ریاضی مهندسی !

سلام به دوستان و همکلاسی های گلم . 

همون طور که همتون در جریان هستید درس ریاضی مهندسی داره به روند سخت تر شدنش ادامه میده . از اول  ترم سعی کردم به نحوی مطالبی که از این درس برای خودم واضح و روشنه به دوستان هم منتقل کنم . این شد که شروع کردم به تایپ کردن جزوه ی کلاس به همراه توضیحات اضافی .( مدارکش هم موجود هست . اگه می خواید ارائه بدم ؟! )  اما مطالب انقدر پیش نیاز داشت که بعد از پر کردن 13 صفحه هنوز به سوال 1 جزوه نرسیده بودم!!! بنا بر این تصمیم گرفتم از دوستانی که مایل هستن دعوت کنم بیان دانشگاه تا حضوری از اطلاعات هم دیگه استفاده کنیم .  

پیشنهاد من روز سه شنبه از صبح تا ظهره . می دونم دانشگاه اومدن 4 روز تو هفته خیلی سخته . ولی این بهترین گزینه ست . در ضمن کلاس هم دست خودمونه هر وقت خسته شدید تعطیل می کنیم . 

 قصد دارم از مثلثات شروع کنم و بعد از یادآوری مشتق و روش های گرفتن انتگرال و نکات پایه ای مورد نیاز در آخر سوالات ریاضی مهندسی رو حل کنیم . همون طور که مشخصه با یک جلسه کار تموم نمیشه .احتمالا چند جلسه ای طول می کشه . 

خب حالا هر کس هر نظری داره (درباره ی روز و ساعت کلاس و مطالبی که سر کلاس قراره گفته بشه) لطفا بگه و دوستانی که تصمیم دارن بیان با اسم خودشون در قسمت نظرات اعلام کنن

امیدوارم سرتون درد نگرفته باشه   

روز سه شنبه 6/2/90 ساعت 8:30 الی ظهر ! (تا هر وقت که بتونیم ) . کلاس 202  

مطالبی که این هفته گفته میشه : بیشتر مباحث پایه ای (مثلثات ، توابع زوج وفرد ، مشتق و ... )

نظرات 16 + ارسال نظر
علی . ب 1390/02/02 ساعت 07:35 ب.ظ

من که مشخصه ، 100% موافق هستم.

مسئله ، فقط مسئله کلاس هست ...
آیا کلاس خالی پیدا میشه!؟

من که پرس و جو کردم گفتن روز های شلوغ فقط شنبه ها و چهارشنبه هاست . حالا فردا دوباره می پرسم تا شماره ی کلاس هم مشخص بشه . اگر نبود یه فکری به حالش می کنیم .

------------------------------------------------------------------------
سید:
سه شنبه ها کلاس خالی دارن ولی خوب ما کلاس نداریم !
نمیشه یه روزی مثلا یکشنبه بعد از کلاس آخرمون باشه !

------------------------------------------------------------------------
جباری :
البته درک میکنم . اینکه یه روز دیگه رو هم به روزهای دانشگاه اضافه کنیم برای خیلی ها واقعا سخته . اما توجه کنید که شنبه تا دوشنبه همون کلاس آخر برای خیلی از بچه ها رمقی نمی مونه . چه برسه یه کلاس هم مثل ریاضی بعدش باشه . در ضمن خودتون بهتر از من میدونید . بهترین زمان برای یادگیری ریاضی صبح زوده .از بعد از ظهر به بعد تقریبا بازدهی نداره .

[ بدون نام ] 1390/02/02 ساعت 07:45 ب.ظ

فکر بسیار بسیار خوبیه
فقط خدا به دادمون برسه.من که بااومدن در روز سه شنبه تقریبا تمام طول هفته در دانشگاه خواهم بود.
منم میام.

فقط کاش اسم شریفتون هم می گفتید آشنا می شدیم .

محسن اسدی 1390/02/02 ساعت 07:50 ب.ظ

سلام دوستای عزیز
من واقعا از این ایده خوشحال شدم . خوشحال میشم اگه بدونم این کارو عملی میکنین و با بچه های هم ترمی خودم که فک کنم ۵ ۶ نفری باشیم هماهنگ میکنم .
از بچه های گل کلاستونم خواهش میکنم که بانی این حرکت هارو حمایت کنن . این آدما کم پیدا میشن

ترم گذشته هم حرکت های مشابهی انجام شد . انشالله اگر مشکلی پیش نیاد در عملی شدنش شک نکنید .

جواد-z 1390/02/02 ساعت 07:55 ب.ظ

اول جا داره که مراتب تشکر خودم رو اعلام کنم
ولی به نظر من وقتی 4شنبه هست چرا 3 شنبه؟
3شنبه میترسم دیگه فسیل شیم
4شنبه و 5شنبه پشت سر هم به نظر من میتونه برای این درس مهم و سخت مناسب باشه،البته اگه دوستان مشکلی ندارن

در رابطه با تشکر باید عرض کنم خواهش میکنم ، وظیفه است . امیدوارم مفید باشه .
روز چهارشنبه دانشگاه کلاس خالی نداره . پنجشنبه رو هم خیلی از دوستان اصرار داشتن که نباشه .

علی . ب 1390/02/02 ساعت 07:56 ب.ظ

جواد ، چهارشنبه یسری از بچه ها کلاس شبکه دارن.
از طرفی ، چهارشنبه فکر کنم شلوغ باشه و کلاس پیدا نشه ...

دقیقا ...

جواد-z 1390/02/02 ساعت 10:24 ب.ظ

راست میگی اونم هست...
پس همون سه شنبه فکر کنم تنها انتخاب باشه

خب خدا رو شکرظاهرا به توافق رسیدیم

ایده خیلی خوبیه
100% موافق با سه شنبه
فکر کنم از پایه شروع کتید بهتره
حالا به بقیه یه وقت بر نخوره ولی من که خودم مشکلاتم تو ریاضی بیشتر به خاطر مسائل ابتدائی هست. وگرنه این ریاضی مهندسی که چند تا فرمول بیشتر نیست.
البته نه اینقدر ها هم ساده

راستی خوشحال می شم این مدارکی که گفتید سندش هست رو به ما هم بدید چون جزوه ی پسرها که خوب معلومه چجوریه

ازتون تشکر می کنم که به فکر هم کلاسی ها هستید.

با نظر شما که گفتید ریاضی مهندسی چند تا فرمول بیشتر نیست کاملا موافق هستم . دقیقا مشکل همه ی ما تو همون خشت اوله. حکایت همون دیواره ست که تا ثریا داره کج میره !
مدارک رو هم که عرض کردم به دلیل اینکه حجمش داشت خیلی زیاد میشد ادامه ندادم و تو همون مطالب پیش نیاز باقی موند . ولی دفتر جزوه ام رو سعی کردم تمیز بنویسم . سه شنبه میارم دانشگاه اگرکسی مایل بود می دم کپی کنه .
---------------------------------------------------------------------
هنرخواه

همون مطالب پیش نیاز عالیه

علی 1390/02/03 ساعت 08:08 ب.ظ

خیلی ممنون

خواهش میکنم .

ضرغامی 1390/02/03 ساعت 09:53 ب.ظ

ممنون خانم جباری عزیز به خاطر زحمتی که کشیدی منم موافقم دیوار ریاضی من که همین جور داره کج پیش میره باید از خشت اول شروع کنیم باز هم تشکر فراوان دوست عزیز

جدی 1390/02/04 ساعت 12:35 ق.ظ

منم سه شنبه هستم

[ بدون نام ] 1390/02/04 ساعت 06:47 ب.ظ

یه ایراد بگیرم از وبلاگ؟
میگیرم
دوست دارم ایراد بگیرم
شما چرا هر کسی میاد نظر میده گیر میدید که اسمشو بگه؟
دوست نداره
اگه دوست داشت خودش اسمشو مینوشت
اینجوری که نیست(شکل مورد نظر یافت نشد.)
دوستان به دل نگیرید. محض مزاح بود.ناراحت نشین یه وقتا
منم میام

علی 1390/02/04 ساعت 07:02 ب.ظ

اجباری به نوشتن نام نیست ، اما گفتنش هم ضرری نداره ...

حسام آقائی 1390/02/04 ساعت 09:03 ب.ظ http://hesamtech.blogsky.com

بی نشان 1390/02/04 ساعت 09:18 ب.ظ

سلام
در صورت امکان جزووات را به نحوی در اختیار دیگر دانشجویان که نمی توانند حضور پیدا کنند بگذارید.
با تشکر

حمید ارنحی 1390/02/05 ساعت 04:49 ب.ظ

سلام به همه
از همتون تشکر می کنم
دستتون دردنکنه

بهزادی 1390/02/09 ساعت 07:46 ق.ظ

سلام گلم.ممنونم به خاطر جزوه خیلی خوب وکاملت
امیدوارم که درپناه خداهمیشه موفق و پیروزباشی(زینب)

خواهش می کنم عزیزم . قابل شما رو نداشت .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد