نمونه سوالات دانشگاه ایرلند ...

یه دقیقه فرصت دارید تمام سوالات رو پاسخ بدهید ... 

 

  

خیلی دوست دارید بدونید جواب ها چیه ؟؟؟ جوابها رو پیدا کردید ؟؟؟ جوابها در ادامه مطلب 

 

 

جالب بود .... چند تا رو تونستید جواب بدید ؟؟؟ نظر فراموش نشه ....

نظرات 9 + ارسال نظر

سوال سوم رو اصلاح میکنم اشتباه تایپی داره :
لطفا اینجا هرچیزی بنویسید :
موفق باشید ... سیدی

جواد-z 1390/01/16 ساعت 06:57 ب.ظ

چون خودت خواستی نظرمو میگم:
قدیمی شده بود
ظاهرا این آزمون ورودی یکی از دانشگاهها بوده یا هست... باز کنکور ما تست داره میشه شانسی زد

آقای زنگنه که همیشه حاضری !!!
عنوانش رو میخوندی نوشتم دانشگاه ایرلند !!!
مرسی که توضیح دادی قدیمی بود نیت مهمه

---
علی . ب :
جواد ، تو که گفتی حاضری نزدی!؟ استاد که حاضری زده بود نامرد

علی 1390/01/16 ساعت 07:31 ب.ظ

خدا لعنتشون نکنه با این سوالاشون :دی

خیلی باحال بود

آره خیلی باحال بود منم به خاطر همین گذاشتم :دی

جواد-z 1390/01/16 ساعت 11:43 ب.ظ http://www.baxesama.blogfa.com

سید: ننوشتی آزمون ورودی، نوشتی نمونه سوالات دانشگاه ایرلند
علی.ب:
سید بهت گفته نه؟ سید دیگه وقتشه اون سوتیتو رو کنم ، ولی انصافن من اون روز حاضری نزدم،شنبه هم از استاد پرسیدم استاد حاضری ما برای هفته قبل از عید نخورده دیگه؟ که بچه ها از جمله سید بفهمه راست گفتم،ولی استاد گفت خورده
1- اگه زده بودم که جلو همه از استاد نمیپرسیدم
2- نمیدونم چه جوری خورده شاید استاد داشته مزاح میکرده یا اینکه چون منو یادش بود اومدم گفته خورده،چرا چون اون روز من اصلا حاضری نزدم

این برای آزمون ورودی نیست که ، این برای تست دانشجویان سطح اول دانشگاه هست ؟

من کاری نداشتم فقط بهش حقیقت رو گفتم که حاضری خوردی به هر حال رفتنت درست نبود حالا کاری نداریم 5 فروردین هم دانشگاه بودی ...
بگو کیو میترسونی ، چیه خوب هر کسی اشتباه لفظی داره دیگه !!!

جواد-z 1390/01/17 ساعت 04:58 ب.ظ

نذار بگم خودت هم یکشنبه دانشگاه بودی هم دوشنبه، اِ اِ گفتم؟
آقایی که میگی هر کسی اشتباه لفظی داره،اون اشتباه لفظی نبود فاجعه بود

من یکشنبه دانشگاه بودم درسته اومدم مچ تو رو بگیرم و گرفتم البته من ساعت اول فقط موندم ولی شما که موندی دانشگاه توضیح بده بیشتر !!!!
و اما دوشنبه ... من نبودم ولی شنیده ها حاکی از اینه که رفتی دانشگاه ... 5 فرودین میری دانشگاه فکر میکنی هیچکی نمیفهمه !!!

علی 1390/01/17 ساعت 05:25 ب.ظ

جواد ، بگو سوتی سید رو !

یکم برای اینجا گفتن زشته بعدا بیا بهت میگم ... همچین میگه فاجعه انگار چی گفتم !!!

عی 1390/01/17 ساعت 05:26 ب.ظ

آواترم کو پس؟

جباری 1390/01/18 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام . ببخشید که وسط بحثتون میپرم و نظر میدم
پست خیلی جالبی بود .(البته نظراشم جالب بود !) فقط سوال 3 و 4 رو تونستم جواب بدم . البته خط های من بیرون از مستطیل بود .
یه سوال : این هفته کسی دانشگاه رفته بود ؟
از استادا کسی درس هم داده ؟

بله ،
یکشنبه یه عده حدود ۱۰-۱۵ نفر رفته بودن.
طبق گفته بچه ها :
1- کلاس ریاضی تشکیل نشد
2- کلاس آز معماری فقط تشکیل شد... چیز خاصی نبوده !

در کل ، اون هایی هم که رفتن پشیمون شدند.
-------------------------------------------------------------
یکم جواب رو اصلاح کردم ...
فقط ساعت اول به زور استاد بچه ها نشستند و بقیه کلاس ها رو نرفتیم و برگشتیم خونه ... ولی جواد موند !!!
راستی من هم وضعیت مشابه داشتم...در جواب سوال ها

جواد-z 1390/01/18 ساعت 04:27 ب.ظ

ببین سید خودت داری لو میدی من چیزی نگفتم٬من فقط خواستم با هم مذاکره کنیم تو سوتیای منو فراموش کنی منم سوتیای تو
منم با یکی از دوستان یه کار گروهی داشتیم و بعد از سرویس شما برگشتیم و نموندیم

سوتیای من !!! کلا یه سوتی از من داری !!! خودت شروع کردی من شروع نکردم ولی شنبه بیا مذاکره کنیم
خدا رو شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد