شیف رجیستر دو طرفه با بارکننده موازی

این پروژه ای هست که خودم ارائه دادم
گفتم شاید دوستان به یک نمونه ی عملی نیاز داشته باشن.
نیاز به فلیپ فلاپ داشته باشند ، بخواهند در مدارشون از پالس ساعت استفاده کنند و ...

لینک زیر رو دانلود کنید در این فایل توضیحات لازم داده شده.

اینم لینک شیفت رجیستر دو طرفه

این لینک هم مربوط به خود فایل modelSim هست که می توانید دانلود کنید

کد verilog

نظرات 2 + ارسال نظر
ل 1390/02/04 ساعت 06:38 ب.ظ

خیلی ممنون
دست شما درد نکنه
فقط من متوجه نشدم این واسه چی هست؟
منظورم اینه که فقط برای اطلاعات عمومیه؟
من زیاد از تمرینات خبر ندارم
تمرینه؟

این پروژه ای هست که خودم ارائه دادم
گفتم شاید دوستان به یک نمونه ی عملی نیاز داشته باشن.
نیاز به فلیپ فلاپ داشته باشند ، بخوان در مدارشون از پالس ساعت استفاده کنند و ...

دلی 1399/08/21 ساعت 08:14 ب.ظ

سلام ممکنه اینو برای من ایمیل کنید ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد