جلسه پنجم ریاضی مهندسی

سلام

وقت همگی بخیر

غرض از مزاحمت اینه که به اطلاعتون برسونم جلسه پنجم ریاضی مهندسی انشالله فردا


سه شنبه 90/3/10 ساعت 8:30 صبح تا 12 ظهر در کلاس 202

برگزار خواهد شد .


مباحثی که جلسه ی قبل گفته شد :(معادلات حرارت )

مباحثی که فردا گفته میشه :( لاپلاس)

در ضمن جزوه ی جلسه ی چهارم و پنجم رو فردا با هم میذارم تو وبلاگ.

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام خانم جباری
ببخشید به غیر از فردا کی جلسه می زارید؟
چون هم بحث لاپلاس بحث گسترده تری نسبت به معادلات موج و حرارت و هم تمرین های زیادی می شه ازشون حل کرد.
البته اگه برای خودتون مسئله ای نیست.

البته من رو فردا غیبت نزنید
این درس هائی که تو عنوانشون مهندسی دارند ما رو بیچاره کردند

سلام .
من دارم همه ی سعی خودم رو میکنم تا مطالب رو طوری دسته بندی کنم که لاپلاس فردا تموم بشه . درسته که تمرین های زیادی میشه ازشون حل کرد . اما همه براساس یه سری قاعده هستن که تعداد اونها محدوده . اگر لاپلاس فردا تموم بشه هفته ی آینده یه حل تمرین از کل مطالب ریاضی مهندسی میذاریم . اما اگر تموم نشه .فردا روز جلسه ی بعدی رو با خود بچه ها هماهنگ میکنیم . البته مطمئنا این هفته نیست .

مرسی

بالاخره موفق شدم یکی از جلسه های مفید شما رو بیام واقعا از این وقتی که برای بچه ها میزارید خیلی ممنونیم ...

نظر لطفتونه . باعث خوشحالیه که مفید بوده .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد