جزوه ی ریاضی مهندسی ( 90/2/3 ) و میان ترم معماری

سلام

استاد طالبی زحمت کشیدن جواب امتحان میان ترم هر سه گروه رو نوشتن و دادن به ما تا بذاریم تو وبلاگ . اما سوال ها رو ندادن . ما هم فقط تونستیم یه برگه سوال گروه 2 رو از سر جلسه بیاریم . بنابراین سوال گروه های 1 و 3 رو نداریم . هر کس داره برسونه به ما تا بذاریم تو وبلاگ .

جزوه ی جلسه چهارم ( 90/2/3 ) ریاضی مهندسی رو براتون گذاشتم. جزوه ی جلسه پنجم رو هم روز دوشنبه می ذارم .


جزوه ی ریاضی مهندسی جلسه چهارم( 90/2/3 )

نظرات 8 + ارسال نظر
علی . ب 1390/03/11 ساعت 01:38 ب.ظ

خیلی ممنون

ooooo 1390/03/11 ساعت 02:14 ب.ظ

تشکر
جزوه جلسات قبلی ریاضی رو هم گذاشتید؟؟؟

بله . همه ی جلسات هست به غیر از جلسه ی پنجم (دیروز ) که اونم دوشنبه ی هفته ی آینده میذارم .

سلام خانم جباری ... بازم مثل همیشه فقط میتونیم تشکر کنیم چون کار دیگه ای از دست ما برنمیاد جز این ...
امیدوارم همیشه همینطور موفق و پیروز باشید و هر روز ، روز بهتری براتون باشه ...

خواهش میکنم . من هم برای دوستانم آرزوی موفقیت دارم .

@ 1390/03/11 ساعت 08:28 ب.ظ

خانوم جباری خیلی خیلی ممنون به خاطر همه چی

خواهش میکنم .

ز.بهزادی 1390/03/12 ساعت 08:51 ق.ظ

ممنونم خانم جباری عزیز،به خاطر همه زحمت هایی که به خاطر ما میکشید.دست همتون درد نکنه.

خواهش میکنم دوست گلم . وظیفه ست .

مینو 1390/03/12 ساعت 06:59 ب.ظ

سلام.
واقعا از لطفی که در حق ما می کنید ازتون ممنونم.
فقط از دستم خودم خیلی عصبانی ام که چرا جلسه های قبلی رو نیومدم

امیدوارم که تو جلسه رفع اشکال بتونم اشکالاتم رو رفع کنم.

نگران نباش انشالله حلش میکنیم .

درخواست 1390/03/12 ساعت 11:00 ب.ظ

برای مقاله مهندسی اینترنت مثل اینکه استاد یه قالب مقاله داده
دوستان کسی ندااره این فایل استاد رو؟

من که از فایلی که میگید خبر ندارم. فقط یه ۸ صفحه ای یا ۱۰ صفحه ای گذاشتن تو انتشارات . اگه منظور شما اونه بذارم تو وبلاگ .

ز.ع 1390/03/13 ساعت 01:33 ب.ظ

خیلی ممنون مژگان جان.

فقط می خواستم بدونم جلسه بعد طبق معمول روز سه شنبه برگزار میشه یا روز دیگه ای هست؟

بله آخرین جلسات انشالله روز سه شنبه و چهارشنبه برگزار میشه البته دوشنبه شب حتما وبلاگ رو چک کنید . چون روزهای آخر ترم هم هست من باید از آموزش سوال کنم که دانشگاه بازه یا نه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد