موارد امتحانی آز نرم افزار

اینم از موارد امتحانی آز نرم افزار . این لینک هایی که براتون گذاشتم همون هایی هستن که خودم می خونم . از اونجایی که منبع مشترک و دقیقی وجود نداره شما کم و کاستی ها رو به بزرگی خودتون ببخشید . به لطف استاد عزیز از درست و غلط بودن هیچ کدومشون اطلاعی در دست نیست !

1-برای امتحان باید اصول درخت و سناریو رو هم بدونید و همینطور نحوه ی تشخیص کلاس ها .

2-چند نوع معماری نرم افزار داشتیم که از بین اونها یکی رو خواسته بود، من SOA رو براتون گذاشتم .

3- آپلود کردن سایت و گرفتن گزارش از سایت بهینه سازی.

4-CASE Tools ها ابزارهایی هستند که به جهت پیاده سازی تحلیل ها بکار می روند همانند : Rational Rose,E Draw,Smart Draw,... .

5- پنج نوع CMS رو هم باید نام می بردیم که آقای بهرامی نژاد قبلا زحمت اون رو کشیده و یه پست تو همین وبلاگ براش گذاشته .   

آقایی :  فکر کنم استاد 10 تا test case می خواست نه case tools.... و اصول تحویل نرم افزار


علی . ب :  10 تا test case که می خواست هیچ ، 10 تا case tools  هم میخواست 



پنج نوع CMS

آموزش جوملا

اصول مصاحبه

یکی از انواع معماری نرم افزار SOA

رنگها 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390/03/04 ساعت 01:40 ب.ظ

ممنون از لطفتون

X 1390/03/04 ساعت 01:57 ب.ظ

چرا گریه میکنی من اون موقع که اینطوری > بودم به خاطر این بود که هنوز خانم جباری جوابمو نداده بودن که برامون چیزهایی رو که باید بخونیم میذارن
سوژه شد مثل اینکه این دو شکلک
مرسی خانم جباری
اگه ممکنه بقیشم بذارید دوستان

هنرخواه:
بقیه چی؟!!!
مگه چند تا تمرین داده بود؟

حسین زاده 1390/03/04 ساعت 06:27 ب.ظ

سلام خواستم تشکر کنم من مدام به وبلاگ سر می زدم ولی نظر نمی دادم ولی این مطلبی که گذاشته بودین خیلی به دردم خورد
بازم ممنون

خواهش می کنم . قابلی نداشت .

حسام آقائی 1390/03/04 ساعت 06:53 ب.ظ http://hesamtech.blogsky.com

با سلام

خانم جباری فکر کنم استاد 10 تا test case می خواست
نه case tools....
و اصول تحویل نرم افزار
البته این دو تا مورد اخری بودن...

بله حق با شماست . این مواردی رو که گفتید برای تمرین هفته ی آینده خواسته بود . ولی تا اون جایی که یادمه نگفت جزو موارد امتحانی هستن . البته به این استاد اعتباری نیست . ممنون که گفتید . اگه فایل های این دو مورد رو دارید لطفا تو وبلاگ بذارید . متشکرم .

@ 1390/03/04 ساعت 07:23 ب.ظ

تشکر فراوان خیلی لطف کردین

خواهش می کنم . وظیفه ست .

سلام خانم جباری به خاطر مطلب فوق العاده کاربردی و خوبتون خیلی ممنونم ... امیدوارم بچه ها و خودم دوست و همکلاسی خوبی مثل شما رو بدونیم ... واقعا لطف کردید

خواهش میکنم . امیدوارم مفید باشه.

))))------->>>>> ااااازززززز 1390/03/04 ساعت 09:37 ب.ظ

دیگه چی هست اپلود سایتو گزارش گرفتن از سایتو اینا چطوریه

حسام آقائی 1390/03/06 ساعت 02:25 ب.ظ http://hesamtech.blogsky.com

علی جان چرا از خودت حرف در میاری...
کجا ۱۰ تا case tools میخواست !!!

علی . ب 1390/03/06 ساعت 03:57 ب.ظ

من وقتی یه حرف رو از بیش از یه نفر بشنوم ... مجبورم تاییدش کنم.

هفته قبلش یه نفر بهم گفت Case tools حالا 10 تا نه ولی می خواست !

این هفته هم که دوباره بحثش شد !

سید :
فکر میکنم گفته بود ۱۰ تا تست کیس نه کیس تولس !!!
بازم نگاه میکنم به همه میگم

حسام آقائی 1390/03/06 ساعت 05:59 ب.ظ http://hesamtech.blogsky.com

علی جان احتمالا او یه نفر حرفش و تو دهنش مزه مزه نکرده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد