دنیای اعداد ...


1 x 1 = 1

11 x 11 = 121

111 x 111 = 12321

1111 x 1111 = 1234321

11111 x 11111 = 123454321

111111 x 111111 = 12345654321

1111111 x 1111111 = 1234567654321

11111111 x 11111111 = 123456787654321

111111111 x 111111111 = 12345678987654321


باز هم هست ، ادامه مطلب رو ببینید.


فقط ، من این اعداد رو از سایت / میل کپی نکردم ، تایپ هم نکردم  ، حوصله نبود تو #C نوشتم ، حساب و چاپ کرد ،  منم Paste کردم اینجا 

ادامه مطلب ...

جواب Quiz درس برنامه سازی سیستم

سلام،


استاد جواب Quiz درس برنامه سازی سیستم رو روی سایت گذاشتن.



از اینجا می تونید دانلود کنید :


دریاف جواب ها




http://ghiasodin.ir/static.php?op=viewpage&pid=48

شرکت در نظر سنجی وبلاگ

سلام خدمت همه دوستان و همکلاسی های عزیز 

لطفا در نظر سنجی وبلاگ شرکت کنید ... ( گوشه سمت چپ بالا) 

 امیدوارم که دیگه برای اینجور مسائل مجبور نشم پست بدم که  :

چرا نظر نمیدن ! چرا تو نظر سنجی شرکت نمیکنن ! 

اینا رو گذاشتیم که از نظرات شما هم استفاده کنیم و این رابطه یه رابطه یک طرفه نباشه 

با تشکر از همه دوستان و علی عزیز به خاطر فرم نظرسنجی ... موفق باشید

مترجم آنلاین Dik.ir



با تشکر از دوست گرامی که خودشون رو بیل معرفی کردند ،

متن پیام ایشون :


سلام

برای دوستانی که پروژه برنامه سازی شون توابع API هست و نیاز به ترجمه توضیحات توابع داشتن یک دیکشنری جالب پیدا کردم که به نظرم از گوگل بهتر بود. امتحانش بد نیست.

از امکاناتش میشه به  : فارسی به فارسی ، فارسی به انگلیسی ، انگلیسی به فارسی ، انگلیسی به انگلیسی ،ترجمه متن ، فینگلیش به فارسی ،جستجوی حرفه ای ، عکس ها جستجو شده برای کلمات، ویکی کلمات و ... اشاره کرد 


مشاهده سایت

پارسی ...


من در کشوری زندگی میکنم که زبان آن پارسی است اما به آن فارسی میگویند!! چون عرب "پ" ندارد!


شاید مهم باشه بخونید ....

امروز رفتم پرتال آموزش که یچیزی رو چک کنم ، دیدم این پیام ها بالای پرتال ثبت شده بود.
آخرین مهلت رفع نواقص پرونده  90/02/30(شیرین صبوری ) 
کلیه امتحانات 90/3/26 به تاریخ 90/3/25 تغییر یافته است.(پریسا طاعتی مقدم)

پرتال آموزش

از بی مهری های دوستان همکلاسی و دانشگاهی...

سلام به همه دوستان هم دانشگاهی  

اول جا داره که از علی بهرامی نژاد دوست بسیار عزیزم به خاطر زحمت های که برای این وبلاگ و بچه های دانشگاه کشیده تشکر کنم ...  

خداییش خیلی بی معرفتی که این همه آدم میان اینجا ولی هیچکدوم نه تشکر میکنن نه نظری میدن و اصلا انگار نه انگار که وظیفه دوستان نیست که این مطالب رو آماده کنند و فقط به خاطر اینکه شمایی که این مطالب رو میخونید بهتون کمکی بشه تو درس هاتون و  انگیزه هاتون و موفق تر از قبل بشید هست !!! 

به هر حال این مطلب رو فقط به خاطر کسانی گذاشتم که یادشون میره از دوستشون (علی بهرامی نژاد ) تشکر کنن امیدوارم که یکم وجدان داشته باشید و خودتون کلاه خودتون رو قاضی کنید که اگر خودتون بودید اینکار رو به خاطر بقیه می کردید !!! 

علی جان لطفا مطلب رو پاک نکن ... من خودم همین جا یکبار دیگه تشکر میکنم

ثروتمندتر از بیل گیتس ...

از بیل گیتس پرسیدند: از تو ثروتمند تر هم هست؟
گفت: بله فقط یک نفر.
- چه کسی؟
- سالها پیش زمانی که از اداره اخراج شدم و به تازگی اندیشه‌های خود و در حقیقت به طراحی مایکروسافت می اندیشیدم، روزی در فرودگاهی در  نیویورک بودم که قبل از پرواز چشمم به نشریه ها و روزنامه ها افتاد. از تیتر یک روزنامه خیلی خوشم اومد، دست کردم توی جیبم که روزنامه رو بخرم دیدم که پول خرد ندارم. خواستم منصرف بشم که دیدم یک پسر بچه سیاه پوست روزنامه فروش وقتی این نگاه پر توجه مرا دید گفت این روزنامه مال خودت؛ بخشیدمش؛ بردار برای خودت.
گفتم: آخه من پول خرد ندارم!
گفت: برای خودت! بخشیدمش!

ادامه مطلب ...

کد اسمبلی ، Quiz گروه اول ( ساعت 8 )

فکر کنم Quiz کسایی که ساعت اول برنامه نویسی سیستم داشتن این بود که یه رشته از ورودی بگیره و اگر داخل رشته کارکتر a و هم کارکتر s بود ، پیام پیدا شد و در غیر اینصورت پیدا نشد نشون بده.


* گروه اول ، ساعت 8



طول رشته ورودی 20 کارکتر فرض شده !


یسری نکته هم ، تو 3 تا پست پایین تر اشاره شد ، اون ها رو هم بخونید 


یه نکته دیگه : فکر کنم برای ارسال mail به استاد ، subject رو باید gh q بنویسید !


دریافت Source Code


دریافت Source Code

تعداد Jump ها در این Source Code کاهش یافته



Source Code برای Quiz گروه دوم را هم می تونید از اینجا بگیرید !

هر دم از این باغ بری می رسد

اینترنت ملی جایگزین اینترنت جهانی می‌شود
رضا تقی پور در حاشیه نشست هم‌اندیشی و راهبردی طرح ملی خرید اعتباری (میزان) در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیما،در پاسخ به خبر نگار اقتصادی فارس در خصوص شبکه اینترنت ملی گفت: “طبق برنامه ریزی زمان‌بندی شده چارچوب کلی این شبکه تعیین شده است و طراحی مفهومی آن نیز به پایان رسیده است.”

وی ادامه داد: اجرای جزئی این شبکه نیز در شهریور ماه سال گذشته صورت گرفت همچنین در حال حاضر بسیاری از دستگاه‌های دولتی برای برقراری ارتباط بین دفاتر خود از اینترنت ملی استفاده می‌کنند و همچنین برخی از مدارس نیز از اینترنت ملی استفاده می‌کنند.

وی افزاود تاکنون به کاربران خانگی اینترنت ملی ارائه نمی‌شد و شاید به این دلیل برای مردم ملموس نبوده است اما از ابتدای شهریور امسال اینترنت ملی جایگزین شبکه اینترنت جهانی خواهد شد.

وی در ادامه گفت، هم‌اکنون متقاضیان اینترنت ملی (اینترانت کشوری) می‌توانند برای اخذ این سرویس به مخابرات‌ استانی مراجعه نمایند.
 
وزیر ارتباطات در ادامه تأکید کرد: از شهریور سال جاری نیز شرکت‌های ارائه دهند سرویس‌های اینترنت تنها می‌توانند اینترنت ملی یا همان اینترانت کشوری را ارائه دهند.

به گفته وی این شبکه طبق پیش بینی‌ها ظرف دو یا سه سال آینده به شکل مطلوب خواهد رسید.

تقی پور افزود: با اجرای این شبکه اینترنت و سرویس‌های متنوع اینترنتی ارزان قیمت در اختیار مردم قرار می‌گیرد. همچنین مباحثی چون امنیت و حفظ اطلاعات در درون کشور نیز با اجرای اینترنت ملی تحقق می‌یابد.

وی پایدار کردن شبکه اینترنت ملی و استفاده از اطلاعات ذخیره شده در آینده را از دیگر مزیت‌های آن دانست.
منبع :
http://itna.ir