رسیدیم به ۱۰۰۰۰

خیلی اتفاقی به وبلاگ سرزدم دیدم تعداد بازدید های کل به عدد ۱۰,۰۰۰ رسید !


تبریک میگم :دی


نظرات 5 + ارسال نظر
محمود اسدی 1390/03/10 ساعت 05:20 ب.ظ

این حیرت آوره
به همه تبریک میگم
بنظر من که حیفه اینجا وبلاگ بمونه
نظرتون با وبسایت چیه؟

علی . ب 1390/03/10 ساعت 05:25 ب.ظ

شاید خنده دار باشه دیشب با خودم گفتم اگه به ده هزار برسیم , میرم یه عکس می گیرم !

شانسی الان زدم دیدم ۱۰۰۰۰ شده :دی

طبق آماری که با StatCounter دارم این ماه حدود ۲,۶۱۷ بازدید داشتیم.

با سایت موافقم , اما :
۱- هاست می خواد ( با هاست رایگان مخالفم )
۲- باید یه CMS نصب بشه و پیدا کردن قالب ...
۳- آیا واقعا مفید خواهد بود؟

من فکر می کنم مفید باشه
لاقال واسه من

ایول ترکونیدم دیگه بابا بازدید پنج رقمی !!!

علی . ب 1390/03/12 ساعت 11:27 ب.ظ

یعنی میشه 6 رقمی شه!؟

چرا نشه ، هنوز چند ماه نیست وبلاگ راه اقتاده این همه بازدید !!!

علی . ب 1390/03/13 ساعت 06:55 ب.ظ

ولی من بعید می دونم برسه !
6 رقم ... کم نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد