ضریب هوشی بالای 120 !!!

معادله زیر را حل کرده و سعی کنید برای هر کس که فکر می‌کنید قادر به حل آن است بفرستید .عددی را که بدست می‌آورید در هنگام باز کردن فایل پیوست شده در لینک زیر در محل کد ورودی به عنوان کلمه ی عبور بنویسید. لطفاً فراموش نکنید که اسم ایران رو در فایل بنویسید و سپس آن را برای دوستانتان بفرستید . فعلاً اتریشی‌ها و آلمانی‌ها از همه بیشتر تونستن این معمّا را حل کنن . ضمیمه ی سوال گفته شده کسانی که ضریب هوشی بالای 120 دارن میتونن این سوال رو حل کنن . ( البته من شک دارم .خیلی اغراق کرده)

توجه : کسانی که تصور می کنن در درس ریاضی ضعیف هستن دلیل نمی شه که با هوش هم نباشن . پس روش فکر کنید.

دوستانی که به جواب میرسن لطفا جواب رو نگن . فقط در قسمت دیدگاه ها به ترتیب ،اسامی داخل فایل رو از ردیف ۲۴۶ بنویسن .( هر کس یک اسم ).

 

Hello,Try to solve this puzzle.People with an IQ over 120 are able to figure it out ...Keep your brain active and think about it:

if

2 + 3 = 10
7 + 2 = 63
6 + 5 = 66
8 + 4 = 96

Then:

9 + 7 = ؟؟؟؟

The correct number is the password to open the attached document


The Answer

جواب

نظرات 11 + ارسال نظر
مهدی ج 1390/02/25 ساعت 04:05 ب.ظ

Mohammad poorassar

ع 1390/02/25 ساعت 05:40 ب.ظ

آره مژگان جان
خیلی اغراق آمیزه
چون تو یه نگاه میشه فهمید که فرمولش چیه.
فکر کنم منظورش ضریب هوشی زیر ۱۲۰ بوده

دقیقا . . . یادت رفت اسم ردیف247 رو بنویسی

علی . ب 1390/02/25 ساعت 09:21 ب.ظ

به خودم امیدوار شدم

راحت بود!؟ نبود!؟

به نظر من هم خیلی راحت بود . . . اما اسم ردیف 248 چی شد ؟

علی . ب 1390/02/25 ساعت 09:21 ب.ظ

آها راستی ، این فایله رو چیکارش کنیم!؟

هیچی به همراه سوال بفرستید برای کسایی که از خودشون ناامید هستن تا اونها هم به خودشون امیدوار بشن

جالب بود من ۳۰۸ شدم ...
Seyed Ali Seyedi Kianoor IRAN, Tehran llllllllllll
حال این فایل رو چیکار کنیم !

این فایل رو با سوالش میل کنید به کسی که فکر میکنید میتونه 309 بشه

منم موافق با اینکه اغراق کردند این که خیلی ساده بود
خیلی جالب بود.
اگه اینجوری باشه که اینا می گن ضریب هوشی بچه های وبلاگ همه بالای 120 هست.
راستی اینم اسم ردیف 250
Davoud Kuhestani
راستی سید هر کی این فایل رو بگیره 308 می شه چون فایل رو که ویرایش نمی کنه
از این تست رد شدی باید ردیف 249 رو تو می نوشتی

البته درستش اینه که قبل از ارسال ویرایش بشه .

بله البته که ویرایش می کنیم
من برای سید گفتم آخه نوشته من 308 شدم بعدم اسم خودش رو فرستاده بجای نفر 249
من قبل از اینکه فایل رو ارسال کنم ویرایش می کنم

مهرداد 1390/02/26 ساعت 12:58 ب.ظ

این سوال برای ما راحته
چون هوش ما ایرانیه کلا بالاست

صد البته . . . همین طوره که شما می فرمایید . اما بالاترین ضریب هوشی جهان رو هنگ کنگی ها دارن . باید بگم وضعیت ضریب هوشی ایران در جهان چندان هم خاص نیست .

اینم نفر ۲۴۹
Ali Shariat esf,IRAN
اصفهانیه

benyamin 1390/03/24 ساعت 09:45 ب.ظ

ردیف
252

somaye ghasemi shiraz. IRAN

ترتیبش بهم خورد ببخشید من یه شماره همین جوری گذاشتم .

benyamin 1390/03/24 ساعت 09:46 ب.ظ

ردیفش 253 بود ببخشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد