نوروز مبارک

آغاز سال 1390 را تبریک می گم.




سالی پر از برکت و موفقیت برای شما آرزومندم.




( اولین بهار ، ورودی های 89  )




نظرات 8 + ارسال نظر
مهدی 1390/01/01 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام رفقا
فرخنده فروردین و مهین جشن آریایی بر همگان آفرینه باد.
بدرود.

سلام به همه دوستان گل
ایشالا موفق و پیروز باشید
به امید سالی پر موفقیت و زندگی عالی

محمدرضا 1390/01/01 ساعت 11:39 ب.ظ http://www.honarkhah.com

با آرزوی
۱۲ ماه شادی،
۵۲ هفته پیروزی،
۳۶۵ روز سلامتی،
۸۷۶۰ ساعت عشق،
۵۲۵۶۰۰ دقیقه برکت،
۳۱۵۳۰۰۰ ثانیه دوستی.
سال نو مبارک باد

ز کوی یار می آ ید نسیم باد نوروزی از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی . نوروز مبارک

سلام. باشه حتما. خیلی ممنونم برای لطفتون. سال نو مبارک

خواهش می کنم

حسام 1390/01/08 ساعت 12:28 ب.ظ

سلام به همگی
سال نو مبارک .

چرا این سایت عضویت مهمان نداره...

علی 1390/01/08 ساعت 12:48 ب.ظ

@حسام :

عضویت مهمان چی هست؟!

حسام 1390/01/08 ساعت 03:52 ب.ظ http://hesamtech.blogsky.com

نظرامون تو صفحه اصلی بیاد

بلاگ و ببینید حالشو ببرید

علی 1390/01/08 ساعت 04:18 ب.ظ

آها ... Guest Book منظورته!؟

میگم حسام ، به افکار مشترک اعتقاد داری؟
من از دیشب به اینور نمی دونم چرا تو فکر این بودم یه Guestbook هم اضافه کنم.

راستی اگه به نوشتن ، علاقه داری ، یه ایمیل به من بده که یه دعوتنامه مدیریت ارسال کنم برات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد