پارسی ...


من در کشوری زندگی میکنم که زبان آن پارسی است اما به آن فارسی میگویند!! چون عرب "پ" ندارد!


نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390/01/28 ساعت 12:20 ق.ظ

علی جون خوب چیزی گذاشتی

مهرداد 1390/01/28 ساعت 10:14 ب.ظ

این رو من قبلا برای کانون ادبی فرستادم به صورت عکس بود
تو آرشیو وبلاگ کانون هست اما نمی دونستم که دکتر شریعتی این رو گفته!!

علی 1390/01/28 ساعت 10:43 ب.ظ

البته من خودم هم شک دارم که ، خود استاد شریعتی گفته باشند.
منم مثل شما نمی دونستم ...
ولی چند جا دیدم که به اسم ایشون ثبت شده بود ... رو همین حساب زیر این جمله گرانبها اسم ایشون رو هم نوشتم.

بیل 1390/01/29 ساعت 08:49 ب.ظ

سلام

برای دوستانی که پروژه برنامه سازی شون توابع API هست و نیاز به ترجمه توضیحات توابع داشتن یک دیکشنری جالب پیدا کردم که به نظرم از گوگل بهتر بود. امتحانش بد نیست.

از امکاناتش میشه به : فارسی به فارسی ، فارسی به انگلیسی ، انگلیسی به فارسی ، انگلیسی به انگلیسی ،ترجمه متن ، فینگلیش به فارسی ،جستجوی حرفه ای ، عکس ها جستجو شده برای کلمات، ویکی کلمات و ... اشاره کرد

آدرس سایت اینه : dik.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد