از بی مهری های دوستان همکلاسی و دانشگاهی...

سلام به همه دوستان هم دانشگاهی  

اول جا داره که از علی بهرامی نژاد دوست بسیار عزیزم به خاطر زحمت های که برای این وبلاگ و بچه های دانشگاه کشیده تشکر کنم ...  

خداییش خیلی بی معرفتی که این همه آدم میان اینجا ولی هیچکدوم نه تشکر میکنن نه نظری میدن و اصلا انگار نه انگار که وظیفه دوستان نیست که این مطالب رو آماده کنند و فقط به خاطر اینکه شمایی که این مطالب رو میخونید بهتون کمکی بشه تو درس هاتون و  انگیزه هاتون و موفق تر از قبل بشید هست !!! 

به هر حال این مطلب رو فقط به خاطر کسانی گذاشتم که یادشون میره از دوستشون (علی بهرامی نژاد ) تشکر کنن امیدوارم که یکم وجدان داشته باشید و خودتون کلاه خودتون رو قاضی کنید که اگر خودتون بودید اینکار رو به خاطر بقیه می کردید !!! 

علی جان لطفا مطلب رو پاک نکن ... من خودم همین جا یکبار دیگه تشکر میکنم

نظرات 11 + ارسال نظر
علی 1390/01/24 ساعت 12:08 ب.ظ


علی نیازی به این پست نبود ...
می خواستم حذفش کنم ...

اتفاقا خیلی هم نیاز بود

اکبری 1390/01/24 ساعت 02:03 ب.ظ

dash ali kheiliam matlabesh bad nabod, bachea bayad ghadre nokhbeharo bedonan, ham to ham seyed ;)

آقای اکبری شما لطف داری ولی من فقط منظورم علی بود من که کاری نکردم

ضرغامی 1390/01/24 ساعت 02:24 ب.ظ

واقعا باید از آقای بهرامی نژاد تشکر کرد هم از ایشون به خاطر مطالب مفیدی که در وبلاگ قرار میدن هم از آقای یادبره که کلاس حل تمرین میزارن و همینطور از آقای سیدی و کلا از همه کسانی که از دانشی که دارند دریغ نمی کنند و اون رو در اختیار بقیه بچه ها هم می زارن.
به قول استاد سلیمانی علمشون رو انفاق میکنند

ممنون خانم ضرغامی ... شما لطف دارید و امیدوارم همه مثل شما فکر کنند ولی من کاری نکردم علی و رامین و بقیه بچه ها خیلی زحمت کشیدند

حسام 1390/01/24 ساعت 02:38 ب.ظ http://hesamtech.blogsky.com

علی جون حرف حسام و گوش کن اینها همه اشتباه میگن
چون هرچی هم که بگیید نظر بدید و .... کسی گوش نمیکنه
باشه درست اینها فقط اسفاده کننده هستند تو هم مطالب تو پولی کن تا قدر تو بدونند...

پرداخت با تمامی کارتهای عضو شتاب

اولیشم خودم پرداخت می کنم

جدی 1390/01/24 ساعت 06:23 ب.ظ

منم به نوبه خودم تشکر می کنم. و اینم بگم از فرجه ها هر کس رو می بینم از بچه های خودمون آدر س وبلاگ رو می دم که سر بزنن.ولی متاسفانه خیلی ها زحمت امدن به وب رو هم به خودشون نمی دن چه برسه به نظر دادن.....

الان وبگذر ثبت کرده امروز 46 بازدید کننده داشتیم ( 46 تا IP ثبت شده )

از طرفی از دیروز به اینور ، کد اسمبلی گروه اول و گروه دوم رو هم حدود 42 ، 43 بار دانلود شده.

جدی 1390/01/24 ساعت 06:46 ب.ظ

پس اطلاع رسانیم از دیروز به این ور بد نبوده....
البته منظورم اونایی هستن که من گفتم حول و هوش ۷ یا ۸ نفر

از گروه اول 27 بار دانلود شده ( 1 بارش خودم بودم )
از گروه دوم 23 بار !

اصلا انتظار نداشتم ، 2 تا فایل 2 کیلوباتی روهم 50 بار دانلود شه !!!

Hیچکس 1390/01/25 ساعت 08:39 ق.ظ

باتشکر فراوان که برای بچه ها وقت میذارید.

مردی چهار پسر داشت. آنها را به ترتیب به سراغ درخت گلابی ای فرستاد که در فاصله ای دور از خانه اش روییده بود.

پسر اول در زمستان، دومی در بهار، سومی در تابستان و پسر چهارم در پاییز به کنار درخت رفتند.

سپس پدر همه را فراخواند و از آنها خواست که بر اساس آنچه دیده بودند درخت را توصیف کنند.

پسر اول گفت: درخت زشتی بود، خمیده و درهم پیچیده.

پسر دوم گفت: نه ... درختی پوشیده از جوانه بود و پر از امید شکفتن.

پسر سوم گفت: نه ... درختی بود سرشار از شکوفه های زیبا و عطر آگین ... و باشکوهترین صحنه ای بود که تا به امروز دیده ام.
پسر چهارم گفت: نه !!! درخت بالغی بود پر از میوه ها ... پراز زندگی و زایش!
مرد لبخندی زد و گفت: همه شما درست گفتید، اما هریک از شما فقط یک فصل از زندگی درخت را دیده اید!

شما نمی توانید در باره یک درخت یا یک انسان بر اساس یک فصل قضاوت کنید: همه حاصل آنچه هستند، و لذت، شوق و عشقی که از زندگیشان برمی آید فقط در انتها نمایان می شود، وقتی همه فصل ها آمده و رفته باشند!
اگر در زمستان تسلیم شوید، امید شکوفائی «بهار»، زیبایی «تابستان» و باروری «پاییز» را از کف داده اید!

مبادا بگذاری درد و رنج یک فصل، زیبایی و شادی تمام فصل های دیگر را نابود کند!

زندگی را فقط با فصل های دشوارش نبین، در راههای سخت پایداری کن، لحظه های بهتر بالاخره از راه می رسند!

جواد- z 1390/01/25 ساعت 03:09 ب.ظ

من بارها گفتم یک در دنیا صد در آخرت از همه دوستانی که از علم خودشون به دیگران میبخشن مخصوصا نویسندگان اینجا باز هم تشکر میکنم
راستی من فکر نمیکردم این مهلت ارسال برنامه اسمبلی تاریخ انقضاش تا دیشب باشه یعنی استاد قبول میکنه
کسی بهونه جدید سراغ نداره من بگم به استاد

علی 1390/01/25 ساعت 03:15 ب.ظ

تا اونجا که یادمه ، استاد گفت که تا چهارشنبه بفرستید.
احتمال زیاد زمان ارسال Expire شده ...

حالا شما بفرست ، شاید استاد گرانقدر قبول کردند

بهزادی 1390/02/01 ساعت 12:13 ق.ظ

با تشکر از زحمات بی دریغ شما .

شیخی 1390/03/06 ساعت 08:12 ب.ظ

سلام
راستش من یه مدت فهمیدم شما این وبلاگو راه انداختین
خیلیم خوشحال شدم و خیلی کمکم کردین
چون من دچار یه مشکلاتی بودم که اکثر کلاسامو نمی رسیدم بیام اینجا راحتتر تونستم اونارو تهیه کنم
"ساقل"
مثلا غرور هم بهمون دست داد به بچه های رشته تکنولوِی فناوری هم گفتم یه مطالبی به دردشون خورد
کارتون عالیه
اینم یه تشکر از همتون به خصوص از آقای بهرامی و سیدی

سیدی :
سلام ... ممنون خانم شیخی ...لطف دارید ، امیدوارم همیشه مفید باشه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد