مهندس....

سلام به دوستان قدیمی

خوبید؟ خوشید؟ مبارک باشه مهندس شدید.

منو یادتون هست اصلا؟ اما شما ها خیلی خوب یادم موندید.

من هنوز میام وبلاگ سر میزنم . دیدم از وقتی که خانوما و آقایون مهندس شدن بسلامتی، دیگه اینورا پیداشون نمیشه. خوب چه میشه کرد. مهندسی هست و ....

میخواستم ببینم اونایی که یادشون هست مبحث مهندسین واقعی رو، چقدر الان خودشونو مهندس میدونن؟

برای همتون آرزوی موفقیت میکنم ( البته بیشتر برای خودم D: )

نبینم وبلاگ تعطیل شده!!!

سلام به همه ی دوستان گل


متأسفانه مدتی شده که دوستان سر به وبلاگ نمیزنن و دیگه پیامی نمیدن.


از همه می خوام که کمک کنید این وبلاگ سرپا بمونه ، هر کسی که می تونه فعالیت کنه بیاد و در وبلاگ مدیریت کنه ، واقعا تعجب می کنم که با 11 تا نویسنده و 5 مدیر وبلاگ چرا چند وقته که هیچ پستی نداشته!!!


از بچه های جدید رشته ی کامپیوتر دانشگاه هم دعوت می کنم بیان مدیریت وبلاگ رو بعهده بگیرن