راهنمای ثبت نام ورودی های جدید مقطع کارشناسی ناپیوسته ...

ضمن عرض تبریک و خیر مقدم خدمت شما عزیزان، ترتیب دعوت به ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی سال تحصیل91-90 این موسسه به شرح ذیل اعلان می گردد:

1- دانشجویانی که نام خانوادگی آنها الف تا ص می باشددرتاریخ های 3/7/90 دعوت به ثبت نام می گردند.
2-
 دانشجویانی که نام خانوادگی آنها ض تا ی می باشد در تاریخ های 4/7/90 دعوت به ثبت نام می گردند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام کارشناسی ناپیوسته

کارشناسی ناپیوسته

* اصل مدرک دوره کاردانی
*اصل ریز نمرات دوره کاردانی 
*
 تاییدیه تحصیلی دوره کاردانی
*
 فتوکپی شناسنامه از تمام صفحات به همراه اصل آن
*
 فتوکپی کارت ملی به همراه اصل آن
* 6
 قطعه عکس 4*3 (پشت نویسی شده)
*
 درصورت داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت ارائه کپی کارت به همراه اصل آن الزامی می باشد

جهت اطلاع از برنامه های درسی خود پس ازثبت نام به وب سایت موسسه به  آدرسwww.Ghiasodin.ir مراجعه نمائید .سپس بر روی گزینه پرتال آموزش کلیک کنید. بارمز ورود: شماره شناسنامه و کد کاربری :شماره دانشجویی وارد شوید.سپس روی گزینه امور ثبت نام کلیک کنید و در قسمت فرم تثبیت ثبت نام ،برنامه خود را دریافت نمایید

*جهت اطلاع ازخدمات رفاهی: سرویس ایاب و ذهاب، ژتون غذا ،خوابگاه ،وام دانشجویی،صدور کارت دانشجویی، کتابخانه وغیره ... به واحد معاونت فرهنگی مراجعه نمایید.

شماره حساب های موسسه :

شماره حساب بانک تجارت

2104357558

بنام موسسه غیاث الدین جمشید کاشانی

شماره حساب بانک ملی

0106985112004

بنام موسسه غیاث الدین جمشید کاشانی

شماره حساب بانک ملت

94/ 35555554

بنام موسسه غیاث الدین جمشید کاشانی

لینک خبر

یه خبر نیمه جالب برای من ...

سلام به همه دوستان عزیز ... یه خبر جالب برای من ولی یکم بی ربط برای بقیه ...

خواهر بزرگتر من تو دانشکده ما قبول شده و به زودی احتمالا شاهد حضور ایشون در دانشکده هستید !!!

البته از همین جا عذرخواهی میکنم برای اینکه این خبر زیادی ربطی به بقیه نداشت 

تاریخ شروع کلاسها رسما اعلام شد ...

با تشکر از جناب آقای فلاح برای اطلاع رسانی خوبشون ... در تماسی که با ایشون داشتم ساعت شروع کلاس ها به شرح زیر است !!!

شروع کلاس ها نیمسال اول 91-90 از 28/6/90 می باشد.

کسانی که میخواهند بیان لطفا اعلام کنند ... 

به نظر شما مهمترین ویژگی یه مهندس چیه ؟؟؟

سلام به همه دوستان عزیز ...

گفتم پیرو بحث قبلی که آقای اسدی زحمت کشیده بودند و راه انداخته بودند و بسیار جالب بود یه بحثی مطرح کنیم راجب اینکه مهمترین ویژگی یه مهندس چیه ؟؟؟


اول من نظر خودم رو میگم اگه دوست داشتید شما هم نظر خودتون رو بگید یا راجب نظر من نظر بدید:

به نظر من مهمترین ویژگی یه مهندس واقعی تفاوت در نوع تفکرش با دیگرانه 

منظورم اینه که اگه همه از یه زاویه به یه موضوع نگاه میکنند ، مهندس زاویه دیگه اون هم میبینه !!!

منتظر دیدگاه های دوستان هستیم ... امیدوارم همه از این موضوع درسهایی یاد بگیریم ...


زمان و مکان حرکت سرویس ایاب و ذهاب


زمان و مکان حرکت سرویس ایاب و ذهاب

آقای نوری:09125680188

تهران

ساعت حرکت

آزادی: داخل ترمینال آزادی جنب تالار غذا خوری

6:30

رسالت:میدان رسالت-روبروی مسجد-بطرف سیدخندان

5:40

سیدخندان:خیابان شریعتی-زیرپل سیدخندان 100متر جلوتر-نمایندگی سایپا

5:50

ونک:خیابان ملاصدرا-جلوی ساختمان بورس

6:10

شهرک غرب:میدان صنعت-جنب ایستگاه سواری های تاکسی به طرف همت

6:20

متروصادقیه:درب شمالی مترو-خیابان گلدیس جنب پارکینگ عمومی مترو

6:30

کرج

ساعت حرکت

میدان امام حسین:نرسیده به میدان امام حسین-روبرو پمپ بنزین

7

45متری گلشهر:جنب نمایندگی ایران خودرو

7:15

 

مسئله این است ... پیش نیاز یعنی چی ؟؟؟

کسی میدونه چطوری آمار و احتمالات شده پیش نیاز درسی شبیه سازی سیستم چون اون تو انتخاب واحد اول نبود و هر جای بررسی کردم دیدم اصلا این پیش نیاز وجود نداره و فقط پیش نیازش مهندسی نرم افزار بود (که البته نمره خوبی هم من گرفتم ! ) 

حالا من چیکار کنم ... تو ادامه نوشتار درس ها و پیش نیازها و هم نیازهاشون رو گذاشتم ...

اگه کسی میدونه من اشتباه میکنم ( با توجه به اطلاعات ادامه نوشتار ) لطفا راهنماییم کنه ... چون حداقل بدونیم ترم بعد هم غافلگیر نشم

ادامه مطلب ...

برنامه زمانی انتخاب واحد نیمسال اول 1390

ردیف

در تاریخ

از ساعت

تا ساعت

1

12/06/1390

08:00:00

23:59:00

2

13/06/1390

00:01:00

08:00:00

3

15/06/1390

08:00:00

23:59:00

این یعنی اینکه از ساعت 8 صبح امروز 12 شهریور میتونستیم انتخاب واحد کنیم تا ساعت 8 صبح 13 شهریور و همچنین میتونیم برای اصلاحات نهایی روز 15 شهریور از ساعت 8 تا 12 نیمه شب اقدام کنیم ... که با توجه به این جدول اطلاع رسانی سایت اشتباه است .... موفق و پیروز باشید ...

انتخاب واحد 90 ...



سلام،

همونطور که خودتون دیدید ، یکی از بهترین انتخاب واحد‌های عمرتون رو امروز داشتید!


ویژگی‌های انتخاب واحد این ترم :

  1. ظرفیت بعضی درس‌ها 0 بود !
  2. ظرفیت اکثر درس‌ها 10 تا بود فقط ...
  3. کلا هم 17 واحد ارائه شده ...
  4. ساعت انتخاب واحد معلوم نبود از ساعت 16 تا 8 فردا ، یا 8 تا 16 امروز !؟


دیدگاه خودتون رو درباره بهترین انتخاب واحد عمرتون بگید ...

یه مقایسه جالب ...

حدس بزنید عکس زیر چیست ؟؟؟

هارد دیسک قدیمی IBM

ادامه مطلب ...

یک سایت واقعا جالب

توضیح نمی دم خودتون برید ببینید


مخصوصا این پروژه اش رو http://mrdoob.com/projects/chromeexperiments/google_gravity/

بقیه پروژه هاش رو هم از صفحه ی اصلی سایت برید ببینید که خیلی جالبه

 نکنه این سایت مال  علی بهرامی باشه(جدی نگیرید ها)

یکی از نمونه های جالبش رو گذاشتم تو ادامه نوشتار می تونید همینجا ببینید


                                             http://mrdoob.com/

ادامه مطلب ...