InstalledFontCollection

سلام،

برای دوستانی که با  InstalledFontCollection  مشکل داشتن یه نمونه کد ساده نوشتم، امیدوارم بدردتون بخوره ...




از اینجا می‌تونید دریافت کنید




اگه فوتبالیست بود همه میشناختنش! اگه هنرپیشه بود همه میشناختیمش

 

 (به در خواست یکی از خوانندگان وبلاگ این خبر رو گذاشتم)  

 

تا به حال عکس این دانشمندان جوان و نابغه کشور را دیده اید؟
جوانی که با همه درد ها و مشکلات جسمانی تا آخرین لحظات زندگی خود دست از کسب علم و دانش برنداشت و مدال های افتخار را یکی پس از دیگری به گردن آویخت
محمد شیرعلی شهرضا که از دانشجویان ممتاز دانشگاه صنعتی شریف و متولد سال 1365 بود دانشجوی نابغه دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی شریف که دانشجوی نمونه کشوری سال 86، دارنده رتبه اول جشنواره جوان خوارزمی در سال 85 و پژوهشگر ممتاز انجمن رمز ایران بود. در طول دوره کارشناسی خود موفق به ارایه 80 مقاله علمی در کنفرانس‌های بین‌المللی شد و 13 مقاله چاپ شده در مجلات معتبر علمی پژوهشی داشت و یک اختراع ثبت شده نیز از خود به جا گذاشت. او در سال 1385 به عنوان پژوهشگر جوان ممتاز انجمن رمز ایران در مقطع کارشناسی برگزیده شد و در دومین کنفرانس بین‌المللی ایکتا 2006 (ICTTA 2006) به عنوان جوان‌ترین محقق انتخاب شد و همچنین در یازهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن کامپیوتر ایران (CSICC2006) به عنوان جوان‌ترین محقق برگزیده شد. این دانشجوی فقید یک کتاب به عنوان «آموزش الگوریتم‌ها» تألیف کرد و همچنین 2 بخش برای دایره المعارف Encyclopedia of Mobile Computing &commerce و کتاب Handbook of on secure Multimedia Distribution را نوشته است. زمینه‌های تحقیقاتی مورد علاقه وی نهان‌نگاری اطلاعات، برنامه‌نویسی تلفن همراه و سیستم‌های تفکیک کاربران انسانی از ماشین بود.

وی چندی پیش بر اثر ناراحتی ستون فقرات درگذشت.

اگه فوتبالیست بود همه میشناختنش!!! 

سایت اختصاصی محمد شیرعلی شهرضا : http://www.shirali.ir

مهندسی نرم‌افزار و چوب‌بری؛ بهترین و بدترین شغل‌ها در سال ۲۰۱۲

موسسه Career Cast که سالانه فهرستی از 200 شغل برتر را با توجه به فرصت‌ها، مزایا و امتیازات شغلی، حقوق و دستمزد، استرس و شرایط محیط کار دسته‌بندی می‌نماید، اخیرا لیست مشاعل برتر سال 2012 را اعلام کرده که 20 مورد از آن را شغل‌های مرتبط با حوزه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات دربر می‌گیرد. جالب اینکه برای دومین سال متوالی، مهندسی نرم افزار به عنوان برترین شغل سال انتخاب شده است. خوشا به حال مهندسال جوان!  

جزئیات کامل را در ادامه نوشتار مشاهده کنید. 

ادامه مطلب ...

جزوه درس نصب و راه اندازی شبکه

سلام،

استاد معزز لطف کردن دومین فایل «درس نصب و راه اندازی شبکه» رو آماده کردن. همچنین گفتن که بقیه قسمت‌ها به مرور حاضر می‌کنن.


دریافت فایل PDF






نتایج نظرات اردو...

سلام به همه دوستان عزیز


امروز تو دانشگاه خیلی از دوستان نظراتشونو به من گفتن، نکته مثبت همه این اتفاقات اینه که ظاهرا خیلیا با خود اردو موافقن ولی در مورد جا و روز (5شنبه یا جمعه) کاملا نظرات متفاوته...


من یه فکری کردم اگه همه موافقن همین کارو کنیم:

- روز 5شنبه برنامه پارک (احتمالا چیتگر) رو میزاریم که هماهنگیش با من باشه

- روز جمعه هم برنامه کوه (دارآباد) رو با حمید میزاریم


هرکی هم دوست داره میتونه هر 2 روز رو بیاد.

برای ناهار هم جوجه می خوریم. فقط برای اینکه تعداد رو بدونیم، اونایی که می خوان بیان روز سه شنبه اسمشون رو به آقای عکسی یا هنرخواه بگن و یه مبلغی رو (مثلا 5000 تومان) بابت تدارکات پرداخت کنن.



دومین اردو...

سلام به همه دوستان ورزشکار

بر اساس نظرسنجی قبلی بیشتر بچه ها با کوه موافقن


بنابر این همه کسایی که می خوان بیان، روز 5شنبه هفته بعد (91/1/31) راس ساعت 8 جلوی مترو تجریش باشن. هرکی هم که میتونه ماشین بیاره که از اونجا با هم بریم دارآباد.


حدود یه ساعت پیاده روی یا به قولی کوه نوردی میکنیم بعد صبحانه می خوریم، مثل دفعه قبل هرکی اندازه خودش خوردنی بیاره...



اگه کسی نظری داره بگه


بنیامین عکسی:

این گزینه ها  رو انتخاب کنین :
1) هر کسی واسه خودش یه چیزی بیاره
2) پول جمع کنیم یه چیزی بخریم(چی بخریم؟)




رمز کارت بانکی خود را تغییر دهید

سلام،
مثل اینکه به سرور‌های بانک مرکزی نفوذ کردن و رمز یسری از کارت‌ها ...



چند بانک خصوصی و دولتی در اقدامی همزمان، برای تغییر رمزهای عبور کارت‌های بانکی فراخوان داده‌اند.

به گزارش ایتنا از افتانا، بانک‌های سامان، اقتصاد نوین و چند بانک دیگر در اقدامی هماهنگ از مشتریان خود خواسته‌اند که رمزهای عبور کارت‌های بانکی خود را از طریق دستگاه‌های خودپرداز تغییر دهند.

براساس این گزارش، این فراخوان درحالی صورت می‌گیرد که زمزمه‌هایی مبنی بر انجام یک رخنه اطلاعاتی و یا نشت اطلاعات بانکی بزرگ در سیستم‌های یکی از شرکت‌های همکار بانک مرکزی به گوش می‌رسد.

گفتنی است پیش از این نیز دو بانک بزرگ، طی یک فراخوان اقدام به تعویض کارت‌های بانکی خود و ارتقای سطح امنیتی آنها نموده بودند.



تمرین کارگاه سیستم عامل شبکه

دوستانی که از استاد جعفری تمرین ترجمه گرفتن میتونن فایل PDF مربوطه رو از لینک زیر دانلود کنن:




Beginning Android Games



توضیح: طبق گفته استاد جعفری تا 20 اسفند فرصت داشتین که به ایشون ایمیل بزنین تا چند صفحه از این فایل رو برای ترجمه به شما بده (البته روز سه شنبه گذشته هم به بعضی ها شماره صفحه واسه ترجمه داد) اینم بگم که این تمرین تا 4 نمره میتونه داشته باشه (بسته به کیفیت ترجمه).