کتاب های صوتی ...

سلام به دوستای گلم
اگر وقت ندارید کتاب بخونید ، ولی خیلی دوست دارید بعضی کتابها رو بخونید
مشکلتون خیلی راحت حل میشه
برید به این سایت ها

http://audiobook.blogfa.com/  

http://audiolib.ir/
کتاب مورد نظرتون رو دانلود کنید
توی ماشین یا قبل از خواب ، یا هر جای دیگه که شما مناسب میدونید
فایل کتابتون رو اجرا کنید
مثل لالائی براتون اجرا میشه
چون این کتابها ، صوتی هستش
چشماتون دیگه خسته نمیشه
واقعا دیگه از این راحت تر فقط خوردن قرص کتاب هست که فعلا اون امکان نداره
امیدوارم خداوند ، باعث و بانی این کار بزرگ رو ، پاداشی بزرگ عنایت کنه
حالا که شانس آوردیم ، این دوست خوب بجای لالائی هم داره استفاده میشه

واقعا کتاب دوست خوبیه
خدا رو صد هزار مرتبه شکر

خوبه فرهنگ کتاب خوندن ، ترویج بشه

امیدوارم که لذت برده باشید

نظرات 1 + ارسال نظر
علی . ب 1390/02/17 ساعت 06:35 ب.ظ

علی خدا خیرت بده ...
دیروز یاد استاد اسد نژاد افتادم که هر ترم به ما ( دانشجو هاش ) می گفت که شازده کوچولو رو با صدای احمد شاملو پیدا کنین و گوش کنین.

قدیم ، یعنی تو دوران کاردانی اگه یادت باشه من فایل صوتیش رو داشتم ، اما گم کردم ، یه خورده هم خیلی بی کیفیت بود ...

.........
الان رفتم دانلود کردم شازده کوچولو رو با صدای زنده یاد احمد شاملو ...
علی یه دنیا خوشحالم کردی

فدات عزیزم ... برای منم بیار خیلی دوست دارم بشنوم
من قورباغه را قورت بده را دانلود کردم کتابش هم داشتم ولی دادم به استاد رواشناسیم اونم دیگه برام نیاورد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد