دونی دربارش نظر نده...



[ بدون نام ] 1390/10/16 ساعت 10:10 ب.ظ

اینجا چه خبره؟!!!چرا دعوا می کنید؟
اینکارا از شما بعیده.
چرا اینقدر عصبانی هستی؟
خوبه خودت از اعضا نویسندگان نیستی.اگه همه ازت تشکر نمیکردن قهر میکردی
این بنده های خدا که منتظر تشکر من و شما نیستن.خودشون هم که هزار بار گفتن.
اجرشون با خدا.
بی خیال شید.این کارا رو میکنید بعد میگید آقای بهرامی کنترل رو قبل از درج نظر بردار.کم مونده چند تا چیز دیگه هم بهم بگن

اکبری 1390/10/16 ساعت 10:17 ب.ظ

از دوستان عزیز خواهش می کنم شان همکلاسی ها رو حفظ کنن
به هر حال این دوستمون یه صحبتی رو که احتمالا خودش و یکی دیگه فقط میدونن اینجا مطرح کرده
هر چند می تونست با لحن بهتر مطرح کنه ولی خواهش می کنم موضوعاتی رو که با لحن نا خوشایند مطرح می شه رو ادامه ندین
که ان شاالله نیاز به سانسور نظرات نباشه

[ بدون نام ] 1390/10/16 ساعت 10:51 ب.ظ

نمی خوام ادامه بدم و قضیه رو کش بدم ولی خود دوستان قضاوت کنن.
دل همکلاسیمون انگاری بد جوری پره.
بگو. هر چی از بچگی تا الان تو تولدا یاد گرفتی بگو. حتما همکلاسی مون یه کیکی چیزی تو گلوش گیر کرده که انقدر معترضه.

[ بدون نام ] 1390/10/16 ساعت 11:22 ب.ظ

خوب حتما این دوستمون هم از یکی یا از بعضی از بچه ها دلخوره دیگه شایدم حق داره شایدم نه ولی بجای بحث و دعوا بهتره بشینید سوء تفاهم یا مشکلتونو حل کنید خوب نیست از هم کینه به دل داشته باشید

اکبری 1390/10/16 ساعت 11:34 ب.ظ

کاملا مشخصه که این دوستمون خواسته از بانیان وبلاگ دفاع کنه ولی لحنش چندان خوشایند نبوده که همه ناراحت شدن.
به هر حال به نظر من هر کسی حق داره بدون توهین هر بحثی رو مطرح کنه.

جواد- z 1390/10/17 ساعت 01:31 ق.ظ

تولدت مبارک وبلاگ...

علی 1390/10/17 ساعت 08:33 ق.ظ

بچه‌ها ...
بسته دیگه، دنیا 2 روزه، ارزش نداره به خاطر خیلی چیزهای کوچیک اینطوری با هم بحث کنیم.

حالا بیاید بگید که چرا دیدگاه‌ها باید تایید بشه و ...

مثلا 3 ترم باهم درس خوندیم ... دشمن نیستیم که.
تو بدترین حالت می‌شیم هم‌دانشگاهی!



[ بدون نام ] 1390/10/17 ساعت 08:54 ق.ظ

سلام بچه ها
تبریک میگم. همکلاسیها دست همتون درد نکنه.فقط میتونم بگم هیچ وقت محبت هاتون وزحمت هاتون و...رو فراموش نمیکنم.فقط میتونم بگم براتون هرچه که خوبی هست، صمیمانه دعا میکنم.

[ بدون نام ] 1390/10/17 ساعت 08:58 ق.ظ

سلام بچه ها
تبریک میگم.همکلاسی ها دست همتون درد نکنه.فقط میتونم بگم هیچ وقت محبت هاتون وزحمت هاتون رو فراموش نمیکنم.براتون از خدا هرچه که خوبیه تو دنیا آرزو میکنم.
موفق باشی .

yOu3eF_iR 1390/10/17 ساعت 02:58 ب.ظ

با ارزشترین آدما اونایی نیستن که معلوماتشون از همه بیشتر باشه یا چه از لحاظ علمی و چه از لحاظ دیگر از همه بالا تر باشه...
بلکه اونایی هستن که بیشتر از همه به دیگران کمک می کنن و به فکر بقیه هم هستن........
مثه بچه های این سایت که بدون هیچ چشم داشت و یا منتی به ماها کمک میکنن.
دمشون گرم
پاداش این کارم پیشه اونی که خودش سرچشمه ی خوبیهاست محفوظه......
خدا قوت

[ بدون نام ] 1390/10/17 ساعت 03:47 ب.ظ

نیازی به تائید و سانسور نیست...
حرف حقیقت تلخ

معترص توئی نه من ،
مثال مو نتونستی هضمش کنی نه...!!!

بهت که گفتم چیزی رو که نمیدونی و نمیتونی تجزیه و تحلیلش کنی دربارش نظر نده...

پس این جمله همچنان باقی ست :
اگر دوستان لطف میکنند و زحمت میکشند و انجام وظیفه نمیدهند ، ادب حکم میکنه تشکر کردن و تبریک گفتن را...

شبهای سرد و برفی خوبی هم را با استرس امتحانات داشته باشید.

ضرغامی 1390/10/17 ساعت 07:06 ب.ظ

سلام تبریک میگم البته با کمی تاخیر. این یک سال چقدر زود گذشت واقعا دست همه بچه هایی که تو این وبلاگ زحمت کشیدند درد نکنه ممنونم به خاطر تمام لطفها و محبت هایی که به همکلاسی هاتون داشتید.
و امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشید.
یا آرزوی بهترینها برای بهترین همکلاسی ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد