آنتی ویروس ایرانی ... قویترین در جهان ؟؟؟

آنتی ویروس ایرانی!

 

قوی‌ترین در جهان؟

 

مسلما اتفاق‌های عجیبی داره تو ایران میافته. یکی از اونا آنتی ویروسی است که جدیدا یک ایرانی اون رو ساخته که به نوبه خودش جالبه و جالب تر از اون اینه که این آنتی ویروس کاملا فارسی، شاید قوی ترین آنتی ویروس جهان باشه. و صد البته فقط تو ایران چنین چیزی ممکنه اتفاق بیافته، چون در واقع این آنتی ویروس موتورِ دو آنتی ویروس نود32 و آویرا (که حتما اسمشون رو شنیدید) رو با هم مخلوط کرده. 

 برای دریافت آنتی ویروس و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب برید...

 یعنی هر فایل که اسکن میشه هر دو موتور اسکن می کنند و اصلا این کار در خارج از ایران بعلت قانون کپی رایت امکان پذیر نیست (و اگر باشه قیمت محصول خیلی گرون میشه).

جالب تر اینه که این جوون ایرانی سعی کرده با ابتکار خودش اشکالاتی (مثل کم شدن سرعت سیستم) که تو چنین سیستم قدرتمندی بوجود میاد رو با یه سری روش‌هایی که ابداع کرده جبران کنه.

که از این لحاظ در ایران بسیار کم سابقه است، چون تقریبا هرچیزی تو ایران مونتاژ میشه (یا از خارجیش تقلید میکنه) فقط بدتر میشه و اگر ابتکاری هم توش استفاده میشه در مسیر کم کردن هزینه تولید (مثل نازک کردن ورقه‌های بدنه خودروها و ...) هستش.

اسم این جوون که قبلا هم اختراعاتی داشته آرمان نیری هستش که به گفته‌ی خودش تمام آنتی ویروس رو به تنهایی طراحی کرده (بغیر از موتورهاش که کپی شده). بنظر من تونسته کار جدیدی حداقل بطور نیمه ایرانی بکنه.

 

اینم سایت این آنتی ویروس هست:

 http://www.sheedantivirus.com

نظرات 5 + ارسال نظر
علی 1390/01/08 ساعت 05:00 ب.ظ

حالا من نقد خودم و جواب تورو پاک کردم سید :دی

ولی در کل دیدم همون دیده قبلیه!!!

بعد یه سوال؟ تاییده از کجا داره؟

همونطور که همه ما بخوبی می دونیم ... اینجا ایرانه !!!

جواب دندان شکنی بود .... از اداره انفورماتیک ایران برو تو سایت تایید هاش هست .... موفق باشی


------------

اداره انفورماتیک مگه چیزه خاصیه!؟
از طرفی ... پاسخ دندون شکن نبود ... گفتم گنا داره ... یه وقت نونش آجر میشه.

من عذر میخوام ... اصلا دوست داری پاکش کن خیال همه رو راحت کن
فقط خواستم بگم ایرانی ها چی ساختن همین !!!

حسام 1390/01/09 ساعت 11:34 ق.ظ http://hesamtech.blogsky.com

علی جان ما رو دعوت نکردی....

علی 1390/01/09 ساعت 06:48 ب.ظ

سید من غلط کردم :دی

یه بار خواستیم نقد منصفانه داشته باشیم ... نزاشتیا ! :دی

من کی گفتم نقد منصفانه نکن !!!
آقا حسام به زودی دعوت میکنه ایشالا :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد