جلسه چهارم ریاضی مهندسی

سلام و خسته نباشید به دوستان عزیزم

خواستم به اطلاعتون برسونم که کلاس های ریاضی مهندسی در روزهای سه شنبه به قوت خودش باقیه . و جلسه ی چهارمش هم انشالله در روز

سه شنبه 90/3/3 ساعت 8:30 صبح تا 12 ظهر در کلاس 202

برگزار خواهد شد .

مباحثی که جلسه ی قبل گفته شد :(معادلات موج )

مباحثی که فردا گفته میشه :( معادلات حرارت )

1- بعضی از دوستان تصورشون این بود که به خاطر اینکه مطالب پیوسته ست،اگر تا این جلسه نیومدن،اومدنشون از این به بعد هم بی فایده است . باید بگم از اونجایی که سرفصل ها رو جدا کردیم،من این اطمینان رو میدم که  هر جلسه ای که سر کلاس حاضر باشن ، میتونن مبحث اون جلسه رو کامل یاد بگیرن به شرط این که همه ی سوالاتشون رو تمام و کمال بپرسن .ضمن اینکه مطالب پایه ای لازم رو هم تقریبا هر جلسه داریم تکرار میکنیم . پس اگر فکر میکنید این کلاس میتونه براتون مفید باشه ، در حق خودتون کوتاهی نکنید .

2- خواهش میکنم هر دوشنبه شب حتما وبلاگ رو چک کنید . چون اگر قرار باشه به هر دلیلی کلاس برگزار نشه من فقط از طریق وبلاگ میتونم اطلاع رسانی کنم .

3- از دوستانی که تصمیم دارن بیان خواهش میکنم با اسم خودشون در قسمت دیدگاه اعلام کنن. درضمن از اینکه دیدگاه هاتون رو بدونیم خوشحال میشیم .

متشکرم


نظرات 1 + ارسال نظر
کمک... 1390/03/03 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام خانم جباری.
میخواستم خواهش کنم اگه می تونید جزوه آز معماری رو تو وبلاگ بزارید.آخه استاد می گفت که جزوه شما کامله.
در ضمن فکر کنم خیلی ها جزوشون ناقص باشه.
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد