فایل پاورپوینت سمینار دکتر یحیی تابش

سلام به همه دوستان گلم  

این فایل پاورپوینت سمینار دکتر یحیی تابش است که برای کسانی حضور نداشتند قرار دادند که همه از سیمنار ایشون لذت ببرند :  

سمینار دنیایی آکنده از سرویس ها 

 

امیدوارم که لذت ببرید ...

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام علی جان
دستت درد نکنه
این سمینار کی بوده که ما بی خبر بودیم
خبر می دادی میومدیم

سلام محمدرضا جان ... خواهش میکنم
این سمینار پنج شنبه بود کلی هم تو دانشگاه تبلیغ کردن عزیزتعجبم از اینه که ما عاشقیم شما چرا ؟؟؟

می گم می خواستم پنجشنبه برم دانشگاه ها
نه راستش من چیزی ندیده بودم.
عاشق شدی!
درمانش تنها یک راه داره
باید بری بمیری

سید : چقدر ساده ای پسرم :دی
خیلی باحال بود کلی خندیدم

راستی یه چیزی یادم رفت تو پیام قبلی بنویسم
هر موقع از این سمینهار ها بود بگو ما هم بیایم یه نهاری بخوریم
آخه نهار نخردیم
البته جدی میگم همیشه خبر بده چون من این چیزایی که میچسبونن به در و دیوار رو حال ندارم بخونم.
علی.ب پرسیده برای آز معماری تمرین داریم یا نه ، منم نمی دونم اگه کسی خبر داره جواب بده ، اگه تمرین رو هم حل شده بزاره که دیگه دستش درد نکنه

سید : حتما نمیدونستم علاقه داری ، ایندفعه حتما خبرت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد