آماری از بازدید کنندگان وبلاگ ...

من حدود 3 روز پیش تصمیم گرفتم که از یه ابزار آمار سایت به غیر از وبگذر استفاده کنم ، که آمار دقیق تری از کاربر ها داشته باشیم ، به همین دلیل ابزار سایت StatCounter رو ، روی سایت نصب کردم.

تو این 3، 4 روز آمار جالبی رقم خورد ... خودم انتظارش رو نداشتم.


من از سه شنبه شب ( نصفه شب ) که اینو نصب کردم تا به الان یعنی یکم اردیبهشت ، تعداد 129 بازدید ثبت شده ، دقت کنید 129 نفر نه 129 بازدید از صفحات.

نحوه شمارش هم برحسب IP نیست که  با هر Disconnect شدن IP جدید به شما نسبت داده بشه و شما یه بازدید کننده جدید تلقی بشید.


جالب تر اینجاست که از این 129 عزیز که به این وبلاگ سر زدند ، حدود 79 نفر از ایشان دوباره به وبلاگ سر زدن.


بقیش تو ادامه مطلب

جالب اینجاست که ما بازدید کننده از اصفحان ، شیراز ، خوزستان ، خراسان ، آذربایجان شرقی هم داشتیم.


آمار دقیقش به فرم زیر هست : ( بقیه شهر ها رو نگفتم ، چون از بچه های ما نبودن 99% )


66% تهران

5.36% قزوین

5.83% اندیشه

2.80% کرج ( استان البرز  )



یه آمار هم از مرورگر هایی که بازدید کننده ها  استفاده کردن :


طبق معمول مرورگر مایکروسافت ( خرس بزرگ IE ) ، بیشترین تعداد رو داشت ،

45%  ( 196 بازدید از صفحات )

این بین IE8 و IE7 بیشترین تعداد رو داشتن.


مرورگر دوم ، مرورگر Chrome شرکت گوگل هست ، با 35% 

( البته تعدادش به این دلیل زیاده که ، مرورگر من Chrome هست ، و زیادی به بلاگ سر می زنم )


مرورگر سوم ، باید FireFox باشه با 18.4%

که البته بیشترین تعداد متعلق به ورژن 3.6 فایرفاکس بود.


مرورگر چهارم هم ، اپرا بدبخت با 1 بازدید !!!


Resolution کامپیوتر ها :

1024 در 768 بیشترین تعداد رو داشت ، 42%

1280 در 1366 حدود 42.6 رو داشت ( ههه ، این بیشترین تعداد بوده ! )

1440 در 900 حدود 16%


سیستم عامل :

فکر کنم ویندوز XP باید تو صدر باشه ( یا حداقل 50-50) ، ولی چون من زیاد سر زدم به وبلاگ آمار رو خراب شده ...

رو همین حساب ویندوز 7 با 56% اول و ویندوز XP با 42.7% در ربته دوم ایستاده.


در کل برای 3 روز جالب بود ...

129 نفر ...

تا به حال 429 با هم صفحه های سایت باز شدن ( از سه شنبه به اینور )


حالا نمیدونم از این 129 نفر ، چند نفر از بچه های ما بودن ... 


ممنون







نظرات 2 + ارسال نظر

آمار بسیار بسیار جالبی بود ...
من تهران جزو ۶۶٪
مرورگر IE
ویندوز 7
رزولیشن سوم جزو 16%

خیلی باحال بود... ایول داری علی جان

ا 1390/02/02 ساعت 07:41 ب.ظ

آپرین
جالب بود.
ولی چرا از کرج انقدر کم بود

آمار شهر ها به هیچ وجه درست نیست.
به این دلیل که IP هایی که تو ایران هست ، معمولا درست نیستن.
مثلا من رو اصفهانی حساب می کنه. منی که از کرج هست.

یه آمار کلی از شهر ها بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد