یادآوری ( ریاضی مهندسی )

سلام به همکلاسی های عزیز  

همگی خسته نباشید . فقط خواستم یادآوری کنم جلسه دوم ریاضی مهندسی روز 

 سه شنبه 20/2/90 ساعت 8:۱۵ صبح تا ظهر در کلاس ۲۰۲ میباشد . 

 مباحثی که جلسه ی قبل گفته شد :( مثلثات ، مشتق و انتگرال )

مباحثی که فردا گفته میشه :( توابع زوج و فرد ، سری فوریه ، تبدیل فوریه و اگر برسیم معادلات موج  )

هرکس هر نظری داره لطفا بگه . همینطور دوستانی که تصمیم دارن بیان با اسم خودشون در قسمت نظرات اعلام کنن .  

متشکرم

نظرات 27 + ارسال نظر
جواد-z 1390/02/12 ساعت 07:37 ب.ظ

صرف نظر از خوشحالی ای که از این خبر داشتم (چون هفته بد 3 تا کنفرانس+ میان ترم+ اینکه پس فردا برای کار پروژمون باید برم جایی،البته فردا رو قصد داشتم بیام) ولی چرا فردا کنسل شد؟

کلاس فردا کنسل شد چون برای من کار واجبی پیش اومده که نمی تونم بیام . البته از این که کلاس کنسل شد عذرخواهی می کنم ولی انشالله هفته ی بعد جبران می کنم . فقط یه لطفی کنید به دوستانی که به وبلاگ سر نمی زنن خبر بدید که فردا نرن دانشگاه تا من بیشتر از این شرمنده نشم

حمید - الف 1390/02/12 ساعت 09:10 ب.ظ

سلام
اون هفته نتونستم بیام ولی هفت دیگه حتما شرکت میکنم
تو وبلاگ هم اگه کمک خواستید می تونم کمک کنم
با تشکر از همه بچه ها

علی . ب 1390/02/12 ساعت 11:06 ب.ظ

جالب اینجاست ، من با خوندن این پست فکر کردم ، فردا کلاس داریم نه هفته بعد :دی
از طرفی اگر هم فردا بود ، احتمال 55% نمیومدم ، ولی اسم زوج و فرد رو که شنیدم مو به تنم سیخ شد گفتم 100% بیام.

هفته بعد احتمال 45% بیام.

سلام
خوب شد رو وبلاگ خبر دادید چون فردا حتما می خواستیم بیایم.
به دوستان هم اطلاع دادم که نرن دانشگاه.
علی حالا تو چرا هفته ی بعد احتمال 45% می دی که بیای تو که دیگه فکر کنم چون مشکل پایه ای داری باید حتما بیای
فوریه من باید حتما بیام
انشاءالله غول این ترم رو هم رد کنیم
البته بگذریم که این ترم کلا همه درس ها سخت هستند و کلی پروژه و ارائه و از این حرفا داریم.

ز.ع 1390/02/13 ساعت 12:31 ق.ظ

خیلی ممنون که اطلاع رسانی کردین
ولی من از شنیدن این خبر اصلا خوشحالم نشدم
اتفاقا خیلی هم ناراحت شدم
در کل ممنونم که به فکر ما هستید.

چرا خیلی ناراحت شدید ؟! در ضمن نگفتید که هفته ی بعد میاید یا نه ؟

ز.ع 1390/02/13 ساعت 02:20 ب.ظ

دلیل ناراحتیم این بود که ما همین طوری کلی از ریاضی عقب هستیم و با تشکیل نشدن کلاس این هفته باز هم عقب موندیم. البته قصد جسارت ندارم. بالاخره هر کسی مشکلات خودش رو داره. مخصوصا شما که واقعا به من و امثال من لطف می کنید وقتتون رو در اختیار ما میذارید.

نگران نباشید. انشالله سعی می کنیم همه ی مطالب رو کامل با هم پیش ببریم . در ضمن هر کس هم سوالی داشته باشه تو دانشگاه هر زمانی که باشه جواب میدم . خلاصه اینکه برای خودتون کم نذارید .

زینب بهزادی 1390/02/14 ساعت 08:35 ق.ظ

سلام به همه
خسته نباشید
ممنونم که خبر دادی عزیزم.روزخیلی خوبی داشته باشی.

خواهش می کنم .

سلام 1390/02/14 ساعت 08:42 ق.ظ

میشه ازتون خواهش کنم بعد از کلاس ریاضی با هامون طراحی الگوریتم کار کنی؟چون همه بچه ها واقعا مشکل دارند.نمیدونیم چیکار کنیم.واقعا ممنونم از این همه زحمتی که برای بچه ها میکشید.

دوست عزیز نمی دونم تا حالا تو کلاس ریاضی شرکت کردی یا نه ؟ ولی ساعت که از 12 می گذره همه واقعا به نفس نفس می افتیم . چون ریاضی واقعا انرژی میگیره . ضمن اینکه از زمانش هم اصلا نمی تونیم کم کنیم . اما اگر بتونیم با سرعت دوره ریاضی رو تا یکی دو جلسه تموم کنیم یه فکری به حال طراحی هم میکنیم .
در مورد چیزی که شما اسمش رو زحمت گذاشتید،اگر بدونم برای دوستانم مفیده باید بگم واقعا برام لذت بخشه .

دوست 1390/02/14 ساعت 02:43 ب.ظ

سلام دوست عزیز
من جلسه پیش نتونستم بیام.ولی هفته بعد حتما میام.
راستی امکانش هست جزوه جلسه قبل رو روی سایت بذارید تا ما که نبودیم خودمونو برای هفته بعد آماده کنید.
باز هم به خاطر زحمتی که می کشید هم از شما و هم از آقای یادبره و هم کلیه نویسندگان این وبلاگ تشکر می کنم.

دوست 1390/02/14 ساعت 02:56 ب.ظ

الان جزوه رو دیدم .دستتون درد نکنه........

خادمی 1390/02/14 ساعت 08:04 ب.ظ

من هفته بعد به احتمال ۶۰ ٪ میام
دستتون درد نکنه که اینقدر به فکر بچه ها هستید
یک دنیا تشکر

خواهش می کنم

سلام خانم جباری ، خسته نباشید ...
لطفا صفحه کلاسهای اضافه هم به روز کنید ... با تشکر از زحمات بی دریغی و بی منتی که برای همه میکشید

سلام ، سلامت باشید...
به روز شد .

جواد-z 1390/02/19 ساعت 09:49 ب.ظ

من و تا اونجایی که میدونم آقای امانی هستیم...
بسیار تشکر از زحمات شما

خواهش میکنم . زحمتی نیست .

[ بدون نام ] 1390/02/20 ساعت 01:13 ب.ظ

زینب اسمم رو چرا نوشتی؟

[ بدون نام ] 1390/02/20 ساعت 01:21 ب.ظ

ببخشید زهرا جان

علی . ب 1390/02/20 ساعت 02:54 ب.ظ

میخواید برم دیدگاه رو پاک کنم؟

سلام ... خانم جباری
ضمن عرض خسته نباشید ... لطفا جزوه این جلسه هم در وبلاگ قرار بدید ... با تشکر از زحمات شما و دوستان گلم

سلام جناب سیدی .... سلامت باشید .... راستش جزوه ی امروز رو خودم کامل ندارم .چون یه بخشی از جزوه رو با توجه به سوال های بچه ها بداهه گفتم .یعنی از قبل ننوشته بودم .اما سعی میکنم حتما از یکی از بچه ها که تمیز نوشته بگیرم و بذارم تو وبلاگ .

[ بدون نام ] 1390/02/20 ساعت 04:51 ب.ظ

بله اگه میشه دیدگاه رو پاک کنید.دستتون درد نکنه.

علی . ب :

پاک شد !

جدی 1390/02/20 ساعت 08:40 ب.ظ

سلام از خانم جباری واقعا تشکر می کنم. نقطه خیلی جالب برای خودم که افتخار می کنم به دوستانی که باعشق کاری رو انجام می دن و در قبال کارشون هیچ انتظاری ندارند حتی تشکر خشک و خالی....واینکه کلاس امروزد هم مثل سابق مفید بود جالیه اونایی که نبودن خالی

از لطفت ممنونم . از اینکه بتونم کاری برای همکلاسی هام انجام بدم واقعا لذت میبرم .من هم خیلی خوشحالم به خاطر اینکه دوستان گلی مثل شما همکلاسی های من هستن .

ضرغامی 1390/02/21 ساعت 12:44 ق.ظ

سلام امروز جلسه ریاضی مهندسی خیلی برای من مفید بود از خانم جباری عزیز به خاطر وقتی که در اختیارمون گذاشت واقعا ممنونم.

از این که مفید بوده خدا رو شکر می کنم . در ضمن قابل شما رو نداشت

ز.بهزادی 1390/02/21 ساعت 07:59 ق.ظ

از اینکه به خاطر ما این همه راه رو اومدی،یه دنیا ممنون.گفتی تو وبلاگ نظر بزاریدوانتقاداتون رو بنویسید ولی همه بچه ها دیروز خیلی راضی بودن،واقعا کلاست مفید بود.
در پناه خدا موفق و پیروز باشی عزیزم.

همون طور که قبلا هم گفتم با داشتن دوستای گلی مثل شما این کمترین کاریه که برای به جا آوردن حق دوستی می شه انجام داد .از اینکه به اینجا میای و دیدگاهت رو میگی ازت ممنونم .

سلام ... ضمن عرض خسته نباشید
لطفا جزوه ی این جلسه رو هم در اختیار ما بگذارید که ما هم که نبودیم و نتونستیم بیام حداقل از جزوه ی شما استفاده کنیم
با تشکر از زحمات بی دریغ شما

چشم . جزوه ی کامل شنبه به دستم میرسه . همون شنبه میذارم تو وبلاگ . دوستانی هم که نبودن بخونن اگر سوالی داشتن تو دانشگاه من در خدمتم .

دوست 1390/02/22 ساعت 07:38 ق.ظ

سلام خانم جباری عزیز
ممنونم به خاطر کلاس فوق العاده مفیدتون
با تشکر از شما

خواهش میکنم

ف 1390/02/22 ساعت 08:26 ق.ظ

سلام
منم میخواستم به نوبه خودم از خانم جباری تشکر کنم،چون من واقعا روز سه شنبه برای اولین بار ریاضی رو فهمیدم و این رو مدیون خانم جباری هستم.

واقعا ؟! . . . باعث خوشحالیه

دوست 1390/02/22 ساعت 08:29 ق.ظ

سلام،خسته نباشید
اگه میشه خانم جباری جزوه رو روی سایت بزاریدتا بچه هاییم که نتونستن بیان،استفاده کنن.میشه بگید هفته بعد چی یاد میدید؟

انشاالله شنبه جزوه رو میذارم . هفته آینده یه بخش کوچیکی از فوریه مونده که میگم + معادله موج .

همکلاسی 1390/02/22 ساعت 08:44 ق.ظ

سلام
خانم جباری عزیز میشه جزوه رو تو سایت قرار بدیدوخواهش کنم
هفته بعد بعد از ریاضی 1ساعت استراحت کنیم ،بعدش طراحی الگوریتم رو به بچه ها یاد بدید.واقعا این ترم همه بچه ها نگران این طراحی الگوریتم هستند.
با سپاس فراوان از شما

همکلاسی عزیز برای طراحی الگوریتم تا زمانی که ریاضی کار میکنیم هیچ قولی نمیتونم بدم . مگر اینکه دوره ی ریاضی تموم بشه . شاید اون موقع همه با هم بتونیم یه فکری به حالش بکنیم .

افشاری هستم 1390/02/22 ساعت 11:19 ب.ظ

یه سلام گرم به همکلاسیا
بابا یه جوونمرد یا حالا جوون زن پیدا نمیشد که بگه خانم جباری کلاس گذاشتن!!!!!!!!!!!!!!
ایشالا اگه خدا بخواد منم از این هفته کلاسا رو میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد